Anonym bruker Skrevet 31. august 2020 #26 Skrevet 31. august 2020 Ja. Av kollegaer og andre. Ser tydelig at menn snur seg også, rimelig flaut. Ser mannen min blir rar i ansiktet. Får høre fraser som: « Ja, men det er ikke rart for det ordner seg alltid for pene jenter, osv.» Jeg tror heller på personlighet, for meg gjør den mennesket vakkert for min del. Anonymkode: 6edfe...3de
Anonym bruker Skrevet 31. august 2020 #27 Skrevet 31. august 2020 1 time siden, beef sister skrev: Hører det dessverre med jevne mellomrom, ja. Som oftest fra ukjente, men det kan godt komme fra folk jeg kjenner også. For meg er det en unaturlig ting å si til andre. Komplimenter kan jeg gjerne gi, da, men jeg tror aldri jeg har kommentert en fremmeds ytre. Hvorfor dessverre?? Anonymkode: 0ebf1...e5e
Anonym bruker Skrevet 31. august 2020 #28 Skrevet 31. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du er garantert ikke stygg💖 Anonymkode: 293b5...f54 Ikke meg som skrev over, men jeg er også stygg. Og tro hva du vil, men dette er faktisk noe folk kommenterer ganske ofte. Av en eller annen grunn er det vist helt innafor å komme med nedsettende kommentarer på utseende til folk. Noen pakker det inn som "spøk" , men andre bare sier det rett ut, for "De snakker fra levra" må vite. Det værste er at folk går automatisk ut fra at siden man er stygg, ja da er man også dum! De er slett ikke interessert i å høre på hva du har å si. Du aner ikke hvor mange som har stått og himla med øynene til meg, de hører overhodet ikke på ordene som kommer ut av munnen min. (Det er ikke tull engang!) Jeg har fått sjekket iq til 121, så jeg vet jo at jeg ikke er idiot liksom... Det er tungt å leve på denne måten, da jeg yngre vurderte jeg plastisk kirurgi, men hadde aldri råd. Nå har jeg en flott samboer som seg MEG, og to nydelige barn. Anonymkode: b4647...e73
Anonym bruker Skrevet 31. august 2020 #29 Skrevet 31. august 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke meg som skrev over, men jeg er også stygg. Og tro hva du vil, men dette er faktisk noe folk kommenterer ganske ofte. Av en eller annen grunn er det vist helt innafor å komme med nedsettende kommentarer på utseende til folk. Noen pakker det inn som "spøk" , men andre bare sier det rett ut, for "De snakker fra levra" må vite. Det værste er at folk går automatisk ut fra at siden man er stygg, ja da er man også dum! De er slett ikke interessert i å høre på hva du har å si. Du aner ikke hvor mange som har stått og himla med øynene til meg, de hører overhodet ikke på ordene som kommer ut av munnen min. (Det er ikke tull engang!) Jeg har fått sjekket iq til 121, så jeg vet jo at jeg ikke er idiot liksom... Det er tungt å leve på denne måten, da jeg yngre vurderte jeg plastisk kirurgi, men hadde aldri råd. Nå har jeg en flott samboer som seg MEG, og to nydelige barn. Anonymkode: b4647...e73 Jeg har alltid fått inntrykk av at det er motsatt. Er man pen blir man automatisk tatt for å være dum og for å ha kommet lettvint til alt. Er man ordninær, kan man være alt fra vanlig intelligent til geni. Du er garantert ikke stygg. Veldig få mennesker er det ❤️ Anonymkode: a4420...235
Anonym bruker Skrevet 31. august 2020 #30 Skrevet 31. august 2020 Nei, men så er jeg veldig uheldig med utseendet mitt og da. Anonymkode: 3b4e2...d5b
Anonym bruker Skrevet 31. august 2020 #31 Skrevet 31. august 2020 Ja det får jeg ofte høre. Men føler meg ikke altid like pen. Tror jeg heller er mer søt, og håper at personligheten er viktigst. Har gått som hun pene når noen beskriver meg, og får mye oppmerksomhet fra menn. Anonymkode: aa4e0...ef9
beef sister Skrevet 31. august 2020 #32 Skrevet 31. august 2020 58 minutes ago, Anonym bruker said: Hvorfor dessverre?? Anonymkode: 0ebf1...e5e Synes det er langt mer ubehagelig enn det er hyggelig.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2020 #33 Skrevet 31. august 2020 18 minutter siden, beef sister skrev: Synes det er langt mer ubehagelig enn det er hyggelig. profilbildet ditt her er veldig fint, da du ser interessant ut. Anonymkode: a4420...235
Elizabeth Skrevet 31. august 2020 #34 Skrevet 31. august 2020 Jeg får høre av og til av venner at jeg er pen. Men enkelte menn sier jeg er deilig, men liker bedre å høre at jeg er pen.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2020 #35 Skrevet 31. august 2020 Hvor normalt er det å kommentere utseende da? Ser mannen og ungene kommentere skriver dere. Burde man ikke heller lære andre verdier enn hvordan man ser ut? Blir litt kvalm. Nei, blir ikke sagt det til. Og kanskje fordi jeg ikke er det. Anonymkode: 04a1a...5a1
Anonym bruker Skrevet 31. august 2020 #36 Skrevet 31. august 2020 21 minutter siden, Elizabeth89 skrev: Jeg får høre av og til av venner at jeg er pen. Men enkelte menn sier jeg er deilig, men liker bedre å høre at jeg er pen. Sier menn virkelig til deg at du er deilig? Det er jo litt creepy Anonymkode: 3b4e2...d5b
Elizabeth Skrevet 31. august 2020 #37 Skrevet 31. august 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sier menn virkelig til deg at du er deilig? Det er jo litt creepy Anonymkode: 3b4e2...d5b Ja, noen. Nei, synes ikke det er 'creepy' Jeg kjenner jo de fleste som sier det...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2020 #38 Skrevet 31. august 2020 7 minutter siden, Elizabeth89 skrev: Ja, noen. Nei, synes ikke det er 'creepy' Jeg kjenner jo de fleste som sier det... Jeg hadde følt at jeg ikke ble tatt seriøst, Dersom de som sa det ikke var folk jeg hadde tatt initiativ til å en seksuell relasjon til.. Anonymkode: a120a...b7f
ostepop123 Skrevet 31. august 2020 #39 Skrevet 31. august 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor normalt er det å kommentere utseende da? Ser mannen og ungene kommentere skriver dere. Burde man ikke heller lære andre verdier enn hvordan man ser ut? Blir litt kvalm. Nei, blir ikke sagt det til. Og kanskje fordi jeg ikke er det. Anonymkode: 04a1a...5a1 Altså. Det er ikke det eneste hyggelige jeg får høre. Vi er ganske rause med komplimenter generelt hjemme hos oss. Og når barnet mitt sier jeg er pen, tror jeg ærlig talt ikke det handler så mye om mitt faktiske utseende, men mer om generell godvilje.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2020 #40 Skrevet 31. august 2020 Ikke så mye nå lenger, forståelig nok siden jeg ikke er helt ung, men ofte da jeg var ung. Fikk massevis av kommentarer, både fra kjente, bekjente og vilt fremmede. Sistnevnte gruppe var i hovedsak beruset. Noen ganger kom kommentaren direkte til meg, andre ganger gjenfortalt og noen ganger overhørt. Husker jeg gikk forbi to fylliker for noen år siden og ene kommenterte høyt og tydelig til kompisen: "Oi, hun der var jævla fin!". Jeg har mest fått høre at jeg er pen, jævlig pen, dødspen og ulike versjoner av sexy, fin og flott, men ikke vakker. En bekjent jeg snakket litt med om hvem vi var i gjengen da vi gikk på ungdomsskolen kom med følgende kommentar da jeg nevnte at jeg var litt outsider: "Jeg hadde hjertet på at du var en av de populære, du er jo så nydelig!". Det er eneste gangen jeg har blitt kalt nydelig, så synes det var hyggelig. Anonymkode: c07a1...eab
Elizabeth Skrevet 31. august 2020 #41 Skrevet 31. august 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde følt at jeg ikke ble tatt seriøst, Dersom de som sa det ikke var folk jeg hadde tatt initiativ til å en seksuell relasjon til.. Anonymkode: a120a...b7f Har selvfølgelig kommet kommentarer på byen av ukjente menn som tror de kan komme i buksa på meg, det er annerledes. Har noen kammerater som har sagt det, men er ikke noe de sier hver gang vi treffes, er ikke vanlig at de sier sånn til stadighet. Men mine venninner sier innimellom hvor pen jeg er...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2020 #42 Skrevet 31. august 2020 Ja, får høre det innimellom. Av mannen får jeg høre det ganske ofte. Av venner og kollegaer noen ganger. Og av mannens kamrater. Mannen er stolt som en hane. Anonymkode: 84599...d4a
Anonym bruker Skrevet 31. august 2020 #43 Skrevet 31. august 2020 31 minutter siden, ostepop123 skrev: Altså. Det er ikke det eneste hyggelige jeg får høre. Vi er ganske rause med komplimenter generelt hjemme hos oss. Og når barnet mitt sier jeg er pen, tror jeg ærlig talt ikke det handler så mye om mitt faktiske utseende, men mer om generell godvilje. "Du er fortsatt så pen du, Ostepop. Du? Kunne jeg fått lånt litt penger av deg?" Det er nok generell godvilje det ja. Anonymkode: d00d6...104
ostepop123 Skrevet 31. august 2020 #44 Skrevet 31. august 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: "Du er fortsatt så pen du, Ostepop. Du? Kunne jeg fått lånt litt penger av deg?" Det er nok generell godvilje det ja. Anonymkode: d00d6...104 Men du kunne kanskje trenge litt mer komplimenter i hverdagen, merker jeg.
beef sister Skrevet 31. august 2020 #45 Skrevet 31. august 2020 1 hour ago, Anonym bruker said: profilbildet ditt her er veldig fint, da du ser interessant ut. Anonymkode: a4420...235 Ja, det er vakkert! Skulle helst ha gjenspeilet virkeligheten.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2020 #46 Skrevet 31. august 2020 Ja, når jeg tenker etter hører jeg faktisk ganske ofte at jeg er pen og vakker. Jeg har inntil ganske nylig jobbet i servicebransjen, og da ble det nesten plagsomt i perioder. Likevel sliter jeg med å finne en god, trygg livspartner. De synes jeg er pen og strekker seg langt for å få ligge med meg, men etter et par måneder begynner de å føle seg komfortable og da kommer deres virkelige jeg frem. Jeg kunne godt vært litt mindre flott hvis det hadde betydd at jeg kunne finne en hyggelig mann å dele livet med. Anonymkode: 23518...59a
Anonym bruker Skrevet 31. august 2020 #47 Skrevet 31. august 2020 Jeg blir ofte fortalt at jeg er pen. Synes det er veldig ubehagelig at andre snakker om utseendet mitt. Jeg sier aldri sånn til andre. Kan kommentere hårsveis eller klesplagg f.eks, men aldri hvordan folk ser ut. Anonymkode: 0d65c...9e5
Anonym bruker Skrevet 31. august 2020 #48 Skrevet 31. august 2020 Jeg får aldri høre at jeg er pen eller noe i samme gate, verken av partner eller andre. Jeg er ganske androgyn i stil, og da ser ikke menn to ganger på meg. I tillegg ser jeg kanskje litt sliten ut. Ekteskapet mitt er rimelig blottet for intimitet, så selvfølelsen min er ikke akkurat på topp. Får ikke inntrykk av at noen har lyst på meg, akkurat. Objektivt sett ser jeg sikkert helt vanlig ut rent utseendemessig. Er ganske slank, har i hvert fall det å trøste meg med. Og så synes jeg nok litt synd på meg selv. Blir ikke akkurat penere av det! Anonymkode: 0f02e...de3
Anonym bruker Skrevet 31. august 2020 #49 Skrevet 31. august 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Bare meg selv til speilbildet. Anonymkode: 5f5c5...299 Jeg sier «så stygg du er» til meg selv flere ganger hver dag. Er det vanlig å si til seg selv at man er pen? Anonymkode: 1ddbb...398
Anonym bruker Skrevet 31. august 2020 #50 Skrevet 31. august 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg får høre det med jevne mellomrom ja. Mannen og barna sier det hver dag (men det tells visst ikke..) Øvrig familie sier det innemellom. Også får jeg jo høre det gjennom mannen og barna da. Altså at mannen sier at "xxx syns du er så pen", eller at barna sier at "alle i klassen syns at du er så pen" osv. Usikker på om det er noe sannhet i det da 😝 Anonymkode: 5ea84...d05 De sier det hver dag? Er ikke det litt i overkant? Da hadde jeg fort følt at det hadde gått automatikk i det. Jeg får høre at jeg er pen på fest 🤪😂 Anonymkode: b7d51...9d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå