Gå til innhold

Jeg dyttet en dame i dag..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og den fjerde og mest sannsynlige alternativ er at du er ei trangsynt merr!

Anonymkode: dc444...cfe

Jeg er ei trangsynt merr fordi jeg mener at om man ikke er psykisk utviklingshemmet eller har tung psykiatri så angriper man ikke folk på gaten? Ikke kaller man fremmede stygge navn heller, om man har normalt utviklede sjelsevner. Skulle gjerne sett din omgangskrets om dette er vanlig der du kommer fra. 

Anonymkode: 8a504...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det HI viste barna sine i dag var at hvis noen sier noe de ikke liker, da kan de bruke vold mot den som sa det.

Anonymkode: b39db...738

Ikke enig :) 

Anonymkode: 43029...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har vel ikke vært varmt i Oslo i dag? Blåst og kaldt!!

Anonymkode: d6ad8...4b8

Det var det første jeg tenkte på. Litt sol i formiddags men svetta ikke akkurat.

Ellers hadde jeg også blitt sinnsyk sint hvis noen sa sånn til meg og barnet mitt.
KJEMPERART at «alle» her reagerer på hvor ille HI oppførte seg, men ikke kommenterer den fullstendig gale kjerringa som startet det hele. Og i tillegg kaller dama et barn som er tilstede for hjerneskadet! 

Anonymkode: e4898...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jævla troll Blair Waldorf. Eller er du Love85 i dag?

Anonymkode: beeca...95c

Jeg tror du trenger hjelp. 

Anonymkode: b8138...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

KJEMPERART at «alle» her reagerer på hvor ille HI oppførte seg, men ikke kommenterer den fullstendig gale kjerringa som startet det hele. Og i tillegg kaller dama et barn som er tilstede for hjerneskadet! 

Anonymkode: e4898...68d

At den andre dama oppførte seg uakseptabelt mot/rundt barn, det regner jeg med alle er enige om.

Hi snakker om det at hun dyttet den andre dama. Realiteten er at Hi reagerte på den andres verbale, ufysiske angrep... med vold. I tillegg vold som i tillegg kunne endt med at den damen ble alvorlig skadet eller verre...

Uansett er det HI som hadde sine barn der, da må hun også oppføre seg som en voksen fremfor å utøve vold mot andre.

Anonymkode: b39db...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde regnet med at en som reagerte på den måten på et lite barn var svært ustabil og hadde trukket meg raskt bort fra situasjonen. 

Man dytter altså ikke folk, du kunne potensielt skadet henne alvorlig og jeg regner med at hele situasjonen ble svært skremmende for barna dine. 

Svært dårlig håndtert av deg og jeg skjønner godt at du er satt ut nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du hadde vært uheldig, HI, kunne du nå ha sittet hos politiet for uaktsomt ha forårsaket alvorlig kroppsskade eller død.

Du sier at hun falt på baken. Hadde hun slått hodet eller nakken i asfalten eller en kant så kunne du stått foran flere år i fengsel. Hvor godt hadde det gjort barna dine å miste sin mor i flere år fremover?

Vold kan aldri forsvares, slik enkelte over her gjør ved å heie på deg.

Anonymkode: b39db...738

Hvorfor finnes konseptet ‘berettiget harme’, da? Eller ‘handlet i affekt’?

Tror ditt univers er litt enkelt møblert. 

Anonymkode: b3c77...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor finnes konseptet ‘berettiget harme’, da? Eller ‘handlet i affekt’?

Tror ditt univers er litt enkelt møblert. 

Anonymkode: b3c77...623

Hersketeknikken din faller flatt på ansiktet. La det bare være, det forklarer hele tråden.

Anonymkode: 8a504...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Jeg hadde regnet med at en som reagerte på den måten på et lite barn var svært ustabil og hadde trukket meg raskt bort fra situasjonen. 

Man dytter altså ikke folk, du kunne potensielt skadet henne alvorlig og jeg regner med at hele situasjonen ble svært skremmende for barna dine. 

Svært dårlig håndtert av deg og jeg skjønner godt at du er satt ut nå. 

Ja den var veldig skremmende , da hun ropte og freste. Jeg gjorde nok ikke situasjonen bedre nei, men det var en ekkel situasjon. Jeg skjønner at jeg håndterte det svært dårlig

Anonymkode: cc340...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hersketeknikken din faller flatt på ansiktet. La det bare være, det forklarer hele tråden.

Anonymkode: 8a504...b2b

*Forflater*

Anonymkode: 8a504...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutes ago, Anonym bruker said:

Hvorfor finnes konseptet ‘berettiget harme’, da? Eller ‘handlet i affekt’?

Tror ditt univers er litt enkelt møblert. 

Anonymkode: b3c77...623

De aller fleste partnerdrap blir gjort i affekt...ikke akkurat en legitim unnskyldning 

Det er kun selvforsvar som berettiger voldsbruk. 

Disse barna har altså sett tre brøleaper i dag, en som var voldelig i tillegg (deres mor). 

Å dytte noen bakover er farlig, bare flaks at hun falt på rompa og ikke slo hodet bakover.

Anonymkode: 7508b...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor finnes konseptet ‘berettiget harme’, da? Eller ‘handlet i affekt’?

Tror ditt univers er litt enkelt møblert. 

Anonymkode: b3c77...623

Berettiget harme, tja... kanskje om damen først hadde dyttet Hi eller His barn.

Handlet i affekt? Nei, for Hi holdt seg helt rolig etter første kommentaren og spurte dama hva hun hadde sagt, da først valgte Hi å ty til vold.

Ikke mitt univers som er enkelt møblert.

Anonymkode: b39db...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes på en måte hun gjorde seg fortjent til å bli dyttet. Jeg kan godt forstå at du ble sint. Likevel hadde hun som kalte barnet ditt hjerneskada det nok ikke noe bra, når hun oppførte seg sånn. Folk som «lash out» på den måten har det ikke bra. Kanskje fikk hun seg en lærepenge...
 

Men for barna dine sin del (og din del) bør du lære å kontrollere slike følelser og ikke reagere i affekt. Kan hende det føles litt bra og riktig der og da, men i ettertid gjør det ikke der. Og du lærer barna helt feil reaksjon. 

Anonymkode: a02b5...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt var det ikke greit og det forstår du jo selv også. Samtidig kan jeg forstå deg, du reagerte slik fordi hun truet/sjikanerer barnet ditt. Jeg tenker at hun fortjente det- men hadde hun blitt skadet hadde det også gått ut over dere.

Anonymkode: 2646d...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Herlighet, dere tror vel ikke på denne historien

Anonymkode: c60be...59f

Nei, egentlig ikke og skulle det mot formodning være sant, så trenger denne dama seriøst et sinnemestringskurs. 

Anonymkode: ab72c...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ei trangsynt merr fordi jeg mener at om man ikke er psykisk utviklingshemmet eller har tung psykiatri så angriper man ikke folk på gaten? Ikke kaller man fremmede stygge navn heller, om man har normalt utviklede sjelsevner. Skulle gjerne sett din omgangskrets om dette er vanlig der du kommer fra. 

Anonymkode: 8a504...b2b

Da regner jeg med at dama med sykkelen også enten er psykisk utviklingshemmet eller en alvorlig psykiatrisk diagnose i dine øyne. Eller kanskje du synes hennes adferd var helt grei?

Anonymkode: dc444...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da regner jeg med at dama med sykkelen også enten er psykisk utviklingshemmet eller en alvorlig psykiatrisk diagnose i dine øyne. Eller kanskje du synes hennes adferd var helt grei?

Anonymkode: dc444...cfe

Nå er det vel ikke henne vi diskuterer, men ja, det kan godt hende. Uansett er ikke hi skikka til å ha barn.

Anonymkode: 8a504...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette ikke er trolling

 

Skjønner at du ville forsvare barna dine, men kanskje ikke helt rette måten å gjøre det på, men det første jeg tenkte var at denne personen som sa dette kanskje har en diagnose eller ikke skjønner seg helt på sosiale koder. For sånn sier man da virkelig ikke til ett lite barn. Men ikke greit å dytte noen så de ramler heller da. 

Anonymkode: 655fe...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jævla troll Blair Waldorf. Eller er du Love85 i dag?

Anonymkode: beeca...95c

Du er gæren!!!! Hvor mange ganger skal du skrive dette!!! Du er en stalker!!! Gå og skaff deg hjelp med en gang!!!!

Anonymkode: 0738e...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene, ungene hennes har ikke lært å bli voldspersoner etter den ene hendelsen. Nei, det var ikke greit å dytte, men det var ikke grei oppførsel av den andre damen heller. Storm i vannglass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Jeg aner ikke hvorfor jeg ble så sint for akkurat dette. Jeg blir som nevnt aldri sint så jeg skjønner ikke hva som gikk av meg. Var måten hun ropte og skrek på som gjorde meg nervøs og sint tror jeg. Ubehagelig både måten hun var på og måten jeg reagerte på. 

Anonymkode: cc340...70b

Det slo deg ikke at hun sannsynligvis var dopa? 

Anonymkode: a11fb...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du hadde vært uheldig, HI, kunne du nå ha sittet hos politiet for uaktsomt ha forårsaket alvorlig kroppsskade eller død.

Du sier at hun falt på baken. Hadde hun slått hodet eller nakken i asfalten eller en kant så kunne du stått foran flere år i fengsel. Hvor godt hadde det gjort barna dine å miste sin mor i flere år fremover?

Vold kan aldri forsvares, slik enkelte over her gjør ved å heie på deg.

Anonymkode: b39db...738

Jeg har sett et menneske dø av fall med bakhodet mot gulvet. Det var nesten banalt hvor «lett» det kunne skje - hardt gulv og hjerneskallebrudd. Helt fryktelig. Du skal regne deg som rotteheldig, HI, at du ikke sitter i varetekt nå!

Anonymkode: a11fb...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...