Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #76 Skrevet 7. oktober 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg også 😀, å Taco, på arbeidsplassen min virker det som det er kult å ikke like mat med kjøttdeig og pølser, bare spise rent kjøtt, salat og grønnsaker. *Uff nei, jeg kan ikke spise pølser og kjøttdeig * sier de pene damene. 🙄 Anonymkode: 2ecd6...4bb Godt å høre at det ikke bare er meg (som innrømmer det) ! 😄 Anonymkode: c4369...c84
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #77 Skrevet 7. oktober 2020 Liker å lukte på mine egne og mannens brukt undertøy, blir tent av det. Anonymkode: 522a3...999
Syngensang Skrevet 7. oktober 2020 #78 Skrevet 7. oktober 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg også 😀, å Taco, på arbeidsplassen min virker det som det er kult å ikke like mat med kjøttdeig og pølser, bare spise rent kjøtt, salat og grønnsaker. *Uff nei, jeg kan ikke spise pølser og kjøttdeig * sier de pene damene. 🙄 Anonymkode: 2ecd6...4bb Sånne pene damer kjenner eg òg 😆
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #79 Skrevet 12. oktober 2020 Regn, snø og ruskevær. Pasta og ris. Vel, det virker som det er mange som liker det, men det har jo vært in å droppe det pga lavkarbo, og jeg vet ikke om jeg kunne levd lykkelig fullstendig uten pasta og ris. Synes noen ganger det var spennende med prøver på skolen da jeg var liten(vel, ikke alle prøver). Anonymkode: f28a9...de5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå