Gå til innhold

Hva gjør jeg med denne dusten?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Pobie skrev:

Er det kun jeg som synes det er rart at HI husker eksakt klokkeslett og spesifikke detaljer fra en kveld for 15 år siden der det i tillegg ble drukket alkohol? 🤔

Jeg har en hjerne som godt kunne husket slike detaljer selv, så for meg er det ganske normalt ;)

Anonymkode: 66199...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Som sagt, jeg vet ikke hva som skjedde på dette nachspielet.
Han var ganske full når jeg tok banen hjem før de dro på nachspiel.
Etter hva jeg vet kan han ha fått det for seg at jeg ble med og at han endelig klarte å få til det han prøvde på, eller at han hadde seg med en annen og husker feil jente.

Til nå har alt bare gått på meldinger og telefonsamtaler, skal ta en kaffe med han på et nøytralt sted senere i dag slik at jeg får forklart han min side av saken på en ordentlig måte.
1. Selvfølgelig er jeg ikke utro når vi faktisk prøvde å få barn på den tiden
2. Selv om hverken jeg eller mannen har rødt hår, har vi begge mange i familien med rødt hår
3. Gutten er fryktelig lik sin far.

Har lyst til å prøve det først.
Har lyst til å gjøre det slik nå i første omgang siden jeg syns det er litt beundringsverdig at han faktisk hadde lyst til å ta ansvar når han misstenkte at barnet kunne være hans selv om han tar helt feil

HI

Anonymkode: acb80...0f8

Jeg synes det er veldig greit å gjøre det slik først. Er du heldig så kan det hende han slår seg til ro med det. Men er han i det minste tvil, foreslå en slik DNA-test selv, for det er raskeste måten å få saken ut av verden i så fall. Hvis ikke så risikerer dere at han synes tvilen er så vanskelig at han snakker med venner om det, venner som kanskje ikke holder kjeft, og da risikerer du at ryktene sprer seg om at han er faren til gutten din. Det er ingen tjent med. Da er det bedre å samarbeide med ham for å fjerne all tvil.

Lykke til med møtet :)

Anonymkode: 66199...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...