Anonym bruker Skrevet 9. juli 2020 #51 Skrevet 9. juli 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Snakker du om Skjoldskiftet? For beskrivelsen passer på en prikk😂 Anonymkode: 90988...c9c Dette MÅ faktisk være Skjoldskiftet, kan ikke skjønne annet. Jeg kjører daglig gjennom her og er glad jeg kommer fra byn og skal videre retning Os. Jeg lager alltid glipe ved rødt lys så de fra Smørås kommer seg videre til byn eller Skjold. Men ser at det er rikelig av de som ikke gjør det. Jeg har samme problem ut fra jobb. Må over begge felt, der den ene veien har lysregulert fotgjengerfelt. Dette er en av de få måtene å faktisk komme seg ut på veien. Det naturlige ville da være, ved rødt lys, å lage luke til meg så jeg kommer meg ut. Men neida, her skal alle luker tettes og de står da rett foran meg å sperrer hele utkjøringen min. Anonymkode: c697d...7da
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2020 #52 Skrevet 9. juli 2020 23 timer siden, prekæs skrev: De som alltid skal kjøre forbi køen i ytterste fil, for å forvente at oss i køen slipper dem inn når veien går over til et felt eller det er andre hindringer som gjør at de må legge seg inn. Sett Praktisk info? Dette er faktisk lov 😭 Anonymkode: 12321...fb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå