Gå til innhold

Hvordan skal jeg takle å bli 40?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar alle sammen! Tror ikke jeg helt klarer å gjøre meg forstått av alle. Jeg er selvfølgelig glad og takknemlig for at jeg er frisk og lever, og håper jeg er heldig og en gang blir eldre på ekte. Jeg har alltid vært sosial og glad av natur, det er ikke det at jeg tror at alt dette må ta slutt heller. 

Tror det handler mer om en identitetsendring. Jeg synes det er vanskelig å tenke på at jeg ikke lengre har hele livet foran meg. Jeg synes det er litt vemodig å bli middelaldrende. Jeg forventer ikke at alle skal forstå dette, altså.

Jeg tar til meg at jeg skal nyte livet og være takknemlig ❤️.

Anonymkode: dd1cc...848

Oi. Jeg er 37 og har aldri tenkt at jeg ikke har hele livet foran meg. For meg så har jeg det. Er så vidt halvveis til 70. Da først tenker jeg at jeg begynner å bli gammel

Anonymkode: b2eb1...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar alle sammen! Tror ikke jeg helt klarer å gjøre meg forstått av alle. Jeg er selvfølgelig glad og takknemlig for at jeg er frisk og lever, og håper jeg er heldig og en gang blir eldre på ekte. Jeg har alltid vært sosial og glad av natur, det er ikke det at jeg tror at alt dette må ta slutt heller. 

Tror det handler mer om en identitetsendring. Jeg synes det er vanskelig å tenke på at jeg ikke lengre har hele livet foran meg. Jeg synes det er litt vemodig å bli middelaldrende. Jeg forventer ikke at alle skal forstå dette, altså.

Jeg tar til meg at jeg skal nyte livet og være takknemlig ❤️.

Anonymkode: dd1cc...848

Eg forstår deg veldig godt. Syns du har fått unødvendig mange nesevise svar. Eg føler med fortsatt som veslesøster store deler av tiden. Sjølv om eg sjølvsagt blir modnere og forhåpentligvis visere med med tiden. Det er litt trasig å ikkje være i starten på voksenlivet lenger syns eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar alle sammen! Tror ikke jeg helt klarer å gjøre meg forstått av alle. Jeg er selvfølgelig glad og takknemlig for at jeg er frisk og lever, og håper jeg er heldig og en gang blir eldre på ekte. Jeg har alltid vært sosial og glad av natur, det er ikke det at jeg tror at alt dette må ta slutt heller. 

Tror det handler mer om en identitetsendring. Jeg synes det er vanskelig å tenke på at jeg ikke lengre har hele livet foran meg. Jeg synes det er litt vemodig å bli middelaldrende. Jeg forventer ikke at alle skal forstå dette, altså.

Jeg tar til meg at jeg skal nyte livet og være takknemlig ❤️.

Anonymkode: dd1cc...848

Jaudå, eg skjønnar deg igrunn, det er selfølgeleg ei sorg i det å snart byrje å innsjå at vi alle skal bli gamle ( og eg er sjølv eit strålande eksempel på at eg ikkje heilt har skjønt før kanskje i fjor at dette faktisk gjeld meg òg, ikkje berre alle andre) Sjølv syns eg det vanskelegaste faktisk er at foreldra mine blir gamle😢

Men eg har tenkt å takle det som eg beskriv over, fordi eg vil ha det moro. Også tek eg imot desse tankane om at alle blir eldre, men prøvar å ikkje dvele ved dei, let dei passere. Akkurat den prosessen der kan vi ikkje gjere noko med, og då er det berre å akseptere at det er slik det er. Og ha det moro medan ein kan😊❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...