Gå til innhold

Forloveden glemte telefonen hos meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og ringte for å høre om jeg kunne kjøre den til ham. Det kunne jeg ikke. Så den ble liggende på bordet. Etterhvert begynte det å komme opp varsler på låst skjerm om at han  hadde logget seg ut av Instagram og messenger. Jeg ble veldig overrasket og sitter nå med en klump i magen og tenker på hva han har å skjule. Har aldri logget meg inn på telefonen hans, selv om jeg vet koden. Innspill?

Anonymkode: d9904...63e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være så enkelt som at han ikke vet passordene sine og måtte forandre dem for å logge inn på PC?

Skrevet

Kanskje det! Håper det. Men jeg tror egentlig ikke at han ikke husker passordene sine. Han husker de forskjellige passordene ellers. Jeg fikk en veldig dårlig følelse. Gikk inn på meldinger og fant ut at han har slettet meldinger fra en venninne som han har endel kontakt med. Blir veldig lei meg av summen av dette og tviler på at han er helt ærlig, men håper jeg tar feil

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje det! Håper det. Men jeg tror egentlig ikke at han ikke husker passordene sine. Han husker de forskjellige passordene ellers. Jeg fikk en veldig dårlig følelse. Gikk inn på meldinger og fant ut at han har slettet meldinger fra en venninne som han har endel kontakt med. Blir veldig lei meg av summen av dette og tviler på at han er helt ærlig, men håper jeg tar feil

Høres ut som han gjorde lurt i å logge ut. Du snoker. 

Anonymkode: 996ae...ab1

Skrevet

Har du hatt grunn til å mistro ham før, da? Eller hva er grunnen til at du begynner nå? 

Skrevet

Hørtes kanskje litt rart ut. Men er ikke sikkert det ligger så mye bak. Jeg vil ikke at mannen skal se på mine sosiale medier, er ikke utro for det. Jeg synes bare det er privat. 

Jeg har nylig byttet tlf, da måtte jeg logge inn på alt som er på nytt. Husker ingen av passordene. Så kan faktisk hende at han bytter passord på pc.

Anonymkode: 5edd3...804

Skrevet

Med Instagram vet jeg man blir logget ut om man logger på via en annen enhet. Gjorde det tidligere. Nå har jeg ikke logget på via nettbrettet på lang tid så vet ikke om det fortsatt er slik. 
Men, du snoker jo på telefonen hans. Så har han logget av så var hans magefølelse riktig da. 

Anonymkode: c6a19...bfb

Skrevet
57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Med Instagram vet jeg man blir logget ut om man logger på via en annen enhet. Gjorde det tidligere. Nå har jeg ikke logget på via nettbrettet på lang tid så vet ikke om det fortsatt er slik. 
Men, du snoker jo på telefonen hans. Så har han logget av så var hans magefølelse riktig da. 

Hvis han elsker henne så er han ærlig mot henne, da har han ingen ting å skjule.

Anonymkode: 4b7d2...548

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis han elsker henne så er han ærlig mot henne, da har han ingen ting å skjule.

Hvis hun elsker han så stoler hun på han og snoker ikke på telefonen hans. 

Anonymkode: 9f7ff...175

Skrevet

Han skjuler noe. Uten tvil.

Og nei, hun snoker jo ikke. Det kom jo bare varsel opp på tlf. Hva skal hun gjøre da? Rive ut øynene sine?

Spør ham rett ut. Hvorfor logget han ut av fb og insta. Ikke forsvar deg. Bare stå stille, stirr på ham og se reaksjonen. 

Og, du sier dere er forlovet, men dere bor ikke sammen?

Anonymkode: 76c40...ece

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han skjuler noe. Uten tvil.

Og nei, hun snoker jo ikke. Det kom jo bare varsel opp på tlf. Hva skal hun gjøre da? Rive ut øynene sine?

Spør ham rett ut. Hvorfor logget han ut av fb og insta. Ikke forsvar deg. Bare stå stille, stirr på ham og se reaksjonen. 

Og, du sier dere er forlovet, men dere bor ikke sammen?

Anonymkode: 76c40...ece

Du må lese en gang til. Hun gikk inn på meldingene og leste.

Anonymkode: 48e3b...75a

Skrevet

Han veit jo at du er en snok - du sier selv at du gikk inn på meldinger. At dere gidder.

Skrevet

Hvordan kan du gå inn på meldinger om skjermen var låst? Kan du koden?

Anonymkode: a522c...433

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har aldri logget meg inn på telefonen hans, selv om jeg vet koden. Innspill?

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

KAN FOLK BEGYNNE Å LESE HELE INNLEGGET FØR DE SVARER ELLER?

Hva er vitsen med å svare på innlegg du ikke har lest?

JO hun har snoka fordi hun gikk inn på meldinger. JA hun hadde koden. 
Herrejesus så sløve folk er. 

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

JO hun har snoka fordi hun gikk inn på meldinger.

Men det var jo fordi han slettet meldingene og det kom opp. Så hun snoket ikke. Hadde hun bare gått inn uten videre ville det vært å snoke.

Hadde han elsket henne ville han ha stolt på henne.

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det var jo fordi han slettet meldingene og det kom opp. Så hun snoket ikke. Hadde hun bare gått inn uten videre ville det vært å snoke.

Hadde han elsket henne ville han ha stolt på henne.

Det gjelder bare ene veien det da? Hun stoler jo ikke på han? 

Skrevet
6 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Det gjelder bare ene veien det da? Hun stoler jo ikke på han? 

Ikke nå lenger, nei! Men det er jo fordi han har oppført seg på den måten han har ved å slette en masse meldinger mellom han og en annen kvinne.

Skrevet

Man er bra naiv om man ikke innser at han her har noe å skjule. Slette meldinger fra ei venninne når mobilen ligger gjenglemt hos dama si? Kom igjen!

Anonymkode: 24e12...676

Skrevet

Da er det bare en ting å gjøre. Tvinge han trofast.

Skrevet

Hvordan vet du at han sletter meldinger?

Anonymkode: f613f...92e

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

..og ringte for å høre om jeg kunne kjøre den til ham. Det kunne jeg ikke. Så den ble liggende på bordet. Etterhvert begynte det å komme opp varsler på låst skjerm om at han  hadde logget seg ut av Instagram og messenger. Jeg ble veldig overrasket og sitter nå med en klump i magen og tenker på hva han har å skjule. Har aldri logget meg inn på telefonen hans, selv om jeg vet koden. Innspill?

Telefonen ble liggende på bordet, som sikkert var veldig beleilig, for da kunne du kikke når det kom meldinger. Hvorfor la du ikke bort telefonen hans i stedet for å kikke på varslingene? Det høres ut som dere er av samme ulla - dere bør snakke sammen og finne ut om dere egentlig stoler på hverandre.

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke nå lenger, nei! Men det er jo fordi han har oppført seg på den måten han har ved å slette en masse meldinger mellom han og en annen kvinne.

Men det hadde hun jo ikke sett om hun ikke hadde snoket? 

Han kan gjøre hva han vil med sine konto (innenfor lovens grenser). Hun bør ikke snoke. 

Ingen av de stoler på hverandre og det med rette kan det virke som. 

Skrevet
6 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Men det hadde hun jo ikke sett om hun ikke hadde snoket? 

Han kan gjøre hva han vil med sine konto (innenfor lovens grenser). Hun bør ikke snoke. 

Ingen av de stoler på hverandre og det med rette kan det virke som. 

Ja hun stoler ikke på han fordi han er utro og han stoler ikke på hun fordi han er utro.

Skrevet

Hun gikk inn på meldinger på grunn av hun ble redd etter de vaslene! Hva er så galt med det? Det er tydelig at varsellampene burde ringe, så hvorfor ikke sjekke det ut🤔 

Anonymkode: 01b08...282

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...