Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #1 Skrevet 2. oktober 2020 Jeg liker da mammakvelder (som i følge flere i en annen tråd her synes å mene er satans eget skaperverk) og tro det eller ei dugnader for barnas fritidsaktiviteter. Anonymkode: 7de9e...b2d
Superdolly Skrevet 2. oktober 2020 #2 Skrevet 2. oktober 2020 Jeg liker også mammakvelder. Og jeg liker brus til gode middager. Jeg liker katter. Og hunder.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #3 Skrevet 2. oktober 2020 Jeg er veldig glad i innmat (lever, nyre, rogn og lignende) Veldig glad i sex (har fått inntrykk her inne at jenter ikke skal like det) Elsker sci-fi og fantasy filmer/serier/bøker (det er jo bare mannlige nerder som skal like det) Anonymkode: e6485...531
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #5 Skrevet 2. oktober 2020 Jeg liker å bade ute om vinteren. Anonymkode: e6c2f...f4e
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #6 Skrevet 2. oktober 2020 Horror/slasher-filmer, også sci-fi og fantasy-filmer -og bøker. Rock -og punkmusikk. Tatoveringer. Masse farger både på interiøret og på veggene (både ute og inne), er så lei grått! Grått hus, grå vegger inne, grå sofa og grå spisestue... Anonymkode: 0512a...c39
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #7 Skrevet 2. oktober 2020 Jeg liker skikkelig ruskevær. Kom ut fra butikken ista og det kom noen ekstreme vindkast, jeg ble stående og nye mens jeg hørte andre uffet seg mens de løp til bilen sin. Jeg sykla ikke fort hjem, for jeg nøt. Jeg syns det er helt fantastiskå dra på hytta når det er meldt skikkelig drittvær. Ta på meg regntøy og være ute og føle vært. Også er jeg egentlig ikke ett naturmenneske som går turer eller må ut for å være ute, men dette er deilig. Veldig mange i slekta er også slik. Dugnad med unges ting syns jeg er hyggelig, men kommer litt ann på hva jeg gjør. Heldigvis liker jeg å gjøre ting som ikke alle andre liker, så har igrunn klaffet veldig bra. Å vaske skikkelig svarte steder er skikkelig gøy. Dra frem kjøledisker på jobb og fjerne flere år gamle hybekaninbol gir meg stjerner i øyne. De jeg jobber med sier jeg har ti skruer løs, men dette er gøy. Jeg hater å gjøre småvask som ikke syns, det er bare kjedelig. Rydde skikkelig rot og få deg i skikkelig system er også gøy Skru sammen Flatpakkede ting eller lignende er ekstremt gøy. Jeg fikk husnøkkel hos naboen når de flytta, han blei lei av å få spm om når de kom hjem og jeg kunne komme og montere. Så jeg fikk nøkkel slik at jeg kunne spore meg opp til alt som skulle monteres. En kollega av meg sender meg mld: tirsdag kommer det en flatpakket pakke hos meg. Hun har ikke tolmodighet til slikt og vet jeg syns det er kjempe gøy. Anonymkode: 94235...72e
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #8 Skrevet 2. oktober 2020 Willow tree figurer 🙊😂🙈 Anonymkode: 2ecd6...4bb
prekæs Skrevet 2. oktober 2020 #9 Skrevet 2. oktober 2020 Likte å skrive selvangivelse. Det er det dessverre slutt på.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #10 Skrevet 2. oktober 2020 Liker godt regnværsdager. Elsker å gå en tur ute i skogen i regn for så å komme inn, lage god mat, lese en bok eller se på en serie. Jeg slapper mye bedre av i ruskevær. Rekekabaret, lager det hver jul, uten den blir det ikke ordentlig jul for meg! Anonymkode: 0689f...671
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #11 Skrevet 2. oktober 2020 Jeg elsker å kjøre ungene mine steder, til trening, venner og moro. Med og uten venner. Anonymkode: c1ce4...8c6
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #12 Skrevet 2. oktober 2020 Liker mammakvelder og andre sosiale lag. Liker grått hus, både utvendig og innvendig. Føler at her er det om å rakke ned på grått, se det som noe poppisgreier osv. Jeg personlig syns grått er fint! Her er det mye hvite og røde hus, det har jeg derimot ikke like mye sansen for. Liker også regnvær, så lenge jeg ikke har planlagt noe som tilsier at vi må være ute. Liker å planlegge julegaver osv allerede i august, og gleder meg til å starte å pynte i begynnelsen av desember! (Juletreet blir pynta 23.desember). Liker juletrefester og julegrantenning osv. Anonymkode: 61480...26f
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #13 Skrevet 2. oktober 2020 Jeg liker å kjøre 18 åringen. Det er da vi har de fineste samtalene. Anonymkode: 7ed41...12f
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #14 Skrevet 2. oktober 2020 Jeg liker folkemusikk og gammeldans. Anonymkode: 2ec3f...f88
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #15 Skrevet 2. oktober 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg liker folkemusikk og gammeldans. Anonymkode: 2ec3f...f88 Burde flytte til Minnesota. Hah Anonymkode: 88935...f5a
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #16 Skrevet 2. oktober 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Burde flytte til Minnesota. Hah Anonymkode: 88935...f5a Hvorfor? Vi har svært mange aktive folkemusikkmiljøer i Norge. Anonymkode: 2ec3f...f88
Himmel og hav Skrevet 2. oktober 2020 #17 Skrevet 2. oktober 2020 Jeg liker wienerpølse i brød med rekesalat.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #18 Skrevet 2. oktober 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor? Vi har svært mange aktive folkemusikkmiljøer i Norge. Anonymkode: 2ec3f...f88 Hva er svært mange? Kjenner bare til én. Kollega som spiller fele, tror i hvert fall det er fele. Han er den eneste jeg kjenner til. Ser han flyr litt rundt omkring med fela si. Har ikke inntrykk av at det er mange andre Per Spelmenn. Anonymkode: 88935...f5a
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #19 Skrevet 2. oktober 2020 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg liker folkemusikk og gammeldans. Anonymkode: 2ec3f...f88 Det er mye flott folkemusikk og vi har mange veldig dyktige folkemusikere i Norge. Og å danse til gammeldans er jo kjempemorsomt. Jeg liker jazz også, er så mye flott, melodiøs jazz. Blir bare mer og mer fascinert av jazz som musikkform. Min eks, som alle mente var en fyr som fulgte med på det meste, også musikk, han syntes svensktoppmusikk var flott også, selv om han ikke hørte på det rundt vennene sine (som ikke likte det). Han syntes det var noe så jordnært, ærlig og folkelig med svensktoppmusikken (hans ord) at han godt kunne sette på det for å slappe av, eller når han var i bilen. Jeg velger klassisk eller jazz for å slappe av. Blir mer og mer imponert over utøvende musikere som er virkelig gode i sitt fag. Anonymkode: ef6ff...669
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #20 Skrevet 3. oktober 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg liker folkemusikk og gammeldans. Anonymkode: 2ec3f...f88 Det gjør jeg også. Og den vi har her hjemme er da mye finere enn i Minnesota! Ellers liker jeg å luke i hagen. Liker å trøste unger som bæljer, de er aldri søtere enn da. Liker blodpudding, blodpannekaker, haggis, lungemos og annen innmat. Liker eksperimentelt teater fra obskure undergrunns-ensembler. Liker 17.maitog, går gjerne mil etter mil i bunadskoa på en sånn dag. Liker julemesser med kaffe og åresalg. (Nei, jeg er ikke 90 år....) Anonymkode: 4fd8b...1e8
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #21 Skrevet 3. oktober 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva er svært mange? Kjenner bare til én. Kollega som spiller fele, tror i hvert fall det er fele. Han er den eneste jeg kjenner til. Ser han flyr litt rundt omkring med fela si. Har ikke inntrykk av at det er mange andre Per Spelmenn. Anonymkode: 88935...f5a Så hvis du ikke har møtt dem selv, finnes de ikke? 🤣 Hvis vi skal begynne å nevne de profesjonelle, så kan vi starte med Valkyrien Allstars med Tuva Syvertsen. Dem har du kanskje fått med deg. Kim Rysstad er sanger og har vært mye på TV, ham kan du ha sett på Stjernekamp etc. Så er det Aasmund Nordstoga, bror av Odd, som også er sanger. Sigrid Moldestad, Susanne Lundeng og Annbjørg Lien er dyktige damer som spiller fele, men som også synger innimellom. Når det gjelder diverse band så er det jo Majorstuen som har 20 år bak seg på scenen, og Hekla Stålstrenga som har holdt på i ca 15 år. Dette er proffene, men i tillegg er det jo sånn at de proffe springer ut av et miljø der også amatører og semi-profesjonelle spiller og synger. Og da er det noen regioner som er godt representert. Telemark har mange spellemannslag, det samme har Gudbrandsdalen og deler av Vestlandet, samt at Røros er i særklasse. Buskerud har fantastiske dansere - du har kanskje sett Frikar danse med Aleksander Rybak? De er fra Hallingdal. Men andre deler av Buskerud også, som Jondal, har gode dansere, og i Kongsberg har det vært drevet mye folkemusikkopplæring av barn i barnehage og skole. For dem som bare vil lytte, går det an å gå på klubbene og høre konserter og jamming. I Bergen heter klubben Columbi Egg, det er vel konsert hver måned. I Oslo er det Tuvas Blodklubb du må gå på. I Tromsø heter den bare Folkemusikkpubben og i Trondheim tror jeg det skjer på Posepilten. I Fredrikstad er det også mulighet. Det er på St.Croix. Anonymkode: 4fd8b...1e8
Mia_73 Skrevet 3. oktober 2020 #22 Skrevet 3. oktober 2020 Asparges Spinat Gorgonzola Alt dette er fy-fy i min familie. Sci-fi filmer og bøker Jeg foretrekker Nutella fremfor Nugatti
sug lut Skrevet 3. oktober 2020 #23 Skrevet 3. oktober 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva er svært mange? Kjenner bare til én. Kollega som spiller fele, tror i hvert fall det er fele. Han er den eneste jeg kjenner til. Ser han flyr litt rundt omkring med fela si. Har ikke inntrykk av at det er mange andre Per Spelmenn. Anonymkode: 88935...f5a Oj oj. Skomaker, bli ved din lest.
litekreativtbrukernavn Skrevet 3. oktober 2020 #24 Skrevet 3. oktober 2020 Regnværsdager både sommer, men spesielt høsten. Rekekabaret, må lage det fast på 17.mai Å være alene. Jeg er glad i vennene mine og familien, men liker meg aller helst alene.
*Miss Marple* Skrevet 3. oktober 2020 #25 Skrevet 3. oktober 2020 Jeg liker (elsker) 17 mai med lange tog, fullt av folk og kaos på idrettshallen når vi skal kjøpe is og kaker Jeg liker når huset er fullt av livlige og høyrøsta barn Jeg liker å være alene om kveldene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå