Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #1 Skrevet 7. oktober 2020 Det å være påpasselig med å legge ut bilder for familiemedlemmer på sosiale medier, det er jo slik fornuften tillater? Nå tenker jeg så nær relasjon som sønnen til min nye kjæreste. Han er voksen, 24år. Jeg er 35 år og klaffet fort inn med gjengen. Rett på sak. Jeg liker (som mange andre) å ta bilder, har masse følgere og tar treningsvideoer, bilder og litt forskjellige kalas sammensetninger. Bruker såklart ikke legge ut dristige bilder, men har tidligere skjult history og snap for han ene sønnen. Kun fordi jeg syntes det er pinlig at han skal se meg i tights/liten topp osv, kanskje mest for hans del. Forstå meg riktig, jeg vil overhodet ikke seksualisere dette. Men gutter er gutter! Så kommer det. Jeg viste etterhvert videoene til "alle", jeg fikk med meg hvem som kikkeg på history. Dere som kan dette vet det. Han så de hver eneste gang jeg la ut. Nå har han stoppet å se på dette. Ja, forståelig tenker mange, "den kvalme kjæresten til pappa gjør slikt." Men har jeg gjort noe ubehagelig for han nå? Ikke den største problemstillingen, men synd det skal bli ubehagelig for han. Flaut eller noe i den duren. Hva tenker dere? Anonymkode: e1bae...a78
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #2 Skrevet 7. oktober 2020 Sansynlig vis synes han bare et er kjedelig og uinteressant. Anonymkode: e3973...2e7
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #3 Skrevet 7. oktober 2020 Det er pinlig for alle å se deg i tights og liten topp Anonymkode: 3ff44...ec4
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #4 Skrevet 7. oktober 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Sansynlig vis synes han bare et er kjedelig og uinteressant. Anonymkode: e3973...2e7 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Sansynlig vis synes han bare et er kjedelig og uinteressant. Anonymkode: e3973...2e7 Det kan godt hende. Eller så er det ingen baktanke rundt dette. Man må vel få lov å nevne dette uten at det skal seksualiseres på noen slags måte. Jeg kunne jo aldersmessig ikke vært moren hans og det å vise seg selv i treningsklær kan jo for mange feiltolkes, uansett alder. Jeg håper bare ikke jeg har ødelagt "pappas kjæreste figur". Anonymkode: e1bae...a78
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #5 Skrevet 7. oktober 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er pinlig for alle å se deg i tights og liten topp Anonymkode: 3ff44...ec4 Konstruktive svar jeg fikk. 😏❤ Anonymkode: e1bae...a78
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #6 Skrevet 7. oktober 2020 Ingen over 19 legger ut sånne bilder !! Da mangler de noe mellom ørene altså Anonymkode: 3ff44...ec4
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #7 Skrevet 7. oktober 2020 Han synes sikkert det er kjedelig. Derfor jeg aldri ser på story. Anonymkode: a58b8...be0
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #8 Skrevet 7. oktober 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ingen over 19 legger ut sånne bilder !! Da mangler de noe mellom ørene altså Anonymkode: 3ff44...ec4 Ingen? Jeg ser mange. Anonymkode: e1bae...a78
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #9 Skrevet 7. oktober 2020 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det å være påpasselig med å legge ut bilder for familiemedlemmer på sosiale medier, det er jo slik fornuften tillater? Nå tenker jeg så nær relasjon som sønnen til min nye kjæreste. Han er voksen, 24år. Jeg er 35 år og klaffet fort inn med gjengen. Rett på sak. Jeg liker (som mange andre) å ta bilder, har masse følgere og tar treningsvideoer, bilder og litt forskjellige kalas sammensetninger. Bruker såklart ikke legge ut dristige bilder, men har tidligere skjult history og snap for han ene sønnen. Kun fordi jeg syntes det er pinlig at han skal se meg i tights/liten topp osv, kanskje mest for hans del. Forstå meg riktig, jeg vil overhodet ikke seksualisere dette. Men gutter er gutter! Så kommer det. Jeg viste etterhvert videoene til "alle", jeg fikk med meg hvem som kikkeg på history. Dere som kan dette vet det. Han så de hver eneste gang jeg la ut. Nå har han stoppet å se på dette. Ja, forståelig tenker mange, "den kvalme kjæresten til pappa gjør slikt." Men har jeg gjort noe ubehagelig for han nå? Ikke den største problemstillingen, men synd det skal bli ubehagelig for han. Flaut eller noe i den duren. Hva tenker dere? Anonymkode: e1bae...a78 Du virker helt ærlig inntrykk av å være unormalt opphengt i oppmerksomhet. Og jo, du er ute etter å seksualisere dette, hvis ikke hadde du ikke lagt ut så mye av slike bilder og videoer som du selv sier kan tolkes i den retningen. Du er 35 år, du burde ikke være avhengig av å få så mye kroppsoppmerksomhet. I tillegg så sjekker du hvem som følger med og ser ting du legger ut, noe som bare bekrefter ditt behov for oppmerksomhet. Det var kanskje interessant å sjekke din profil og det du la ut et øyeblikk etter at du åpnet så han kunne se, nå har han funnet ut at du er uinteressant for ham. Ikke verre enn det. Det at du reagerer på det, det ligger kun hos deg og det du velger å gjøre. Din egen usikkerhet. Anonymkode: e3046...83c
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #10 Skrevet 7. oktober 2020 Dette har du undersøkt oG tenkt grundig over. Det høres ut som om du liker oppmerksomheten og at du innerst inne vil at han skal se. Generelt virket du til å like oppmerksomheten du får og du liker nok å vise deg frem. Gro litt selvtillit uten å måtte poste slikt ræl. Anonymkode: 66259...2b4
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #11 Skrevet 7. oktober 2020 Jøyemeg! 1. Du filmer deg selv i tights og liten topp. 2. Du deler dette med alle på listen din. 3. Du følger med hvem som ser. 4. Du følger med når stesønnen din ikke ser. Dette var et innblikk i en helt annen verden enn jeg forholder meg til. Du skriver i tillegg: Forstå meg riktig, jeg vil overhodet ikke seksualisere dette. Men gutter er gutter! Nei, han er ikke en gutt. Han er en ung mann. Anonymkode: 24eb2...a41
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #12 Skrevet 7. oktober 2020 For meg er det spesielt at ei på 35 bruker liten treningstopp, men meg om det. Det kan være han syntes det er ubehagelig/ekkelt å se. Da jeg var 24 var faktisk de på 35 gamle. Dessuten er du kjæresten til faren hans og han syntes kanskje det blir litt «mye» av deg? At du er litt for gammel til å legge ut slikt. Det kan også være at han blir opphisset av det, men at det er feil siden du er dama til faren. Mange teorier, men kun han som vet svaret. Jeg ville skjult alt det der for han så han slipper kinkige situasjoner for han. Han trenger ikke se det. Anonymkode: 16c54...044
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #13 Skrevet 7. oktober 2020 Hva betyr denne setningen? "Det å være påpasselig med å legge ut bilder for familiemedlemmer på sosiale medier, det er jo slik fornuften tillater?" Anonymkode: 580e2...01d
Listedamen Skrevet 7. oktober 2020 #14 Skrevet 7. oktober 2020 (endret) 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ingen over 19 legger ut sånne bilder !! Da mangler de noe mellom ørene altså Anonymkode: 3ff44...ec4 Tja. Kan i farten nevne Ingerindubai og Funkygine som har henholdsvis 200.000 og 621.000 følgere på Instagram. Begge har vel bikket 30 år eller nærmer seg, og jeg vil påstå at begge har det mest vesentlige på plass mellom ørene. Endret 7. oktober 2020 av Listedamen
Cura Skrevet 7. oktober 2020 #15 Skrevet 7. oktober 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er pinlig for alle å se deg i tights og liten topp Anonymkode: 3ff44...ec4 1 time siden, Anonym bruker skrev: Konstruktive svar jeg fikk. 😏❤ Anonymkode: e1bae...a78 Jo, det svaret var meget konstruktivt. Vær grei å ta det til deg!
J_29 Skrevet 7. oktober 2020 #16 Skrevet 7. oktober 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det er jo merkelig å velge å være sammen med en så mye eldre mann og være så opptatt av hva hans sønn og andre unge menn skal tiltrekkes av henne. Virker ikke å være helt komfortabel med egne livsvalg, er mitt inntrykk. Anonymkode: e3046...83c Forstår tanken hennes rundt dette. Det er ikke normalen å ha en voksen stesønn i 35-års alder. Det er uvant å plutselig ha en mini versjon av faren i voksen alder, som man skal treffe i alle begivenheter, høytider osv. Da kan det være greit å ikke ha en klein og pinlig steming rundt bordet. Jeg selv kvier meg for å vose kroppslige bilder på sosiale medier, mest pga at pappa har instagram. 😅 Skjerpings folk, det er ikke snakk om nakenbilder her.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #17 Skrevet 7. oktober 2020 4 minutter siden, J_29 skrev: Forstår tanken hennes rundt dette. Det er ikke normalen å ha en voksen stesønn i 35-års alder. Det er uvant å plutselig ha en mini versjon av faren i voksen alder, som man skal treffe i alle begivenheter, høytider osv. Da kan det være greit å ikke ha en klein og pinlig steming rundt bordet. Jeg selv kvier meg for å vose kroppslige bilder på sosiale medier, mest pga at pappa har instagram. 😅 Skjerpings folk, det er ikke snakk om nakenbilder her. Men hvorfor skal du overhodet vise «kroppslige bilder»? Anonymkode: 580e2...01d
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #18 Skrevet 7. oktober 2020 Han synes det er kleint og blir flau over familien sin Anonymkode: dd50a...c9f
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #19 Skrevet 7. oktober 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det å være påpasselig med å legge ut bilder for familiemedlemmer på sosiale medier, det er jo slik fornuften tillater? Nå tenker jeg så nær relasjon som sønnen til min nye kjæreste. Han er voksen, 24år. Jeg er 35 år og klaffet fort inn med gjengen. Rett på sak. Jeg liker (som mange andre) å ta bilder, har masse følgere og tar treningsvideoer, bilder og litt forskjellige kalas sammensetninger. Bruker såklart ikke legge ut dristige bilder, men har tidligere skjult history og snap for han ene sønnen. Kun fordi jeg syntes det er pinlig at han skal se meg i tights/liten topp osv, kanskje mest for hans del. Forstå meg riktig, jeg vil overhodet ikke seksualisere dette. Men gutter er gutter! Så kommer det. Jeg viste etterhvert videoene til "alle", jeg fikk med meg hvem som kikkeg på history. Dere som kan dette vet det. Han så de hver eneste gang jeg la ut. Nå har han stoppet å se på dette. Ja, forståelig tenker mange, "den kvalme kjæresten til pappa gjør slikt." Men har jeg gjort noe ubehagelig for han nå? Ikke den største problemstillingen, men synd det skal bli ubehagelig for han. Flaut eller noe i den duren. Hva tenker dere? Anonymkode: e1bae...a78 Jeg mener at du er for gammel til å holde på sånn. Jeg ler inni meg når jeg leser innlegget ditt å tenker, at det er mulig. Jeg syntes også du er kvalm som mener at det er helt greit å posere som en hest og vise det til alle. Ingen ved sine fulle fem blir imponert eller trykker 'like' på slike bilder. Det er patetisk og barnslig. Anonymkode: 0ed3e...7a5
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #20 Skrevet 7. oktober 2020 27 minutter siden, J_29 skrev: Forstår tanken hennes rundt dette. Det er ikke normalen å ha en voksen stesønn i 35-års alder. Det er uvant å plutselig ha en mini versjon av faren i voksen alder, som man skal treffe i alle begivenheter, høytider osv. Da kan det være greit å ikke ha en klein og pinlig steming rundt bordet. Jeg selv kvier meg for å vose kroppslige bilder på sosiale medier, mest pga at pappa har instagram. 😅 Skjerpings folk, det er ikke snakk om nakenbilder her. Egentlig ikke noe annerledes enn om man blir sammen med en mann med yngre barn. Velger man å bli sammen med en mann så blir barna hans også en del av familien, uansett barnas alder. Hvis man ikke er komfortabel med de barna mannen har, da lar man være å gå inn i forholdet til mannen. Hun ville dessuten ha unngått hele problemstillingen hvis hun ikke la ut bilder og videoer som er så lettkledde og kroppsfikserte at hun ikke kan stå inne for dem i familiesammenhenger. Dette er et problem bare hun selv har skapt - først og fremst med å legge ut typen bilder hun gjør for å få seksualisert oppmerksomhet, men også med å gå inn i et forhold til en mann hvis barn hun ikke takler. Det er ikke andre som skal skjerpe seg. Hi bør skjerpe seg selv, for hun er tydeligvis ikke bekvem med egne valg. Anonymkode: e3046...83c
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #21 Skrevet 7. oktober 2020 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvorfor skal du overhodet vise «kroppslige bilder»? Anonymkode: 580e2...01d Det er ikke kroppslige bilder. Jeg blir tatt bilde av andre i tights/treningsklær. Kan ta bilder av meg selv også, men da med klær på. Det fremstås som at jeg er uten klær her, men det er jeg altså ikke. Hvem får ikke frem kroppen i enkelte settinger? Ser til og med Vibeke Klemetsen som er eldre enn meg viser seg i sin helhet uten at folk reagerer på det. Jeg driver med Yoga på heltid og er ikke opptatt av å seksualisere, men liker å kle meg slik jeg liker å gå og føler meg konferabel i. Vi er da alle forskjellige. Anonymkode: e1bae...a78
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #22 Skrevet 7. oktober 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke kroppslige bilder. Jeg blir tatt bilde av andre i tights/treningsklær. Kan ta bilder av meg selv også, men da med klær på. Det fremstås som at jeg er uten klær her, men det er jeg altså ikke. Hvem får ikke frem kroppen i enkelte settinger? Ser til og med Vibeke Klemetsen som er eldre enn meg viser seg i sin helhet uten at folk reagerer på det. Jeg driver med Yoga på heltid og er ikke opptatt av å seksualisere, men liker å kle meg slik jeg liker å gå og føler meg konferabel i. Vi er da alle forskjellige. Anonymkode: e1bae...a78 Men hvis du er så komfortabel spiller det vel ingen rolle hva sønnen mener? Anonymkode: 24eb2...a41
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #23 Skrevet 7. oktober 2020 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke kroppslige bilder. Jeg blir tatt bilde av andre i tights/treningsklær. Kan ta bilder av meg selv også, men da med klær på. Det fremstås som at jeg er uten klær her, men det er jeg altså ikke. Hvem får ikke frem kroppen i enkelte settinger? Ser til og med Vibeke Klemetsen som er eldre enn meg viser seg i sin helhet uten at folk reagerer på det. Jeg driver med Yoga på heltid og er ikke opptatt av å seksualisere, men liker å kle meg slik jeg liker å gå og føler meg konferabel i. Vi er da alle forskjellige. Anonymkode: e1bae...a78 Men hovedinnlegget ditt viser jo tydelig at du ikke er komfortabel med det når du mener at din stesønn "ser på deg som en gris" av å se deg i tettsittende klær du mener ikke er seksualiserte. Du motsier deg selv. Og i tillegg er du tydeligvis veldig opptatt av å sjekke oppmerksomheten du får og hvem som gir deg oppmerksomhet. Og nå sammenligner du deg selv med en eller annen som er kjendis? Poenget er ikke hva andre mener, poenget er hva du selv er komfortabel med, og du er tydeligvis ikke fornøyd med hverken oppmerksomheten eller mangelen på oppmerksomheten du får i livet ditt. Da bør du kanskje vurdere å endre noe slik at du selv blir komfortabel med det og kan stå for det du gjør... Anonymkode: e3046...83c
HeiteH Skrevet 7. oktober 2020 #24 Skrevet 7. oktober 2020 Kanskje du burde drive litt kognitiv trening i tillegg til den fysiske. Sannsynligvis syns denne sønnen det er pinlig at faren har fått en mye yngre kjæreste som er opptatt av å vise frem kroppen sin. Forstår godt han velger la være å se, det blir som å se på en ulykke.
J_29 Skrevet 7. oktober 2020 #25 Skrevet 7. oktober 2020 15 minutter siden, HeiteH skrev: Kanskje du burde drive litt kognitiv trening i tillegg til den fysiske. Sannsynligvis syns denne sønnen det er pinlig at faren har fått en mye yngre kjæreste som er opptatt av å vise frem kroppen sin. Forstår godt han velger la være å se, det blir som å se på en ulykke. Ikke rart det er blitt mye nettmobbing med uttalelser som dette. Uansett hvor galt du syntes dette er, så er det ikke på sin plass å skrive det. Tror du stesønnen hennes har noe imot henne eller avskyr henne pga av det? Av det du nevner her er det fordømming på høyt nivå. "Blir som å se på en ulykke"? 🙈 Hun ser helt sikkert bra ut. Det syntes kanskje denne stesønnen også. Hva om han er stolt av henne? Det kan så godt være. Jeg har selv en stesønn på 17. Lager middager, har vært på fotball kamper og steppet opp på mye. Må tro de setter pris på oss unge stemødre også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå