Gå til innhold

Redd han ser på meg som en gris nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men jeg skjønner bare ikke hvordan du får dette til å bli en sak om at han reagerer på bekledningen din? 

Hvis den verken er utfordrende eller på andre måter provoserende, hvorfor i all verden tror du at en ung mann tenker over dette?

Han er voksen, han har kjæreste og du har kun vært i hans liv en kort periode. Hvorfor tror du at han bryr seg det minste om hva du gjør? I hans øyner er du nok en ‘gammel’ dame som er kjæresten til pappa’n hans. 

Anonymkode: 24eb2...a41

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man trenger ikke å være helt naiv. Menn er glad i kvinne kroppen uansett relasjon. Det som er hovedpoenget mitt er jo at siden han har sluttet å se på videoene jeg har lagt ut, så var jeg redd om dette ble for pinlig for han. Ja, han er forelsket i sin dame, som jeg er nyforelsket i faren. Ingen problem, ikke gjør det verre enn dette. 

Anonymkode: e1bae...a78

Men hvorfor svarer du ikke meg? Vil du at han skal være glad i (?!) kroppen din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, gamle desperate kjerringer er ille. Hi, du høres ut som essensen av mutton dressed as lamb.

Anonymkode: f0e7c...4fb

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Man trenger ikke å være helt naiv. Menn er glad i kvinne kroppen uansett relasjon. Det som er hovedpoenget mitt er jo at siden han har sluttet å se på videoene jeg har lagt ut, så var jeg redd om dette ble for pinlig for han. Ja, han er forelsket i sin dame, som jeg er nyforelsket i faren. Ingen problem, ikke gjør det verre enn dette. 

Så hvis han er mann og du er kvinne, så regner du det som helt selvsagt at han er glad i å se på kroppen din? Og at den eneste grunnen til IKKE å følge deg, måtte være at du er kjæresten til faren hans, og da blir det grisete å sitte og nyte synet av deg?

🤣🤣🤣🤣🤣

Du er jammen lagd av et HELT eget stoff! 

Anonymkode: c6ba1...aad

Skrevet

Hvis du ikke legger ut dristige bilder, hvorfor går du da rundt og frykter at han ser på deg som en gris? Lurer oppriktig på hva slags yogabilder du legger ut, når du risikerer at folk oppfatter deg som grisete. Du fremstår rett og slett svært opphengt i stesønnen din og det du ønsker at skal være hans interesse for din fantastisk flotte kropp (gutter er jo gutter, som du hevder). 

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor svarer du ikke meg? Vil du at han skal være glad i (?!) kroppen din?

Nei, hvorfor i alle dager..

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Huff, gamle desperate kjerringer er ille. Hi, du høres ut som essensen av mutton dressed as lamb.

Ja, 34år er kjempe gammelt for deg som mest sannsynlig ikke er en dag over 19.  

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men resten av spørsmålene da? 

Jeg fatter bare ikke problemstillingen. 

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor svarer du ikke de som stiller deg gode spørsmål her? 

Anonymkode: 73bfe...a0a

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men resten av spørsmålene da? 

Jeg fatter bare ikke problemstillingen. 

Kan vi ikke bare avslutte dette kapittelet nå? Er ferdig for lengst. At dette spm skulle bli vridd i alle kanter ante jeg faktisk ikke. Han er fortsatt i listen min, fortsatt en følger og "historie"følger. Jeg er kanskje litt sensitiv til hva folk tenker om meg til tider men okay, sånn er jeg nå da. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan vi ikke bare avslutte dette kapittelet nå? Er ferdig for lengst. At dette spm skulle bli vridd i alle kanter ante jeg faktisk ikke. Han er fortsatt i listen min, fortsatt en følger og "historie"følger. Jeg er kanskje litt sensitiv til hva folk tenker om meg til tider men okay, sånn er jeg nå da. 

Men da burde du vel ikke legge ut bilder som du selv tenker kan bli oppfattet som om at du er en gris

Anonymkode: d2b97...769

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan avslutte når du vil, du. Ingen tvinger deg til å svare. 

Men det er meget, meget merkelig av en kvinne på 35 år å legge ut bilder som hun selv føler kan misforstås eller oppfattes som utfordrende uten å stå for det. 

Du må være en fryd å forholde deg til om du er så selvopptatt og usikker som du fremstår her. 

Så altså, er du bekymret for at sønnen til kjæresten din blir utilpass av bildene du legger ut, finnes det en enkel løsning på det. 

Sjansen for at han ikke bryr seg filla er nok absolutt størst. 

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er visst ikke så sensitiv omkring hva VI tenker. Mest omkring hva stesønnen tenker.

Anonymkode: c6ba1...aad

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, 34år er kjempe gammelt for deg som mest sannsynlig ikke er en dag over 19.  

Jeg er femti. Jeg har imidlertid ikke problemer med å se at du allerede er gammalsau.. Men det vil ikke du akseptere, selvsagt, siden du lever for at en unggutt du er stemor for skal finne deg lekker og attraktiv..   en forferdelig pinlig historie, rett og slett.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er femti. Jeg har imidlertid ikke problemer med å se at du allerede er gammalsau.. Men det vil ikke du akseptere, selvsagt, siden du lever for at en unggutt du er stemor for skal finne deg lekker og attraktiv..   en forferdelig pinlig historie, rett og slett.

😅 Ok, andre veien ja. Nei, 50-åringer syntes ikke 34åringer er gammalsau, (som du så uttaler det). Å være gammel hører ikke til 30åringer, en 40 åring er midt i livet, og er heller ikke gammel. Bare til info. I 50årene er man eldre. 

Skrevet

Men HI, helt dønn ærlig - hvorfor velger du å legge ut bilder av din egen kropp, kledd på en slik måte at du selv tror at din stesønn kan oppfatte deg som en gris? Bilder som du selv sier kan gjøre at det blir pinlig i familieselskap?

Det er jo ingen fornuft i det for de fleste av de som svarer i tråden. Så hvorfor gjør du det?

Anonymkode: e3046...83c

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😅 Ok, andre veien ja. Nei, 50-åringer syntes ikke 34åringer er gammalsau, (som du så uttaler det). Å være gammel hører ikke til 30åringer, en 40 åring er midt i livet, og er heller ikke gammel. Bare til info. I 50årene er man eldre. 

Er du full?

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du full?

Nei, er du? 

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men HI, helt dønn ærlig - hvorfor velger du å legge ut bilder av din egen kropp, kledd på en slik måte at du selv tror at din stesønn kan oppfatte deg som en gris? Bilder som du selv sier kan gjøre at det blir pinlig i familieselskap?

Det er jo ingen fornuft i det for de fleste av de som svarer i tråden. Så hvorfor gjør du det?

Hi. Hvorfor svarer du ikke på dette? 

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke noe vits å spørre. Hi nekter å svare. Hun er bare kåt på stesønnen. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Og skuffet over at han ikke åpner storyene lenger. 

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er jo dessverre det inntrykket hun gir. Og når hun er så oppmerksom på dette selv (at hun legger ut bilder av egen kropp i klær og stillinger som gjør at han kan se på henne som en gris), da er det mildt sagt merkelig å gjøre det. Egentlig noe hun selv burde bekymre seg for at hun gjør, for det er jo ganske selvdestruktivt. For når forumet er så sjelden ens om dette, da er det nok også flere i hennes omgangskrets som får samme inntrykk av henne.

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan godt hende det kom feil ut her, da spesielt overskriften. Ville bare vite at det var OK å legge ut noe yoga bilder og deretter la mine mærmeste se dette. Jeg har selv venninner som skjuler snapper for sin far, mor, fetter o.l. Nettopp fordi det kanskje er litt smårart å se en nær beslektning gå i tettsittende tøy og gjør øvelser. Kanskje småkvalmt i yngre alder, som da sønnen til min kjæreste er i. 

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan godt hende det kom feil ut her, da spesielt overskriften. Ville bare vite at det var OK å legge ut noe yoga bilder og deretter la mine mærmeste se dette. Jeg har selv venninner som skjuler snapper for sin far, mor, fetter o.l. Nettopp fordi det kanskje er litt smårart å se en nær beslektning gå i tettsittende tøy og gjør øvelser. Kanskje småkvalmt i yngre alder, som da sønnen til min kjæreste er i. 

Beklager, men jeg forstår fremdeles ikke denne tankegangen du og dine venninner har.

Hvis man ikke ønsker at bilder man legger ut av egen kropp skal bli oppfattet i en seksualisert retning, da bør man ikke legge ut bilder som man selv mener kan tolkes i de retninger. Og hvis man likevel gjør det, da er det jo et bevisst valg å ønske å gi et seksualisert inntrykk.

Skrevet
9 minutes ago, Anonym bruker said:

Hvorfor er det smårart å se noen i TRENINGSTØY dersom de bare gjør øvelser? Høres jo ut som du bedriver strippeshow. 

Skrevet

Forøvrig kan du ikke «se» At han fortsatt følger historiene dine. Da jeg skjulte de som irriterer meg så får jeg beskjed om at de ikke kan se mine valg. 

Anonymkode: 3f098...b77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...