Gå til innhold

Urimelig gjort?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei det er ikke han jeg misliker men misklier oppførselen hans, Og av foreldre og besteforelde som blir sure om jeg prøver ig si hva som er rett og galt.

Anonymkode: d60f0...720

Og det er jo selvfølgelig ikke riktig, men de er tydeligvis ikke interessert i hva du mener om det og ikke interessert i å endre på det.  Så da må du nesten prøve å finne andre løsninger, løsninger som er det beste for barnet ditt. Om det er å rydde vekk lekene hennes når han kommer, så ja, da gjør du det.

Anonymkode: 6cfbc...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenk om dette er samme dama som saboterer samværet med far 😳

Anonymkode: eedde...83f

Og gud😳eller tenk om det er en person som har giftet seg med barnets far og far gikk bort av lunge kreft? Skjerp dere. Helt seriøst dere for det til og høres ut som dere ikke har et annet liv en og sitte og søke på alle Hi i trådene..synes synd på de som får dere i kommentarfeltet😞

Anonymkode: d60f0...720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du må huske på at det er en forskjell på å ha et barnebarn boende i huset hele tiden og å ha et på besøk. 

Jeg regner med det er todelt, både at besteforeldrene ønsker å skjemme han litt vekk fordi de ikke er en del av hans liv på samme måte, og at han er litt sjalu på at din datter har besteforeldrene 24/7 og han bare har de litt av og til. 

Anonymkode: 005ad...b8c

Dette

Anonymkode: 0ede7...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2020 den 23.44, Anonym bruker skrev:

Jeg har en liten jente på snart 2 år og. Og en nevø på snart 5 år. 
Begge 2 har en stor interesse for små figurer. Jeg har kjøpt jenta mi sånne små figurer som er 8 cm såklart. Men jeg rydder dem vekk når nevøen min er på besøk siden når jenta mi leker med lekene sine som han synes er kule så tar han de fra henne uansett når hun leker med de, og hun blir veldig opprørt, Foreldrene mine sier heller ingenting enn at det det er litt morsomt siden han er «en liten tyv», Men jeg synes ikke det er noe og le av eller at det er morsomt, Når jenta mi blir grinende etter å ha blitt frattat leken/lekene. 
Så skal di alltid vise han frem nye leker som jeg har kjøpt til jenta mi. Og da tror han at de er hans siden de viser de frem. Og synes jeg oppfører meg teit siden jeg rydder noen av lekene vekk.. 
Liker han noe så prøver han og stikke av med de. Noe de også små ler av..

Anonymkode: d60f0...720

Her tenker jeg at dere må gå sammen om å oppdra barna, både han på fem og hun på to. 

Femåringen må lære at han ikke skal ta lekene fra noen mens de leker og toåringen må lære å dele med seg. Ingen av disse tingene kommer naturlig for så små barn, så det må følges opp av dere voksne. 

Gutten må også lære at leker ikke skal tas med hjem. De lekene som datteren din har, ‘bor’ hos dere, men kan lekes med når han er på besøk.  

Det er også viktig at selv om gutten virker mye større enn jenta di, så er han bare et lite barn og man kan altså ikke si at man ikke er fan av småbarn. Ingenting av dette er hans skyld, og du må være voksen nok til å se det. 

Anonymkode: 2b4e3...5dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville sagt i fra til 5 åringen jeg. ? At nå er det «Kari» som leker med figurene og da må du vente på tur. Osv. 

Anonymkode: 53f18...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Alt trenger ikke og bety om og være «rett» men om og ha litt forståelse. Folk kommenter her for og lufte det ut men disse forumene er fult av sinte gamle mødre som heller skal gå til  angrep en og hjelpe andre. Som gjør det 10x ganger verre, Har vært borti andre sine tråder der det er fult av sinna kvinnfolk, som heller skal rakke ned Og kaller seg selv «voksne» noe som de ikke oppfører seg når de skal angripe andre.

Anonymkode: d60f0...720

Du, hun sliter vel selv mer med sinnemestringen enn vi andre i tråden her... 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Pashla skrev:

Du, hun sliter vel selv mer med sinnemestringen enn vi andre i tråden her... 🙄

Selvsagt forsvarer man seg om man det er 10 eldre kvinnfolk som angriper en? er ikke du enig i det da? Tror du hadde prøvd og forsvare deg selv om mange skulle angripet deg i en tråd. Du kan ikke komme med «sinnemestringen» når dere begynte med det først! Så vær voksne og forlat tråden en gå til angrep, for det hjelper ikke..

Anonymkode: d60f0...720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvsagt forsvarer man seg om man det er 10 eldre kvinnfolk som angriper en? er ikke du enig i det da? Tror du hadde prøvd og forsvare deg selv om mange skulle angripet deg i en tråd. Du kan ikke komme med «sinnemestringen» når dere begynte med det først! Så vær voksne og forlat tråden en gå til angrep, for det hjelper ikke..

Anonymkode: d60f0...720

Å motsi deg er ikke å angripe deg. Når en femåring tar med en leke hjem er det ikke å stjele. Å foreslå at voksne folk flytter ut fra foreldrehjemmet er ikke et angrep. Og så videre. Hvis du bare vil ha medhold, ring en venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke lett og flytte Da de ikke har noen boliger ledige enda her. Og gidder ikke og flytte til et annet fylke. For fikk bare det svaret. Da jenta har venner og barnehage her og jeg har bra jobb osv. Men ja jeg har planer en gang i livet og få min egen bolig der jeg kan bestemme og hvor mye besøk jeg ønsker av familie osv. Men nå må jeg bare leve litt til her, men uansett om det er litt til jeg skal være her så vil jeg at jenta mi skal bli respektert og hennes eiendeler også. Er ikke så kjekt og se at hun blir lei seg når nevøen min for viljen sin over hennes gjenstander. 

Anonymkode: d60f0...720

Det finnes ikke en eneste ledig bolig til leie i ditt fylke?

Anonymkode: 6cfbc...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...