Gå til innhold

Tillater dere at folk har med hunder hjem til dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ble spurt nå. Bare syntes det var spesielt. Jeg liker ikke hunder så godt, og aldri noen som har tatt med dyrene sine hit....

Anonymkode: 01150...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, lydige hunder som ikke hopper på folk eller opp i møbler, og som ligger på gulvet i rommet vi oppholder oss i eller i gangen, får lov til å komme hjem til oss. Hunder som ikke hører på eieren sin som gjør som de vil sier vi at kan være i bånd på utsiden. 

Anonymkode: d2831...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har ingen problemer med det.

Har flere familiemedlemmer med hund, bare koselig at de er med, og ungene elsker å få besøk av hunder. 

Anonymkode: d6954...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar alltid en liten løgn om at husverten ikke tilater dyr her. Liker ikke hunder så vil virkelig ikke ha de inn her.

Anonymkode: ba2dd...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hos meg er hunder velkommen, og det er nesten en selvfølge at de blir med når vi ber venner med hund. Har mange i omgangskretsen min med hund, og syns det er kjempekoselig med hundebesøk. Vi har selv hatt hund. Men jeg setter ikke pris på at hundene hopper opp i sofan, men det er sjeldent det er et problem ☺️

Anonymkode: 1b5e5...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei, aldri noen som har spurt om det heller da... hvem spør om det liksom?

Anonymkode: 69f5c...027

Antagelig folk som kunne tenke seg å ta med hunden men spør først for å være sikker på at det er greit...?

Anonymkode: d6954...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Antagelig folk som kunne tenke seg å ta med hunden men spør først for å være sikker på at det er greit...?

Anonymkode: d6954...8f7

Ja, og det kjennes ikke greit ut. En diger bikkje som sikler og røyter, usj!

Anonymkode: 01150...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi to katter, så hund inne er nok ikke det lureste med mindre hunden er kattevennlig. 

Anonymkode: 8d503...f64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør jeg. Når jeg hadde katt, så gjorde jeg det ikke for hun var livredd for hunder.

Anonymkode: 5795b...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, og det kjennes ikke greit ut. En diger bikkje som sikler og røyter, usj!

Anonymkode: 01150...d12

Noen har små hunder som hverken sikler eller røyter da ;) Naboen her har en liten dvergpuddel, den er veldig søt...

Anonymkode: d6954...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, sønnen er skikkelig allergisk, så vi har ikke hunder inne, eller drar på besøk til noen med hund 😏

Anonymkode: 28cb0...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå har vi to katter, så hund inne er nok ikke det lureste med mindre hunden er kattevennlig. 

Anonymkode: 8d503...f64

Hos oss hjelper det ikke om hunden er kattevennlig. Kakken er veldig langt fra hundevennlig.

Anonymkode: 0f633...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv en stor rolig hund, og ønsker folk med rolige hunder velkommen. Min kar reagerer ikke negativt på andre hunder, leker fint osv. Men har hatt et par ganger venninner på besøk med skikkelige gneldrebikkjer, måtte si at neste gang måtte de komme uten hund. 

Anonymkode: 60439...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi synes det er greit, men har ingen allergier i familien :) Det er ofte en ryddejobb etter å ha hatt hund på besøk....så litt glad for at det ikke skjer alt for ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååhh skulle gjerne hatt besøk av hunder, og alle andre slags dyr.  Men siden ene barnet er veldig allergisk så må vi si nei til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen problem her, men vi elsker hunder. Hadde jeg vært utrygg rundt hunder, så hadde jeg ikke ønsket dem her selvfølgelig. Og forventer jo at folk spør først😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, sug lut skrev:

Hvis du spør om å få ta med bikkja inn vil jeg ikke ha noen av dere. Da er du for dum.

 

Flere av oss som synes hund på besøk er hyggelig :)

Anonymkode: 60439...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Flere av oss som synes hund på besøk er hyggelig :)

Anonymkode: 60439...a43

Men det er jo flott. De jeg vil ha på besøk med hund vet det. Må du spørre er du bare frekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Antagelig folk som kunne tenke seg å ta med hunden men spør først for å være sikker på at det er greit...?

Anonymkode: d6954...8f7

Men altså, man tar jo ikke med seg dyra sine på besøk til andre?

Anonymkode: 69f5c...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...