Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #51 Skrevet 3. oktober 2020 Fruktcocktail. Cabaret. Melodi Grand prix. Anonymkode: 70408...37e
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #52 Skrevet 3. oktober 2020 Jeg elsker å legge meg, har alltid vært sånn. Husker når jeg var liten/ungdom så satt jeg å gledet meg til klokken var 10.30 i helgene , for da kunne jeg gå å legge meg, synes det var flaut å legge seg før for det var jo forventet at jeg ville være lenge oppe siden det var helg. Anonymkode: 2ecd6...4bb
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #53 Skrevet 4. oktober 2020 Å være aleine Anonymkode: e0e27...cb1
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #54 Skrevet 4. oktober 2020 Elsker å sluke sperm. Har en sykelig fetisj. Min mann er så lei av meg og maset mitt at han aksepterer at jeg suger to kolleger og en nabogutt jevnlig. Anonymkode: 522a3...999
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #55 Skrevet 4. oktober 2020 Pølse i vaffel,med sennep og ketsjup. Heavy metal og rock. Vikings på TV. 😁 Ostepop. Anonymkode: 4ea7b...84d
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #56 Skrevet 4. oktober 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Elsker å sluke sperm. Har en sykelig fetisj. Min mann er så lei av meg og maset mitt at han aksepterer at jeg suger to kolleger og en nabogutt jevnlig. Anonymkode: 522a3...999 😳 Anonymkode: 9718f...63c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #57 Skrevet 4. oktober 2020 Jeg elsker store folkemengder. Men sliter samtidig med litt angst. 🤣 Men elsker å dra på konserter. Gå rundt i mange timer i storbyer. Handle på lørdager. Elsker det ! Mannen er helt motsatt. Anonymkode: 4ea7b...84d
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #58 Skrevet 4. oktober 2020 Jeg elsker å være med på barnas fritidsaktiviteter og alt ekstra rundt aktivitene som konkurranser, stevner, dugnader ol. Anonymkode: f04c7...2b5
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #59 Skrevet 4. oktober 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg elsker å være med på barnas fritidsaktiviteter og alt ekstra rundt aktivitene som konkurranser, stevner, dugnader ol. Anonymkode: f04c7...2b5 #snikskryt Anonymkode: 7426c...858
Syngensang Skrevet 4. oktober 2020 #60 Skrevet 4. oktober 2020 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: #snikskryt Anonymkode: 7426c...858 Var vel ingenting snikete med den skrytinga? Men elles er svaret heilt innafor her, vil tru fleirtalet heller vil gjere anna enn dugnadar for korpset, eigentleg.
CherryC Skrevet 4. oktober 2020 #61 Skrevet 4. oktober 2020 Nachspiel! Ett skikkelig harry nachspiel med høy musikk, mye alkohol og fjas. Men jeg hater dagen derpå mer enn jeg liker nachspiel så det skjer aldri . Liker også menn i skinnyjeans, men de må være typen til det.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #62 Skrevet 4. oktober 2020 1 minutt siden, CherryC skrev: Nachspiel! Ett skikkelig harry nachspiel med høy musikk, mye alkohol og fjas. Men jeg hater dagen derpå mer enn jeg liker nachspiel så det skjer aldri . Liker også menn i skinnyjeans, men de må være typen til det. Hvordan er typen til skinnyjeans? Jeg har helt aversjon mot skinnyjeans, både på damer og menn, så jeg er bare litt nysgjerrig på hvordan andre tenker 😊 Anonymkode: 4e47a...f5c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #63 Skrevet 4. oktober 2020 Sex, blow job og suge baller. Virker som jeg er alene om det. Mannen min er iallfall storfornøyd med det. Coca cola. Alle andre jeg kjenner drikker sukkerfri brus med aspartam, men det smaker høgg og gir meg halsbrann. Anonymkode: 1a366...2ae
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2020 #64 Skrevet 5. oktober 2020 7 hours ago, Anonym bruker said: Sex, blow job og suge baller. Virker som jeg er alene om det. Mannen min er iallfall storfornøyd med det. Coca cola. Alle andre jeg kjenner drikker sukkerfri brus med aspartam, men det smaker høgg og gir meg halsbrann. Anonymkode: 1a366...2ae Jeg elsker også blow job, sex og suge baller, så lenge han er ren Coca cola er favoritten,men holder meg likevel til sukkerfri brus på hverdag Anonymkode: 93d32...33f
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2020 #65 Skrevet 5. oktober 2020 På 2.10.2020 den 22.42, Anonym bruker skrev: Jeg liker skikkelig ruskevær. Kom ut fra butikken ista og det kom noen ekstreme vindkast, jeg ble stående og nye mens jeg hørte andre uffet seg mens de løp til bilen sin. Jeg sykla ikke fort hjem, for jeg nøt. Jeg syns det er helt fantastiskå dra på hytta når det er meldt skikkelig drittvær. Ta på meg regntøy og være ute og føle vært. Også er jeg egentlig ikke ett naturmenneske som går turer eller må ut for å være ute, men dette er deilig. Veldig mange i slekta er også slik. Dugnad med unges ting syns jeg er hyggelig, men kommer litt ann på hva jeg gjør. Heldigvis liker jeg å gjøre ting som ikke alle andre liker, så har igrunn klaffet veldig bra. Å vaske skikkelig svarte steder er skikkelig gøy. Dra frem kjøledisker på jobb og fjerne flere år gamle hybekaninbol gir meg stjerner i øyne. De jeg jobber med sier jeg har ti skruer løs, men dette er gøy. Jeg hater å gjøre småvask som ikke syns, det er bare kjedelig. Rydde skikkelig rot og få deg i skikkelig system er også gøy Skru sammen Flatpakkede ting eller lignende er ekstremt gøy. Jeg fikk husnøkkel hos naboen når de flytta, han blei lei av å få spm om når de kom hjem og jeg kunne komme og montere. Så jeg fikk nøkkel slik at jeg kunne spore meg opp til alt som skulle monteres. En kollega av meg sender meg mld: tirsdag kommer det en flatpakket pakke hos meg. Hun har ikke tolmodighet til slikt og vet jeg syns det er kjempe gøy. Anonymkode: 94235...72e Jeg elsker også skikkelig vær 😊 Anonymkode: 598bc...bd9
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2020 #66 Skrevet 5. oktober 2020 Salat skjønner ikke greia . jeg liker alt man har i salat og spiser det men ikke blandet. Anonymkode: 21c70...291
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2020 #67 Skrevet 5. oktober 2020 10 timer siden, Anonym bruker skrev: #snikskryt Anonymkode: 7426c...858 Slik reagerer en som føler seg truffet av at andre liker noe man selv ikke takler. Til din informasjon, ting man skriver anonymt på et anonymt forum kvalifiserer ikke til selvskryt. Anonymkode: 8daa8...19e
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2020 #68 Skrevet 5. oktober 2020 Grandis. En sånn skikkelig ordinær grandis med skinke og vassen paprika. Synes det smaker godt, rett og slett. Anonymkode: 9ae73...209
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2020 #69 Skrevet 5. oktober 2020 Elsker foreninger og treffe venner ute blodpudding med sukker regn og ruskevær Alenetid Anonymkode: a44b2...abd
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2020 #70 Skrevet 5. oktober 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Elsker foreninger og treffe venner ute blodpudding med sukker regn og ruskevær Alenetid Anonymkode: a44b2...abd Og elsker avslutninger i klassene til barna - har blitt godt kjent med en del foreldre i alle klassene, og syns det er skikkelig koselig! Anonymkode: a44b2...abd
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #71 Skrevet 6. oktober 2020 På 5.10.2020 den 0.33, Anonym bruker skrev: Sex, blow job og suge baller. Virker som jeg er alene om det. Mannen min er iallfall storfornøyd med det. Coca cola. Alle andre jeg kjenner drikker sukkerfri brus med aspartam, men det smaker høgg og gir meg halsbrann. Anonymkode: 1a366...2ae Ja det glømmte jeg også å nevne🙈 suge pikk og baller er digg, får vann i munnen når jegs er pikken til samboer🤪 må suge den snart igjenn🤪 mmmm..... liker også coca cola🙂 pikk og cola🤣😍 Anonymkode: 7bc0f...671
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #72 Skrevet 6. oktober 2020 Mat fra McDonalds. Virker som det er «kult å hate det» men ut i fra hvordan McDonalds går så tror jeg jo at langt flere enn meg syns det er kanongodt! Syns også den originale grandiosaen er dødsgod 😄 Anonymkode: c4369...c84
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #73 Skrevet 7. oktober 2020 Jeg liker rosa klær. Egentlig alle klær med sterk farge. Synes det er fryktelig kjedelig om vinteren når alle går med mørke klær Anonymkode: 815b5...274
the amazing spidermamma Skrevet 7. oktober 2020 #74 Skrevet 7. oktober 2020 Jeg liker å bygge Ikea-møbler!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #75 Skrevet 7. oktober 2020 23 timer siden, Anonym bruker skrev: Mat fra McDonalds. Virker som det er «kult å hate det» men ut i fra hvordan McDonalds går så tror jeg jo at langt flere enn meg syns det er kanongodt! Syns også den originale grandiosaen er dødsgod 😄 Anonymkode: c4369...c84 Jeg også 😀, å Taco, på arbeidsplassen min virker det som det er kult å ikke like mat med kjøttdeig og pølser, bare spise rent kjøtt, salat og grønnsaker. *Uff nei, jeg kan ikke spise pølser og kjøttdeig * sier de pene damene. 🙄 Anonymkode: 2ecd6...4bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå