Gå til innhold

Jeg dyttet en dame i dag..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har sett et menneske dø av fall med bakhodet mot gulvet. Det var nesten banalt hvor «lett» det kunne skje - hardt gulv og hjerneskallebrudd. Helt fryktelig. Du skal regne deg som rotteheldig, HI, at du ikke sitter i varetekt nå!

Anonymkode: a11fb...b78

Å herregud så dramatiske dere er. Få dere et liv. 

Anonymkode: 4efd7...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Orker ikke lese alle svarene her. Men man dytter da virkelig ikke et annet menneske! I tillegg gjorde du det foran dine barn 😱 Det spiller ingen rolle hvor mye dritt damen ropte eller hvor gal hun var. Hadde hun fysisk gått til angrep på deg kunne jeg forstått at du dyttet henne bort. Men det du gjorde er absolutt ikke greit! Og hun kan i sin fulle rett anmelde deg.

Anonymkode: 5d6c5...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, deterbaremeg:) skrev:

Kjære vene, ungene hennes har ikke lært å bli voldspersoner etter den ene hendelsen. Nei, det var ikke greit å dytte, men det var ikke grei oppførsel av den andre damen heller. Storm i vannglass. 

Hadde det vært storm i et vannglass om damen ble alvorlig skadet eller døde også? Det skal ikke så mye til dersom man slår hodet altså. Nå gikk det heldigvis greit med damen, men dette kunne fått svært alvorlige konsekvenser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var litt av en reaksjon å vise barna sine når man møter en ruset og rappkjeftet person...

Anonymkode: 33d47...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Hengebukksvinet skrev:

Hadde det vært storm i et vannglass om damen ble alvorlig skadet eller døde også? Det skal ikke så mye til dersom man slår hodet altså. Nå gikk det heldigvis greit med damen, men dette kunne fått svært alvorlige konsekvenser!

Nei, men nå skjedde nå ikke det såvidt jeg har fått med meg. Ikke dra dette ut av proporsjoner. Jeg sier ikke at det var en smart oppførsel/gjengjeldelse. Men å lage en katastrofe og dømme barna hennes til å bli både barn i fosterhjem og voldelige pga dette er helt bak mål. 

Endret av deterbaremeg:)
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Å herregud så dramatiske dere er. Få dere et liv. 

Anonymkode: 4efd7...83a

Jeg skulle ønske mannen min fikk seg et liv igjen. Men det får han aldri mer.

Anonymkode: a11fb...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.7.2020 den 22.16, Anonym bruker skrev:

Hvorfor finnes konseptet ‘berettiget harme’, da? Eller ‘handlet i affekt’?

Tror ditt univers er litt enkelt møblert. 

Anonymkode: b3c77...623

Var det du som kalte meg parkert tidligere i uken?

Parkert og møblert, helt latterlige uttrykk som jeg kun hører her inne.

Anonymkode: e4898...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Var det du som kalte meg parkert tidligere i uken?

Parkert og møblert, helt latterlige uttrykk som jeg kun hører her inne.

Anonymkode: e4898...68d

At du har begrenset språklig horisont og stort sett hører enstavelsesord er ikke noe å være stolt av.

Anonymkode: 8a504...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At du har begrenset språklig horisont og stort sett hører enstavelsesord er ikke noe å være stolt av.

Anonymkode: 8a504...b2b

Din måte å svare andre på er ikke noe å være stolt av.  Din hersketeknikk faller og fullstendig på trynet

Anonymkode: c60be...59f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner meg ikke på dere her inne. Her var det helt greit at hun forsvarer seg,men hun som forsvarte sønnen sin og ble redd og reagerte med sinne på bestevennen hans ,var helt grusomt

Anonymkode: 75ac9...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

skjønner meg ikke på dere her inne. Her var det helt greit at hun forsvarer seg,men hun som forsvarte sønnen sin og ble redd og reagerte med sinne på bestevennen hans ,var helt grusomt

Anonymkode: 75ac9...b56

For det første sier de fleste i denne tråden at det ikke er greit. 

De få som sier det er greit sier det fordi en voksen dame dyttet en annen voksen dame 

Du kan da ikke sammenligne det med å ta det ut over en uskyldig 9 åring...! 

Anonymkode: 33d47...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her.. ser det er flere her som mener at det mangler meg noe.. det gjør det ikke altså. Jeg skjems og angrer noe veldig. Har snakket lenge med eldste om dette . Dama skadet seg heldigvis ikke og var raskt på beina igjen. 

Anonymkode: cc340...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

skjønner meg ikke på dere her inne. Her var det helt greit at hun forsvarer seg,men hun som forsvarte sønnen sin og ble redd og reagerte med sinne på bestevennen hans ,var helt grusomt

Anonymkode: 75ac9...b56

Skjønner du ikke forskjellen mellom et barn og en voksen?

Anonymkode: c60be...59f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her.. ser det er flere her som mener at det mangler meg noe.. det gjør det ikke altså. Jeg skjems og angrer noe veldig. Har snakket lenge med eldste om dette . Dama skadet seg heldigvis ikke og var raskt på beina igjen. 

Anonymkode: cc340...70b

Det er fint, men har du tenkt over risikoen ved ditt reaksjonsmønster? Slik du beskriver oppførselen til damen høres det definitivt ut som om hun var ruset eller i det minste psykisk ustabil. Hva om hun hadde angrepet deg tilbake? Eller om hun hadde en like ustabil kjæreste som kom gående bak? Å eskalere slike situasjoner kan være svært farlig.

Anonymkode: 2c40f...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

skjønner meg ikke på dere her inne. Her var det helt greit at hun forsvarer seg,men hun som forsvarte sønnen sin og ble redd og reagerte med sinne på bestevennen hans ,var helt grusomt

Anonymkode: 75ac9...b56

Det barnet var jo helt uskyldig, og e ikkr minst så var det snakk om et barn, derfor reagerte så godt som nesten alle i den tråden

Anonymkode: c60be...59f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Anonym bruker said:

Skjønner du ikke forskjellen mellom et barn og en voksen?

Anonymkode: c60be...59f

synes det er like ille begge deler, er vold

Anonymkode: 75ac9...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.7.2020 den 13.50, Anonym bruker skrev:

skjønner meg ikke på dere her inne. Her var det helt greit at hun forsvarer seg,men hun som forsvarte sønnen sin og ble redd og reagerte med sinne på bestevennen hans ,var helt grusomt

Anonymkode: 75ac9...b56

Ingen av delene var på noe tidspunkt greit! Man angriper ikke folk fysisk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...