Gå til innhold

Hva hadde dere gjort?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Antyder at hun har det dårlig og at du nekter å se at hun fortsatt er et barn. Og at det faktisk ikke er noe all right å få 3 store livsendringer samme året. Det kan henge igjen lenge.

Anonymkode: ab41f...073

Kjenner du henne siden du antyder at hun har det dårlig? Hvor er de 3 store livsendringene henne? Så da mener du at det er helt greit å skrike, banne og slikt for hun ikke får viljen sin? Håper du snakke sv erfaring siden du kommer med en slik påstand? For hvis den påstanden du påpeker her er sant så burde alle oppført seg slik som hun gjør. Du kommer deg ikke gjennom livet uten endringer. Jeg, far, helsesøster og familievernkontoret har spurt om det er noe i forbindelse med min sykdom, nei sier hun. Det er alt hun kjenner til og tenker faktisk ikke på det. 

Anonymkode: daec8...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 31.7.2020 den 16.44, Anonym bruker skrev:

Vi har dratt til lege, gynekolog for hun å finne ut om det er noe annet som gjør henne så sint. Og vi må begynne en plass for å løse opp denne knuten. Vi hiver ikke henne under bussen og sier at alt er hennes feil, så hvor du har det ifra vet ikke jeg! Vi har startet hos familievernkontoret da DE ønsket å snakke med henne først og så skal vi etterpå. Så nei vi signalisere ikke ag det er henne som er problemet! Men som vi har sakt til henne før er at hun er ansvarlig selv hva hun sier og gjør, den ligger ikke på oss. Hun er såpass stor nå at hun vet forskjellen på grei og ikke grei oppførsel. 

Anonymkode: daec8...318

Du skriver gynekolog, men lurer på om du mener noe annet? Gynekolog er en som har underlivet som spesialfelt.

Anonymkode: 903c6...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du skriver gynekolog, men lurer på om du mener noe annet? Gynekolog er en som har underlivet som spesialfelt.

Anonymkode: 903c6...808

Jeg bestilte time hos privat praktiserende leger der det er ei gynekolog som er spesialist i hormoner osv. Hun har videre utdannet seg så var derfor jeg tok kontakt med henne, men hun ville ta videre prøver av henne hvis dattera mi ikke følte at det roet seg ned med hormonene  

Anonymkode: daec8...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest alt her, og det er veldig lett å projisere egne opplevelser, men jeg har vært der din datter er. I min oppvekst fikk jeg ny stefar da jeg var 5 år. Jeg likte ham vel helt greit nok da, men mislikte ham mer og mer jo eldre jeg ble, og det la jeg ikke skjul på. Han hadde mange negative sider som min mor ikke så skikkelig, og var generelt ganske barnslig og egosentrisk av seg. Jeg kunne ogdå være hyggelig mot ham, men mislkkte ham likevel. Mamma var helt fortvilet, nektet å se det jeg så og skjønte ikke at ved å fortsette å velge ham, valgte hun også bort min tillitt. Til slutt var jeg knapt hjemme, jeg orket ham bare ikke. Da var jeg 15 år. Året etter gikk hun omsider fra ham, hun begynte endelig å se ham som han faktisk var, og vi fikk omsider et bedre forhold til hverandre igjen og jeg følte endelig at jeg kunne puste i mitt eget hjem igjen. 

Mitt råd er å snakke med henne og virkelig lytte. Det kan være gode grunner til at hun har det slik.

Anonymkode: bdfd1...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kjenner du henne siden du antyder at hun har det dårlig? Hvor er de 3 store livsendringene henne? Så da mener du at det er helt greit å skrike, banne og slikt for hun ikke får viljen sin? Håper du snakke sv erfaring siden du kommer med en slik påstand? For hvis den påstanden du påpeker her er sant så burde alle oppført seg slik som hun gjør. Du kommer deg ikke gjennom livet uten endringer. Jeg, far, helsesøster og familievernkontoret har spurt om det er noe i forbindelse med min sykdom, nei sier hun. Det er alt hun kjenner til og tenker faktisk ikke på det. 

Anonymkode: daec8...318

Jøss. Du misliker jo ditt eget barn.

Anonymkode: ab41f...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jøss. Du misliker jo ditt eget barn.

Anonymkode: ab41f...073

Jøss du elsker å provosere, kan du ikke vær mer saklig. Slik oppførsel du driver med er barnslig 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, frustrertfrue33 skrev:

Jøss du elsker å provosere, kan du ikke vær mer saklig. Slik oppførsel du driver med er barnslig 🙄

Nei, det som er «barnslig» er å gjøre en trettenåring til syndebukk for dynamikken i familien.

Anonymkode: ab41f...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det som er «barnslig» er å gjøre en trettenåring til syndebukk for dynamikken i familien.

Anonymkode: ab41f...073

Hvor har hun gjort det henne? Dattera ønsker jo tydeligvis hjelp hun også. Og som HI skriver så skal alle inn til familievernkontoret. Jeg ser virkelig ikke problemet her som du antyder. 

HI ønsker hjelp til hvordan stefar og tenåring skal fungere lettere sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...