Gå til innhold

Blir dere virkelig fortalt at dere er pene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ref en annen tråd her der flere skriver dette. Jeg tror aldri at jeg i mitt voksne liv har blitt fortalt at jeg er vakker. Blir dere virkelig fortalt at dere er pene? Av hvem?

Anonymkode: 5423d...24e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svært sjelden! Men eg er tjukk. Er elles ganske pen syns eg sjølv. Men tydelegvis ikkje så pen at det er noko å snakke om😉

Anonymkode: a52b0...1bc

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Svært sjelden! Men eg er tjukk. Er elles ganske pen syns eg sjølv. Men tydelegvis ikkje så pen at det er noko å snakke om😉

Men, når eg tenkjer meg om, så seier eg igrunn sjeldan til folk at dei er så pene. Eg seier feks "så fin du er i dag" "fin frisyre" osb, men sjeldan "så vakker du er, på generelt grunnlag." har nokre veldig pene veninner, og det passar liksom ikkje. Og eg trur dei veit det 😉

Skrevet

Bare meg selv til speilbildet.

Anonymkode: 5f5c5...299

Skrevet

Både mannen, ungene og mamma sier det ved jevne mellomrom. 

Jeg er ganske raus med komplimenter til mine omgivelser selv - kanskje derfor det kommer noe tilbake også? 

Skrevet
1 minutt siden, Julie (: skrev:

Både mannen, ungene og mamma sier det ved jevne mellomrom. 

Jeg er ganske raus med komplimenter til mine omgivelser selv - kanskje derfor det kommer noe tilbake også? 

De er jo veldig objektive da. 😂

regner med hi tenkte på kommentarer fra andre enn mann og mamma.

Anonymkode: d88e0...fd1

Skrevet

Jeg singel å vært på flere singelfester å der har flere menn sagt at jeg var den peneste der. Men nå var jeg også den yngste der da. Skjønner at menn på 30 ikke er intressert i en dame på 50.

Anonymkode: 51998...e13

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De er jo veldig objektive da. 😂

regner med hi tenkte på kommentarer fra andre enn mann og mamma.

Anonymkode: d88e0...fd1

Da får du skrive det i innlegget ditt 😉

Jeg tror jeg er helt gjennomsnittlig, forøvrig. 

Skrevet

Ja det har jeg fått høre i ulike sammenhenger av både venner og kollegaer. Men jeg er ikke spesielt pen så ikke vet jeg 

Anonymkode: 474b3...cbb

Skrevet

Jeg hører i ulike sammenhenger at jeg er pen. På fest, på fagsamlinger, fra et par venninner, meldinger, og en periode jeg var på tinder fikk jeg en del "så pen du er" (men hva annet kan man forvente der?).

Jeg har ei venninne som er ekstremt vakker i mine øyne, og ja, hun får høre det. Prater om det på lik linje med andre ting.

Men jeg er ikke ei som bryr meg veldig om sånt, jeg står ikke der og blunker med dådyrøyne og sier "åååå, virkelig??? Takk!" 🤮😅

Anonymkode: 1cd49...82d

Skrevet

Jeg får høre det med jevne mellomrom ja. Mannen og barna sier det hver dag (men det tells visst ikke..) Øvrig familie sier det innemellom. Også får jeg jo høre det gjennom mannen og barna da. Altså at mannen sier at "xxx syns du er så pen", eller at barna sier at "alle i klassen syns at du er så pen" osv. Usikker på om det er noe sannhet i det da 😝 

Anonymkode: 5ea84...d05

Skrevet

Ja, det får jeg. Senest i går.

Anonymkode: e96e9...f8c

Skrevet

Nja. Det har skjedd at folk har sagt, jeg syntes du var så pen da jeg ble kjent med deg. Jeg får ikke høre av fremmede at jeg er pen. Ei heller daglig. Gamle tanter hender at de sier, du er så vakker. De ser dårlig da. 😂

Anonymkode: b3224...be5

Skrevet

Siste som fortalte meg at jeg var pen tror jeg var en intensivsykepleier på oppvåkningen. Fikk også skryt for huden på magen :) 

Jeg er ikke særlig pen, vil jeg mene. Jeg ser bare litt uvanlig ut for alderen. 

Anonymkode: a4420...235

Skrevet

Ja, både mann og barn sier det, og innimellom sier jommen meg andre det også. Jeg synes ikke jeg er så pen akkurat, men jeg er ihvertfall ryddig i tøyet og holder meg tålelig godt, tror jeg.

Skrevet

Ikke noe som skjer daglig, akkurat, men jeg har blitt fortalt det av flere personer gjennom livet.

Anonymkode: 6f87c...d00

Skrevet

Synes ikke selv jeg er spesielt pen, men får faktisk ofte høre det av venninner og kolleger.

Menn jeg har datet bruker/brukte ofte uttrykk som vakker og sexy om meg, men det er jo normalt i en sånn setting vil jeg tro...

Anonymkode: 9ad26...001

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg singel å vært på flere singelfester å der har flere menn sagt at jeg var den peneste der. Men nå var jeg også den yngste der da. Skjønner at menn på 30 ikke er intressert i en dame på 50.

Anonymkode: 51998...e13

Du skulle bare vite... Hilsen kvinne på 47. 

Anonymkode: 1c792...d7b

Skrevet

Har fått høre jeg er søt, litt vittig da en 46. 
Fikk også høre for en liten stund siden at jeg var naturlig pen. 
Men, er ikke noe jeg får høre ofte, nei. 
Får også høre innimellom at jeg ser yngre ut enn 46. 
Syntes selv jeg ser ganske ordinær ut. 

Anonymkode: 293b5...f54

Skrevet
22 minutter siden, ostepop123 skrev:

Ja, både mann og barn sier det, og innimellom sier jommen meg andre det også. Jeg synes ikke jeg er så pen akkurat, men jeg er ihvertfall ryddig i tøyet og holder meg tålelig godt, tror jeg.

Ryddig i tøyet? Vittig sagt 😂👍🏼

Skrevet

Nei, men jeg er stygg så det er ikke veldig rart. 

Anonymkode: 007a9...26b

Skrevet

Det skjer ja, jeg er pen men litt tjukk. Får høre det oftere når jeg er litt tjukk enn når jeg er ganske tjukk;)

Anonymkode: 98225...187

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, men jeg er stygg så det er ikke veldig rart. 

Anonymkode: 007a9...26b

Du er garantert ikke stygg💖

Skrevet

Hører det dessverre med jevne mellomrom, ja. Som oftest fra ukjente, men det kan godt komme fra folk jeg kjenner også.

For meg er det en unaturlig ting å si til andre. Komplimenter kan jeg gjerne gi, da, men jeg tror aldri jeg har kommentert en fremmeds ytre. 

Skrevet

Sønnen min pleier å gi meg komplimenter og si at jeg er pen og lukter godt.

Men ingen andre egentlig.... Får sjeldent komplimenter av min min mann eller venner 😕

Må si det er litt trist når jeg tenker meg om, jeg trener, tar vare på meg selv, går til frisøren, prøver å se bra ut og synes ikke jeg ser så verst ut heller....

Anonymkode: e128e...f44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...