Gå til innhold

Forloveden glemte telefonen hos meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet
9 minutter siden, Milfy Way skrev:

Jeg gjør ikke det. Vi har felles økonomi og tilgang til hverandres kontoer. Så det nytter ikke å juge når han kan gå inn og se siste transaksjoner :D 

Det har vi også, men ofte er det jo noe inni summen til han eller ungene også 😜 Han vet feks ikke hvor mye av de 3000 kr jeg brukte på sporten som er på hansker til meg eller fotball til guttungen. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Kira skrev:

Det har vi også, men ofte er det jo noe inni summen til han eller ungene også 😜 Han vet feks ikke hvor mye av de 3000 kr jeg brukte på sporten som er på hansker til meg eller fotball til guttungen. 

Vi har og felles økonomi, men tror aldri han har gått meg i sømmene og kommentert at jakka ikke kostet sekshundredeognoe,- men 799,- eksempelvis. Det ville ikke spilt noen rolle om jeg as den rette summen heller, det er blitt litt en vane...akkurat som jeg sier at jeg er rett rundt hjørnet, når jeg er en mil unna. Så kommenterer han hver gang at jeg er for sen, da klager jeg på kø....Han vet jeg pynter litt på historien...og Jeg vet at han vet. Det er blitt litt en slags flørting oss i mellom #gammeltektepar

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men hvilken interesse har de av å lese dette? Tviler på at de gidder altså😅 Men verner man om tlf med nebb og klør så føler man noe skjules da. Er tlf tilgjengelig er det liten sannsynlighet for at det er noe behov for at noe må sjekkes. Ingen av oss vokter tlf, og ingen av oss leser noe av den andres greier heller, så vidt jeg vet. Men er det noe vi kjapt skal sjekke på nett el er det null problem å bruke den tlf som er nærmest.

Anonymkode: a44b7...e40

Om du føler at noe skjules er ikke det samme som at jeg har noe å skjule. Mitt privatliv er mitt, på samme måte som at man ikke leser hverandres dagbøker eller brev. Det er basic.

Skrevet
3 timer siden, Milfy Way skrev:

Men hvorfor er det slik? Hvis man ikke har noe hemmelig eller noe som ikke tåler dagens lys, hvorfor skal telefonen være privat og man blir forbannet hvis samboer/mann bruker den? Jeg sier ingenting om at det er feil eller riktig, jeg bare forstår ikke tankegangen. Jeg forstår hvis det er jobbtelefon eller at man har venner i krise som betror deg veldig alvorlige hemmeligheter på melding/sms. Men ellers, hva er greia? 

Det er jo ikke det at hun bruker telefonen som er et problem her, hvis hun trenger å ringe får hun sikkert låne. Problemet er jo at hun sniker i private meldinger.

Skrevet
27 minutter siden, Milfy Way skrev:

Jeg gjør ikke det. Vi har felles økonomi og tilgang til hverandres kontoer. Så det nytter ikke å juge når han kan gå inn og se siste transaksjoner :D 

Men har går jo ikke inn og sjekker? Det gjør jo ikke jeg heller! Vi har hatt felles i alle år, og noe av grunnen til det er jo at vi lever sammen, vi har like prioriteringer og er enige om det meste. Men han vet ikke nødvendigvis hvor mye min siste veske kostet og jeg vet ikke helt hva hytteturen med gutta kostet. Takk og lov. 

Skrevet
36 minutter siden, Kira skrev:

Hvem gjør ikke det? 🙈 Runder alltid nedover når vi snakker om mine innkjøp 😜

Jeg gjør ikke det? Hvorfor skulle jeg det?? Klager mennene deres på hva dere kjøper da eller? Altså, åpenhet og ærlighet er jo et must om man skal forvente tillit da. Hvorfor være uærlig om noe så uvesentlig?

Skrevet
12 minutter siden, amandine skrev:

Om du føler at noe skjules er ikke det samme som at jeg har noe å skjule. Mitt privatliv er mitt, på samme måte som at man ikke leser hverandres dagbøker eller brev. Det er basic.

Men tlf er jo fortsatt privat om du ikke låser den inn og overvåker den? Det er jo merkelig å verne slik om en mobil. Og også litt merkelig å tro man er så interessant at noen gidder snoke bare for gøy. 

Skrevet
15 minutter siden, nerdybirdy skrev:

Vi har og felles økonomi, men tror aldri han har gått meg i sømmene og kommentert at jakka ikke kostet sekshundredeognoe,- men 799,- eksempelvis. Det ville ikke spilt noen rolle om jeg as den rette summen heller, det er blitt litt en vane...akkurat som jeg sier at jeg er rett rundt hjørnet, når jeg er en mil unna. Så kommenterer han hver gang at jeg er for sen, da klager jeg på kø....Han vet jeg pynter litt på historien...og Jeg vet at han vet. Det er blitt litt en slags flørting oss i mellom #gammeltektepar

Nemlig 👍🏻

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gjør ikke det? Hvorfor skulle jeg det?? Klager mennene deres på hva dere kjøper da eller? Altså, åpenhet og ærlighet er jo et must om man skal forvente tillit da. Hvorfor være uærlig om noe så uvesentlig?

altså...er du 21 år? Fundamentalistisk ærlighet og åpenhet i et forhold er ikke nødvendigvis tillitsvekkende. Det å være raus og god med hverandre er ofte ikke ensbetydende med å være ærlig eksempelvis. Det er ikke alltid jeg vil høre "sannheten" om jeg er frustrert, eller lei meg. Da vil jeg kanskje ha uforbeholden støtte.

Mannen kan klage på hva jeg kjøper, eller behovet, men han har jo da til sammenligning ett par sko og en jakke som han bruker året rundt...Så han skjønner kanskje ikke utstyrsbehovet til en unge på barneskolen 😂 

Anonymkode: aa6f3...1fc

Skrevet

Altså er jeg sammen med noen stoler jeg på de, gidder ikke drama, det samme gjelder andre veien, personen som er med meg får stole på meg eller drite i og være sammens med meg, Jeg er heller ikke særlig sjalu,men hadde ikke godtatt utroskap

Anonymkode: 6d63b...5c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...