frk Nilsen Skrevet 2. oktober 2020 #26 Skrevet 2. oktober 2020 Du snoker, og forloveden din har luktet lunta og logget av. Hvorfor sjekker du meldingene hans? Åpner du brevene hans også?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #27 Skrevet 2. oktober 2020 48 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun gikk inn på meldinger på grunn av hun ble redd etter de vaslene! Hva er så galt med det? Det er tydelig at varsellampene burde ringe, så hvorfor ikke sjekke det ut🤔 Anonymkode: 01b08...282 Snakk om overreaksjon bare fordi han logget seg ut Anonymkode: fc109...bed
Luksusdyret Skrevet 2. oktober 2020 #28 Skrevet 2. oktober 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Med Instagram vet jeg man blir logget ut om man logger på via en annen enhet. Gjorde det tidligere. Nå har jeg ikke logget på via nettbrettet på lang tid så vet ikke om det fortsatt er slik. Men, du snoker jo på telefonen hans. Så har han logget av så var hans magefølelse riktig da. Anonymkode: c6a19...bfb Magefølelsen min stemte hver gang det var noe muffens. Eksen hadde passord på alt og byttet ofte, viste seg at han var utro så det hylte etter. Samboer har åpen telefon når han er hjemme, og lås på telefonen (fingeravtrykk) når han går ut døra. Jeg har også koden til hans PC, da vi måtte bruke den under hjemmeskole med ungene i vår. Ikke en eneste gang har jeg logget meg på hans konto her og der, men jeg svarte på et par meldinger fordi han ba meg om å gjøre det. Magefølelsen stemmer som regel. Sletter man meldinger fra ei venninne, så er det som regel ugler i mosen.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #29 Skrevet 2. oktober 2020 Bare på dib er det mer alvorlig å sjekke mld til en mistenkelig kjæreste enn det er å være utro. Det er den som snoker som har gjort noe ugreit. Når politiet mistenker noe er galt sjekker de også ting, det er da normalt. Skal man ellers risikere å leve med noen som er utro i mange år fordi man aldri finner det ut? Har man så mye på tlf at man blir redd og svett av at den ligger alene med kjæresten, da har man neppe rent mel i posen altså. Jeg kan fint låne bort min til min samboer uten at det gjør meg noe. Jeg har ikke noe å skjule. Anonymkode: a44b7...e40
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #30 Skrevet 2. oktober 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Bare på dib er det mer alvorlig å sjekke mld til en mistenkelig kjæreste enn det er å være utro. Det er den som snoker som har gjort noe ugreit. Når politiet mistenker noe er galt sjekker de også ting, det er da normalt. Skal man ellers risikere å leve med noen som er utro i mange år fordi man aldri finner det ut? Har man så mye på tlf at man blir redd og svett av at den ligger alene med kjæresten, da har man neppe rent mel i posen altså. Jeg kan fint låne bort min til min samboer uten at det gjør meg noe. Jeg har ikke noe å skjule. Anonymkode: a44b7...e40 Jeg er så enig 🙌🏼 Anonymkode: 76c40...ece
Luksusdyret Skrevet 2. oktober 2020 #31 Skrevet 2. oktober 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bare på dib er det mer alvorlig å sjekke mld til en mistenkelig kjæreste enn det er å være utro. Det er den som snoker som har gjort noe ugreit. Når politiet mistenker noe er galt sjekker de også ting, det er da normalt. Skal man ellers risikere å leve med noen som er utro i mange år fordi man aldri finner det ut? Har man så mye på tlf at man blir redd og svett av at den ligger alene med kjæresten, da har man neppe rent mel i posen altså. Jeg kan fint låne bort min til min samboer uten at det gjør meg noe. Jeg har ikke noe å skjule. Anonymkode: a44b7...e40 Dette. Det var en enorm lettelse å finne ut at eksen var utro. Da kunne jeg gå fra ham med god samvittighet, selv om vi hadde barn sammen. Jeg fikk også bekreftet at mine mistanker var riktige, og at jeg ikke var gal, paranoid, sjalu og kontrollerende, slik eksens slekt og venner (som visste om utroskapet hans) sa til meg hele tiden.
frk Nilsen Skrevet 2. oktober 2020 #32 Skrevet 2. oktober 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har man så mye på tlf at man blir redd og svett av at den ligger alene med kjæresten, da har man neppe rent mel i posen altså. Jeg kan fint låne bort min til min samboer uten at det gjør meg noe. Jeg har ikke noe å skjule. Anonymkode: a44b7...e40 Jeg har ingenting hemmelig eller ting som ikke tåler dagens lys på telefonen, men den er PRIVAT. Jeg hadde blitt skikkelig forbanna om mannen eller andre hadde gått inn å lest meldingene mine eller vært inne på mine some-profiler. Det er et grovt tillitsbrudd.
Luksusdyret Skrevet 2. oktober 2020 #33 Skrevet 2. oktober 2020 1 minutt siden, frk Nilsen skrev: Jeg har ingenting hemmelig eller ting som ikke tåler dagens lys på telefonen, men den er PRIVAT. Jeg hadde blitt skikkelig forbanna om mannen eller andre hadde gått inn å lest meldingene mine eller vært inne på mine some-profiler. Det er et grovt tillitsbrudd. Men hvorfor er det slik? Hvis man ikke har noe hemmelig eller noe som ikke tåler dagens lys, hvorfor skal telefonen være privat og man blir forbannet hvis samboer/mann bruker den? Jeg sier ingenting om at det er feil eller riktig, jeg bare forstår ikke tankegangen. Jeg forstår hvis det er jobbtelefon eller at man har venner i krise som betror deg veldig alvorlige hemmeligheter på melding/sms. Men ellers, hva er greia?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #34 Skrevet 2. oktober 2020 4 minutter siden, frk Nilsen skrev: Jeg har ingenting hemmelig eller ting som ikke tåler dagens lys på telefonen, men den er PRIVAT. Jeg hadde blitt skikkelig forbanna om mannen eller andre hadde gått inn å lest meldingene mine eller vært inne på mine some-profiler. Det er et grovt tillitsbrudd. Men hvilken interesse har de av å lese dette? Tviler på at de gidder altså😅 Men verner man om tlf med nebb og klør så føler man noe skjules da. Er tlf tilgjengelig er det liten sannsynlighet for at det er noe behov for at noe må sjekkes. Ingen av oss vokter tlf, og ingen av oss leser noe av den andres greier heller, så vidt jeg vet. Men er det noe vi kjapt skal sjekke på nett el er det null problem å bruke den tlf som er nærmest. Anonymkode: a44b7...e40
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #35 Skrevet 2. oktober 2020 11 timer siden, Anonym bruker skrev: ..og ringte for å høre om jeg kunne kjøre den til ham. Det kunne jeg ikke. Så den ble liggende på bordet. Etterhvert begynte det å komme opp varsler på låst skjerm om at han hadde logget seg ut av Instagram og messenger. Jeg ble veldig overrasket og sitter nå med en klump i magen og tenker på hva han har å skjule. Har aldri logget meg inn på telefonen hans, selv om jeg vet koden. Innspill? Anonymkode: d9904...63e Hva ringte han med? Han hadde glemt mobilen og ringte fra hva? Anonymkode: f9e06...a25
frk Nilsen Skrevet 2. oktober 2020 #36 Skrevet 2. oktober 2020 2 minutter siden, Milfy Way skrev: Men hvorfor er det slik? Hvis man ikke har noe hemmelig eller noe som ikke tåler dagens lys, hvorfor skal telefonen være privat og man blir forbannet hvis samboer/mann bruker den? Jeg sier ingenting om at det er feil eller riktig, jeg bare forstår ikke tankegangen. Jeg forstår hvis det er jobbtelefon eller at man har venner i krise som betror deg veldig alvorlige hemmeligheter på melding/sms. Men ellers, hva er greia? Greia er at det er privat, samme hvor kjedelig og banalt greia er.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #37 Skrevet 2. oktober 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva ringte han med? Han hadde glemt mobilen og ringte fra hva? Anonymkode: f9e06...a25 Jeg kan ringe både fra nettbrett, klokke og laptop jeg asså... Anonymkode: a44b7...e40
frk Nilsen Skrevet 2. oktober 2020 #38 Skrevet 2. oktober 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvilken interesse har de av å lese dette? Tviler på at de gidder altså😅 Men verner man om tlf med nebb og klør så føler man noe skjules da. Er tlf tilgjengelig er det liten sannsynlighet for at det er noe behov for at noe må sjekkes. Ingen av oss vokter tlf, og ingen av oss leser noe av den andres greier heller, så vidt jeg vet. Men er det noe vi kjapt skal sjekke på nett el er det null problem å bruke den tlf som er nærmest. Anonymkode: a44b7...e40 Det er ikke snakk om å verne om telefonen som en hauk, men å respektere at telefonen er din og ikke mann/venninne osv sin.
*Miss Marple* Skrevet 2. oktober 2020 #39 Skrevet 2. oktober 2020 19 minutter siden, Milfy Way skrev: Men hvorfor er det slik? Hvis man ikke har noe hemmelig eller noe som ikke tåler dagens lys, hvorfor skal telefonen være privat og man blir forbannet hvis samboer/mann bruker den? Jeg sier ingenting om at det er feil eller riktig, jeg bare forstår ikke tankegangen. Jeg forstår hvis det er jobbtelefon eller at man har venner i krise som betror deg veldig alvorlige hemmeligheter på melding/sms. Men ellers, hva er greia? Jeg har private samtaler med vennene mine sant jobbmailen der, det har ingen andre noe med å gjøre. Man trenger ikke å ha noe å skjule for å ville ha ting privat.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #40 Skrevet 2. oktober 2020 HI, er du en sjalu type? Hvis du ikke er det, har du hatt grunner til å mistenke at forloveden din ikke er ærlig med deg? Anonymkode: 57601...797
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #41 Skrevet 2. oktober 2020 1 time siden, frk Nilsen skrev: Det er ikke snakk om å verne om telefonen som en hauk, men å respektere at telefonen er din og ikke mann/venninne osv sin. Men gjør ikke de fleste det da? Men noen tar jo med tlf overalt så den ikke ligger ubevoktet, det er jo litt mistenkelig da. Anonymkode: a44b7...e40
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #42 Skrevet 2. oktober 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men gjør ikke de fleste det da? Men noen tar jo med tlf overalt så den ikke ligger ubevoktet, det er jo litt mistenkelig da. Anonymkode: a44b7...e40 Eller så er det bare en vane. Jeg har jobbalarm på telefonen. Det har jeg hatt i 20 år. Dermed har jeg fått som vane å ta den med over alt. Jeg har heller ikke store hemmeligheter, men jeg har fortrolige samtaler med venner, ting som gjør at mannen kan forstå hva han skal få til jul, saldpapirer til en organisasjon, klage på at mannen er dårlig til å lage mat, bevis på at jakka til ungen kostet 200 mer enn jeg sa og mye annet som jeg foretrekker at han ikke ser. Det er ikke viktige ting, men litt privatliv og noen små hemmeligheter er det godt å ha. Anonymkode: f613f...92e
nerdybirdy Skrevet 2. oktober 2020 #43 Skrevet 2. oktober 2020 hmmm...jeg er litt delt her kjenner jeg. Var det slim at telefonen lå på bordet i stua - med skjermlås på, og disse meldingene med utlogging bare kom opp som varsler på forsiden? Eller var HI inne på telefonen og snoket i meldingene? Om det var det første, ville jeg kanskje også tenkt at det var noe mistenkelig at han 1. ringte for å få telefonen tilbake og når det ikke gikk så 2. logget han av alle SoME. Om det var det andre, mener jeg HI har gått langt over streken, og kan forstå hvorfor fyren føler han må "skjule spor". Meldingsrekkene eller SoME postene han ønsker å holde privat kan jo være helt uskyldig, men at HI er et sjalu TROLL, som han ikke orker enda en krangel med...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #44 Skrevet 2. oktober 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eller så er det bare en vane. Jeg har jobbalarm på telefonen. Det har jeg hatt i 20 år. Dermed har jeg fått som vane å ta den med over alt. Jeg har heller ikke store hemmeligheter, men jeg har fortrolige samtaler med venner, ting som gjør at mannen kan forstå hva han skal få til jul, saldpapirer til en organisasjon, klage på at mannen er dårlig til å lage mat, bevis på at jakka til ungen kostet 200 mer enn jeg sa og mye annet som jeg foretrekker at han ikke ser. Det er ikke viktige ting, men litt privatliv og noen små hemmeligheter er det godt å ha. Anonymkode: f613f...92e Hvorfor lyver du om sånt? Hva en jakke koster? Anonymkode: a44b7...e40
nerdybirdy Skrevet 2. oktober 2020 #45 Skrevet 2. oktober 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvorfor lyver du om sånt? Hva en jakke koster? Anonymkode: a44b7...e40 HAHAHAHA det gjør jeg og!! fordi mannen min er litt gniten, og derfor er det bedre at han ikke får alle detaljene rundt innkjøp av ting til barna. Har masse små hemmeligheter og hvite løgner for mannen. Men om jeg hadde glemt telefonen på bordet hjemme før jeg feks skulle på besøk til en venn, hadde jeg ikke bedt om at mannen min skulle kjørte den til meg, for så å logge meg av alt av SoMe når han sa nei...det ER litt mistenkelig.
Luksusdyret Skrevet 2. oktober 2020 #46 Skrevet 2. oktober 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Men hvilken interesse har de av å lese dette? Tviler på at de gidder altså😅 Men verner man om tlf med nebb og klør så føler man noe skjules da. Er tlf tilgjengelig er det liten sannsynlighet for at det er noe behov for at noe må sjekkes. Ingen av oss vokter tlf, og ingen av oss leser noe av den andres greier heller, så vidt jeg vet. Men er det noe vi kjapt skal sjekke på nett el er det null problem å bruke den tlf som er nærmest. Anonymkode: a44b7...e40 Dette. Det er oppførselen rundt det hele som betyr noe. Hvis man har alt åpent i utgangspunktet, så vil ikke partner få noe mistanke om at man driver med noe snusk. Da har man vist tillit til partneren ved å vise at det man driver med tåler dagens lys. Hvis man imidlertid vokter telefonen som en hauk, ikke går på do uten telefonen og har alle mulige koder og lås overalt, så har man mest sannsynlig noe å skjule. Som sagt, jeg har aldri sjekket telefonen til samboer med mindre han har bedt meg om å sjekke en melding eller noe. Og da har jeg sjekket kun denne ene meldingen.
Kira Skrevet 2. oktober 2020 #47 Skrevet 2. oktober 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor lyver du om sånt? Hva en jakke koster? Anonymkode: a44b7...e40 Hvem gjør ikke det? 🙈 Runder alltid nedover når vi snakker om mine innkjøp 😜
Luksusdyret Skrevet 2. oktober 2020 #48 Skrevet 2. oktober 2020 2 minutter siden, Kira skrev: Hvem gjør ikke det? 🙈 Runder alltid nedover når vi snakker om mine innkjøp 😜 Jeg gjør ikke det. Vi har felles økonomi og tilgang til hverandres kontoer. Så det nytter ikke å juge når han kan gå inn og se siste transaksjoner
Luksusdyret Skrevet 2. oktober 2020 #49 Skrevet 2. oktober 2020 3 minutter siden, Kira skrev: Hvem gjør ikke det? 🙈 Runder alltid nedover når vi snakker om mine innkjøp 😜 Jeg lurer også på hvorfor mange kvinner gjør dette i Norge i 2020. Kjenner flere som gjør det samme. Jeg skjønner at folk gjorde det før, da mannen tjente penger og kona brukte. Men nå er det slik i de fleste forhold at begge to har lønnet arbeid, så begge to tjener penger. Da er det jo ikke et problem at kvinnen bruker sine egne penger på klær og lignende?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2020 #50 Skrevet 2. oktober 2020 3 minutter siden, Milfy Way skrev: Jeg lurer også på hvorfor mange kvinner gjør dette i Norge i 2020. Kjenner flere som gjør det samme. Jeg skjønner at folk gjorde det før, da mannen tjente penger og kona brukte. Men nå er det slik i de fleste forhold at begge to har lønnet arbeid, så begge to tjener penger. Da er det jo ikke et problem at kvinnen bruker sine egne penger på klær og lignende? Mannen gjør det samme. Vi har felles økonomi og vet omtrent hva hverandre bruker. Det er helt greit,men noen små hemmeligheter og miniløgner om ting vi vet den andre ikke tar seg nær avser jeg ikke problemet med å ha. At mannen skulle snoke på telefonen min for å sjekke at jeg ikke var utro hadde jeg mislikt sterkt, selv om jeg aldri har vært det. Jeg tror han har koden til min telefon også, men jeg ville blitt veldig overasket om han hadde brukt den med mindre det var en virkelig krise. Anonymkode: f613f...92e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå