Gå til innhold

Dere som selger ting på finn, VÆR SÅ SNILL å ta litt ansvar når dere her lagt ut en annonse.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er helt enig med deg!

All kommunikasjon skjer via Finn-appen. Forventes det noe annet, gidder jeg ikke svare. 

Anonymkode: 52f1c...fc8

Vel, flere av de jeg har sendt melding til (på finn) har enda ikke åpnet meldingen. Det står nemlig om det er kun levert eller også lest.

Og jeg sjekker finn hundre ganger for dagen, livredd for å gå glipp av et svar i tilfelle det kommer der istedenfor på SMS, fordi jeg ønsker å være høflig og respektfull.

Men ok, takk for alle svar folkens. Skjønner at å ønske SMS er for mye forlangt for dagens selgere, og at jeg tydeligvis er ekstremt kravstor som skriver noe sånt.

hi

Anonymkode: 94641...2a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vel, flere av de jeg har sendt melding til (på finn) har enda ikke åpnet meldingen. Det står nemlig om det er kun levert eller også lest.

Og jeg sjekker finn hundre ganger for dagen, livredd for å gå glipp av et svar i tilfelle det kommer der istedenfor på SMS, fordi jeg ønsker å være høflig og respektfull.

Men ok, takk for alle svar folkens. Skjønner at å ønske SMS er for mye forlangt for dagens selgere, og at jeg tydeligvis er ekstremt kravstor som skriver noe sånt.

hi

Anonymkode: 94641...2a4

Sarkasme er heller ikke til noen hjelp ...

Anonymkode: 4a221...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vel, flere av de jeg har sendt melding til (på finn) har enda ikke åpnet meldingen. Det står nemlig om det er kun levert eller også lest.

Og jeg sjekker finn hundre ganger for dagen, livredd for å gå glipp av et svar i tilfelle det kommer der istedenfor på SMS, fordi jeg ønsker å være høflig og respektfull.

Men ok, takk for alle svar folkens. Skjønner at å ønske SMS er for mye forlangt for dagens selgere, og at jeg tydeligvis er ekstremt kravstor som skriver noe sånt.

hi

Anonymkode: 94641...2a4

Jeg får alle finn-meldinger videresendt på e-post og leser dem der. Godt mulig selger har gjort det samme, og da vil du ikke se om han/hun har lest meldingen fra deg. I så fall tipper jeg fortsatt at spørsmålet om sms er grunnen til at du ikke får svar. 

Hva med å heller takke for tips du får enn å bli sur og sarkastisk?

Anonymkode: 4a221...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...