Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #51 Skrevet 8. oktober 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Så slipper det å forbli i tankene. Anonymkode: e1bae...a78 Ja, for han tenker jo på dine yogavideoer morgen og kveld. Anonymkode: c6ba1...aad
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #52 Skrevet 8. oktober 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor sjuk kan man bli... hvorfor er du sammen med faren hans i det hele tatt, hvis det eneste du bryr deg om er hvordan sønnen liker deg. Anonymkode: c6ba1...aad Er det misunnelse eller har du fått dette for et hat fra noen andre? Du virker svært nærtagende rundt dette. Jeg leser bak linjene dine og forstår at du tror jeg er forelsket i sønnen til min nye kjæreste? Hva er det med deg? Vi er en familie med nær relasjon. Og jeg som alle andre bonusforeldre er opptatt av å ha en god og holdent "morsfigur," selv om han er blitt voksen. Dette har vært uvant for meg som er helt fersk i denne settingen og vil ikke fremstilles som billig eller kvalm på noe vis? Jeg driver med en type jobb som jeg er nødt å vise kropp, styrke og mentalitet. For meg er bare spm om jeg bør la han droppe å se dette om det er ubehagelig for en 24åring. Anonymkode: e1bae...a78
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #53 Skrevet 8. oktober 2020 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det misunnelse eller har du fått dette for et hat fra noen andre? Du virker svært nærtagende rundt dette. Jeg leser bak linjene dine og forstår at du tror jeg er forelsket i sønnen til min nye kjæreste? Hva er det med deg? Vi er en familie med nær relasjon. Og jeg som alle andre bonusforeldre er opptatt av å ha en god og holdent "morsfigur," selv om han er blitt voksen. Dette har vært uvant for meg som er helt fersk i denne settingen og vil ikke fremstilles som billig eller kvalm på noe vis? Jeg driver med en type jobb som jeg er nødt å vise kropp, styrke og mentalitet. For meg er bare spm om jeg bør la han droppe å se dette om det er ubehagelig for en 24åring. Anonymkode: e1bae...a78 Det er tydeligvis milevis mellom lære og liv i ditt tilfelle Anonymkode: e3046...83c
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #54 Skrevet 8. oktober 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det misunnelse eller har du fått dette for et hat fra noen andre? Du virker svært nærtagende rundt dette. Jeg leser bak linjene dine og forstår at du tror jeg er forelsket i sønnen til min nye kjæreste? Hva er det med deg? Vi er en familie med nær relasjon. Og jeg som alle andre bonusforeldre er opptatt av å ha en god og holdent "morsfigur," selv om han er blitt voksen. Dette har vært uvant for meg som er helt fersk i denne settingen og vil ikke fremstilles som billig eller kvalm på noe vis? Jeg driver med en type jobb som jeg er nødt å vise kropp, styrke og mentalitet. For meg er bare spm om jeg bør la han droppe å se dette om det er ubehagelig for en 24åring. Anonymkode: e1bae...a78 Misunnelse faktisk, e dauer 🤣 Anonymkode: d2b97...769
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #55 Skrevet 8. oktober 2020 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det misunnelse eller har du fått dette for et hat fra noen andre? Du virker svært nærtagende rundt dette. Jeg leser bak linjene dine og forstår at du tror jeg er forelsket i sønnen til min nye kjæreste? Hva er det med deg? Vi er en familie med nær relasjon. Og jeg som alle andre bonusforeldre er opptatt av å ha en god og holdent "morsfigur," selv om han er blitt voksen. Dette har vært uvant for meg som er helt fersk i denne settingen og vil ikke fremstilles som billig eller kvalm på noe vis? Jeg driver med en type jobb som jeg er nødt å vise kropp, styrke og mentalitet. For meg er bare spm om jeg bør la han droppe å se dette om det er ubehagelig for en 24åring. Anonymkode: e1bae...a78 "Nærtagende" 😆 Nei, du, dette handler IKKE om meg. Du skriver tråd etter tråd om at du tror din stesønn oppfatter deg på en seksuell måte. Sannsynligvis er det kun din egen ønsketenkning, men siden du ikke er sikker (og ikke kan spørre gutten) så gnåler du på oss. Hva vil du vi skal si? Du vil tydeligvis høre at du er superheit og et praktfullt sexsymbol som sikkert frister alle rundt deg med din flotte kropp, inkludert nærmeste familie. Jeg syns det er noe sykelig i å holde på med å ruge og gruble over andres tanker om deg og din kropp. Enda sykere når det er barnet til mannen din... Anonymkode: c6ba1...aad
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #56 Skrevet 8. oktober 2020 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: "Nærtagende" 😆 Nei, du, dette handler IKKE om meg. Du skriver tråd etter tråd om at du tror din stesønn oppfatter deg på en seksuell måte. Sannsynligvis er det kun din egen ønsketenkning, men siden du ikke er sikker (og ikke kan spørre gutten) så gnåler du på oss. Hva vil du vi skal si? Du vil tydeligvis høre at du er superheit og et praktfullt sexsymbol som sikkert frister alle rundt deg med din flotte kropp, inkludert nærmeste familie. Jeg syns det er noe sykelig i å holde på med å ruge og gruble over andres tanker om deg og din kropp. Enda sykere når det er barnet til mannen din... Anonymkode: c6ba1...aad Hadde tenkt det samne om det var datteren hans. Det er irrelevant om hvilket kjønn, det handler om den riktige figuren man skal være foran dem. Anonymkode: e1bae...a78
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #57 Skrevet 8. oktober 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hadde tenkt det samne om det var datteren hans. Det er irrelevant om hvilket kjønn, det handler om den riktige figuren man skal være foran dem. Anonymkode: e1bae...a78 Du hadde tenkt at en evt datter hadde tenkt på deg på seksuell måte når hun så bilder du har lagt ut....... Anonymkode: d2b97...769
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #58 Skrevet 8. oktober 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du hadde tenkt at en evt datter hadde tenkt på deg på seksuell måte når hun så bilder du har lagt ut....... Anonymkode: d2b97...769 Det kunne blitt like pinlig for henne som for han å se kjæresten til pappa i yoga klær. Nå tror jeg ikke dette er et problem i det hele tatt, jeg luftet det ut igår og ferdig med det nå. Trenger ikke å ha noen betydning at enkelte personer slutter å se på andres historie. Anonymkode: e1bae...a78
Admin Skrevet 8. oktober 2020 #59 Skrevet 8. oktober 2020 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Admin
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #60 Skrevet 8. oktober 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Er det misunnelse eller har du fått dette for et hat fra noen andre? Du virker svært nærtagende rundt dette. Jeg leser bak linjene dine og forstår at du tror jeg er forelsket i sønnen til min nye kjæreste? Hva er det med deg? Vi er en familie med nær relasjon. Og jeg som alle andre bonusforeldre er opptatt av å ha en god og holdent "morsfigur," selv om han er blitt voksen. Dette har vært uvant for meg som er helt fersk i denne settingen og vil ikke fremstilles som billig eller kvalm på noe vis? Jeg driver med en type jobb som jeg er nødt å vise kropp, styrke og mentalitet. For meg er bare spm om jeg bør la han droppe å se dette om det er ubehagelig for en 24åring. Anonymkode: e1bae...a78 Du er 11 år eldre. Du blir neppe en morsfigur. Anonymkode: d2481...923
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #61 Skrevet 8. oktober 2020 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kunne blitt like pinlig for henne som for han å se kjæresten til pappa i yoga klær. Nå tror jeg ikke dette er et problem i det hele tatt, jeg luftet det ut igår og ferdig med det nå. Trenger ikke å ha noen betydning at enkelte personer slutter å se på andres historie. Anonymkode: e1bae...a78 Du følger veldig nøye med på hva stesønnen gjør på So-me, det skal du ha. Sikker på det ikke er du som ser på ham med et seksuelt blikk, mer enn motsatt? Anonymkode: c6ba1...aad
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #62 Skrevet 8. oktober 2020 22 minutter siden, Admin skrev: Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Admin Herregud, gi deg da. Det er eksakt samme problemstilling, bare formulert på 2-3 ulike måter. Selvsagt er det samme bruker, det er ingen "spekulasjon". Anonymkode: c6ba1...aad
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #63 Skrevet 8. oktober 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du følger veldig nøye med på hva stesønnen gjør på So-me, det skal du ha. Sikker på det ikke er du som ser på ham med et seksuelt blikk, mer enn motsatt? Anonymkode: c6ba1...aad For godt over ett år siden ble jeg ilag med faren. Og sønnen som er forlovet og lykkelig på sin side, kanskje også snart et barn i sikte også. Ikke aktuelt og ikke interessant. Anonymkode: e1bae...a78
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #64 Skrevet 8. oktober 2020 40 minutter siden, Admin skrev: Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Admin Før du slettet min link til to tidligere tråder som var skrevet på samme måte og med samme informasjon om alder/familie osv., sjekket dere om det er samme bruker som står bak trådene, eller slettes det uten å vurdere dette? Og ev. om ulike brukere har samme IP-adr.? Hvis dette ikke er sjekket har dere ikke noen grunn til å påstå at dette bare er spekulasjoner. Det er langt mer som tilsier at det ikke var spekulasjoner. Anonymkode: e3046...83c
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #65 Skrevet 8. oktober 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: For godt over ett år siden ble jeg ilag med faren. Og sønnen som er forlovet og lykkelig på sin side, kanskje også snart et barn i sikte også. Ikke aktuelt og ikke interessant. Anonymkode: e1bae...a78 Da er han sikkert gammel nok til å passe sin dyd selv, og skygge unna grisete bilder fra deg. Anonymkode: c6ba1...aad
Gemini77/ Skrevet 8. oktober 2020 #66 Skrevet 8. oktober 2020 Jeg trener selv som regel kun i sports-BH og tights/kort shorts. Mest behagelig. Enten om jeg trener på treningsrommet hjemme eller er ute og løper i varmen. Det tenker jeg er helt innafor. Jeg tenker aldri at det kan Oppleves seksuelt for andre eller vulgært. dog så «hater» jeg venner som legger ut trening på SoMe, med mindre det er en egen treningsprofil som er opprettet for dette og derfor har generert følgere som er interessert i trening. Følger en del på insta selv. men venner som skal legge ut selvskryt er noe av det verste jeg ser. Både på insta og Facebook. Greit en sjeldent gang, men har noen som omtrent ikke kan trene uten å legge ut en status med bilde. Det er slitsomt. en kompis tar alltid bilde av seg selv i speilet på senteret etter trening. Syns det er så Tåpelig at jeg nå har valgt å skjule «stories» fra han. Mest sannsynlig er det det stesønnen din har gjort også. Da kommer du ikke opp på listen hans over stories. Jeg gjør iallefall det med de jeg ikke gidder å se på i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #67 Skrevet 8. oktober 2020 5 timer siden, Gemini77/ skrev: Jeg trener selv som regel kun i sports-BH og tights/kort shorts. Mest behagelig. Enten om jeg trener på treningsrommet hjemme eller er ute og løper i varmen. Det tenker jeg er helt innafor. Jeg tenker aldri at det kan Oppleves seksuelt for andre eller vulgært. dog så «hater» jeg venner som legger ut trening på SoMe, med mindre det er en egen treningsprofil som er opprettet for dette og derfor har generert følgere som er interessert i trening. Følger en del på insta selv. men venner som skal legge ut selvskryt er noe av det verste jeg ser. Både på insta og Facebook. Greit en sjeldent gang, men har noen som omtrent ikke kan trene uten å legge ut en status med bilde. Det er slitsomt. en kompis tar alltid bilde av seg selv i speilet på senteret etter trening. Syns det er så Tåpelig at jeg nå har valgt å skjule «stories» fra han. Mest sannsynlig er det det stesønnen din har gjort også. Da kommer du ikke opp på listen hans over stories. Jeg gjør iallefall det med de jeg ikke gidder å se på i det hele tatt. Jeg legger ut mye forskjellig, som mat , hunden min, turer med venninner og kjæreste osv. Hadde forstått at man blir lei av kun trening og yoga-bilder😂 Joda, han følger meg enda. Han har også fortsatt meg i historielisten, jeg har jo merket det. Jeg tror han rett og slett ikke har tenkt over noe rundt dette, å godt er jo det. Akkurat det jeg ønsket. Kjipt hvis han hadde slettet meg da. Anonymkode: e1bae...a78
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #69 Skrevet 8. oktober 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: For godt over ett år siden ble jeg ilag med faren. Og sønnen som er forlovet og lykkelig på sin side, kanskje også snart et barn i sikte også. Ikke aktuelt og ikke interessant. Anonymkode: e1bae...a78 Hvorfor jakter du etter hans respons på dine filmer da? Anonymkode: c6ba1...aad
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #70 Skrevet 9. oktober 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor jakter du etter hans respons på dine filmer da? Anonymkode: c6ba1...aad Ingen respons? Men man legger merke til om noen blokker deg, slutter og følge eller som i dette tilfellet stoppe å se storys. Man følger jo litt med, selv med mange følgere. Anonymkode: e1bae...a78
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #71 Skrevet 9. oktober 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ingen respons? Men man legger merke til om noen blokker deg, slutter og følge eller som i dette tilfellet stoppe å se storys. Man følger jo litt med, selv med mange følgere. Anonymkode: e1bae...a78 Men jeg skjønner bare ikke hvordan du får dette til å bli en sak om at han reagerer på bekledningen din? Hvis den verken er utfordrende eller på andre måter provoserende, hvorfor i all verden tror du at en ung mann tenker over dette? Han er voksen, han har kjæreste og du har kun vært i hans liv en kort periode. Hvorfor tror du at han bryr seg det minste om hva du gjør? I hans øyner er du nok en ‘gammel’ dame som er kjæresten til pappa’n hans. Anonymkode: 24eb2...a41
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #72 Skrevet 9. oktober 2020 På 7.10.2020 den 23.11, HeiteH skrev: Kan man få A på eksamen uten å kunne skrive altså? Hva handler det om dersom det ikke handler om bekreftelse? Ja, man kan få svært gode karakterer selv med noen skrivefeil, til og med i språkfag. Anonymkode: e3973...2e7
prekæs Skrevet 9. oktober 2020 #73 Skrevet 9. oktober 2020 Hvis du på ingen måte har motforestillinger mot å legge ut lettkledde treningsbilder, syns jeg det er noe merkelig at du er redd han skal se på deg som en gris. Det er vel muligens derfor de fleste ikke legger ut slike bilder i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #74 Skrevet 9. oktober 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Men jeg skjønner bare ikke hvordan du får dette til å bli en sak om at han reagerer på bekledningen din? Hvis den verken er utfordrende eller på andre måter provoserende, hvorfor i all verden tror du at en ung mann tenker over dette? Ønsketenkning fra hennes side... Anonymkode: c6ba1...aad
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #75 Skrevet 9. oktober 2020 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ønsketenkning fra hennes side... Anonymkode: c6ba1...aad Man trenger ikke å være helt naiv. Menn er glad i kvinne kroppen uansett relasjon. Det som er hovedpoenget mitt er jo at siden han har sluttet å se på videoene jeg har lagt ut, så var jeg redd om dette ble for pinlig for han. Ja, han er forelsket i sin dame, som jeg er nyforelsket i faren. Ingen problem, ikke gjør det verre enn dette. Anonymkode: e1bae...a78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå