Gå til innhold

Jeg dyttet en dame i dag..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var midt i Oslo , mye folk og varmt. Hadde med minstemann på snart 3 år og eldste på 7. Minstemann var ganske grinete og vi har på vei til hotellet slik at han fikk hvile. Jeg holdt han godt i hånda og han gikk fint, men plutselig tråkket han litt ut og kom bort i en dame som trillet en sykkel. Hun ble rasende og spurte om vi var helt idiot. Jeg spurte henne «vil du gjenta det?» og hun svarte ; « ta å pass på den hjerneskada ungen din». Jeg ble så rasende! Gikk rett bort til henne og dytta henne så hun falt på rumpa. Ei annen dame som stod der ba denne dama om å passe kjeften sin eller så skulle det bli månelyst. Jeg føler meg så dum som lot med bli så provosert, men jeg ble skikkelig rasende. Hun ropte etter meg at hun skulle anmelde meg og greier og det får hun bare gjøre ..

Anonymkode: cc340...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der lærte du hvertfall 7-åringen din at vold er det som skal til når noen oppfører seg provoserende.

Anonymkode: 35968...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Der lærte du hvertfall 7-åringen din at vold er det som skal til når noen oppfører seg provoserende.

Anonymkode: 35968...230

Ja det var utrolig dumt og jeg blir aldri sint og lar meg sjelden provosere. Men i dag ble jeg rasende. Angrer på at jeg lot meg provosere som nevnt. Har også forklart barna at dette var ikke greit av meg.

Anonymkode: cc340...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er to muligheter her, enten juger du eller så er du tilbakestående.

Anonymkode: 8a504...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror det er to muligheter her, enten juger du eller så er du tilbakestående.

Anonymkode: 8a504...b2b

Hvorfor skulle jeg være tilbakestående ?  

Anonymkode: cc340...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror det er to muligheter her, enten juger du eller så er du tilbakestående.

Anonymkode: 8a504...b2b

Du tror det kun er to muligheter? Litt trangsynt du. 

Anonymkode: ded35...17e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du tror det kun er to muligheter? Litt trangsynt du. 

Anonymkode: ded35...17e

Vel, den tredje er at hun bare generelt er sosialt inkompetent og omgås andre av samme type. Ingen reagerer på den måten. Og for å være såpass langt utenfor norm er det for tung psykiatri involvert til at hu un får ha omsorg for barn, ergo tror jeg hun juger.

Anonymkode: 8a504...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You go girl! 😊

En treng faktisk ikkje å finne seg i all slags oppførsel fra andre folk. Eg lærer ungene mine å stå opp for seg sjølv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde vært uheldig, HI, kunne du nå ha sittet hos politiet for uaktsomt ha forårsaket alvorlig kroppsskade eller død.

Du sier at hun falt på baken. Hadde hun slått hodet eller nakken i asfalten eller en kant så kunne du stått foran flere år i fengsel. Hvor godt hadde det gjort barna dine å miste sin mor i flere år fremover?

Vold kan aldri forsvares, slik enkelte over her gjør ved å heie på deg.

Anonymkode: b39db...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøjemeg. 

Så når en av ungene dine er 14 og provoserer deg så kan du plutselig slå en av dem også da, for du klarte ikke styre deg når du ble så sint? 

Det er virkelig ikke normalt å ha så lite impulskontroll når du er forbi tenårene selv altså... 

Anonymkode: 33d47...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jøjemeg. 

Så når en av ungene dine er 14 og provoserer deg så kan du plutselig slå en av dem også da, for du klarte ikke styre deg når du ble så sint? 

Det er virkelig ikke normalt å ha så lite impulskontroll når du er forbi tenårene selv altså... 

Anonymkode: 33d47...5e6

Nei. Jeg aner ikke hvorfor jeg ble så sint for akkurat dette. Jeg blir som nevnt aldri sint så jeg skjønner ikke hva som gikk av meg. Var måten hun ropte og skrek på som gjorde meg nervøs og sint tror jeg. Ubehagelig både måten hun var på og måten jeg reagerte på. 

Anonymkode: cc340...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vel, den tredje er at hun bare generelt er sosialt inkompetent og omgås andre av samme type. Ingen reagerer på den måten. Og for å være såpass langt utenfor norm er det for tung psykiatri involvert til at hu un får ha omsorg for barn, ergo tror jeg hun juger.

Anonymkode: 8a504...b2b

Og den fjerde og mest sannsynlige alternativ er at du er ei trangsynt merr!

Anonymkode: dc444...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ungene dine kommer i alle fall til å huske denne Oslo-turen godt. «Det var den gangen mamma dyttet til damen...».

Du får nok aldri glemme dette😅

Anonymkode: f95c2...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror virkelig du bør vurdere et kurs i sinnemestring. 
Dessuten er dette veldig uklok oppførsel i en storby (uklokt andre steder også, altså ...).

Blir dessuten svært nysgjerrig på hvor i landet du kommer fra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At voksne folk kan oppføre seg slik. Skikkelig "flotte" forbilder for barn. Har man så kort lunte, bør man vurdere et sinnemestringskurs. 

Anonymkode: ab72c...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har vel ikke vært varmt i Oslo i dag? Blåst og kaldt!!

Anonymkode: d6ad8...4b8

Ikke på dagen nei.

Anonymkode: cc340...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt jeg, drittkjerring! Du viste barnet ditt at man ikke skal finne seg i bli snakket til på den måten iallefall :) 

Anonymkode: 43029...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Skjønner deg godt jeg, drittkjerring! Du viste barnet ditt at man ikke skal finne seg i bli snakket til på den måten iallefall :) 

Anonymkode: 43029...1ef

Altså, HUN var ei drittkjerring, ikke du 😄

Anonymkode: 43029...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du beskyttet  ditt barn, ja det var dumt gjort men i et sånt øyeblikk tar beskytteren i deg overhånd, 

Gjort noe liknende selv . 

Anonymkode: ae496...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner deg godt jeg, drittkjerring! Du viste barnet ditt at man ikke skal finne seg i bli snakket til på den måten iallefall :) 

Anonymkode: 43029...1ef

Det HI viste barna sine i dag var at hvis noen sier noe de ikke liker, da kan de bruke vold mot den som sa det.

Anonymkode: b39db...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...