Gå til innhold

Søppelsortering på bad


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du mangler evnen til å sette deg inn i andres situasjon da; empati. Ikke uvanlig det skjønner jeg. Jeg har hvertfall ikke digre mannehender så en tampong og et truseinnlegg med søppel og tykt lag dopapir rundt kan ikke jeg skjule i ei hånd. Klemmes det sammen tyter jo blodet ut også... og når man driver og fisker dette ut og pakker det inn vil det jo ikke være helt rent utenpå, en får nødvendigvis ikke vasket hender først om ikke hele prosessen skal gjøres i utallige trinn. 

Er alternativet å legge det rett på varmekablene altså? Min søppelbøtte er tilpasset bad med lufting under, innholdet er langt over gulvet. Og uansett skal det da ikke annet enn søppel oppi der?? Eller tenker du vi skal bruke den til generell oppbevaring siden det byr deg så mot? Er det virkelig så mye bedre at det godgjør seg der du skal tilberede og spise maten din? 

Anonymkode: d2207...1f4

Jøss. Mangler empati, faktisk...? 

Anonymkode: 49cd6...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du har ikke prøvd mine blødninger, jeg bytter hver time eller oftere og bruker de største typene. Likevel er det slaktehus.

Anonymkode: c59b6...6d7

Kanskje du skal unngå å dra på besøk til folk i de dagene da, uansett hvor mange søppelspann de har på badet. Du risikerer jo å blø ut sofaen deres.

Anonymkode: 49cd6...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje du skal unngå å dra på besøk til folk i de dagene da, uansett hvor mange søppelspann de har på badet. Du risikerer jo å blø ut sofaen deres.

Anonymkode: 49cd6...619

Ja, virkelig! Blør man SÅ mye er det jo en risikosport å bevege seg rundt. Da bør man ha en kladd å sitte på. Så ille å sette blodmerker i møblene. 

Anonymkode: 217fa...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.7.2020 den 21.35, Anonym bruker skrev:

Friskt blod er det strengt tatt ikke, det er blod oppsamlet over endel timer fra kjønnsorganet. Ting fra dette området hører ikke naturlig hjemme på mitt kjøkken, men er helt normalt på et bad. Ikke fordi det er ekkelt, men hygienemessig så hører ikke underlivsavfall hjemme på et rom man lager mat. Om du ikke ser dette så har du missa noe når det gjelder hygiene altså. 

Anonymkode: d2207...1f4

Frykter du at «underlivsavfallet» skal komme i kontakt med maten, så har du nok en annen kjøkkenpraksis enn de fleste har med søppeldunkene sine...

Anonymkode: 49cd6...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som kaster bind/tamponger i do: vet dere hvor det ender? I havet!!! Snakk om miljøsynd!! Har selv 3 bad, og har SELVFØLGELIG søppelbøtta på alle 3!

Anonymkode: fd28d...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dere som kaster bind/tamponger i do: vet dere hvor det ender? I havet!!! Snakk om miljøsynd!! Har selv 3 bad, og har SELVFØLGELIG søppelbøtta på alle 3!

Anonymkode: fd28d...d10

Herregud, nei det havner jo ikke i havet 🤦‍♀️ Du har hørt om kloakkrenseannlegg?? At det kan tette doer og lage trøbbel i rørene på vei dit er sant, men det blir huseiers problem når de ikke har søppeldunk på badet. 

Anonymkode: d2207...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Herregud, nei det havner jo ikke i havet 🤦‍♀️ Du har hørt om kloakkrenseannlegg?? At det kan tette doer og lage trøbbel i rørene på vei dit er sant, men det blir huseiers problem når de ikke har søppeldunk på badet. 

Anonymkode: d2207...1f4

Her hvor jeg bor er det ikke renseanlegg. By på 10.000 innbyggere. Helt sprøtt, men sant... 

De som jobber i avløp liker uansett ikke at tamponger havner i renseanlegg!

Anonymkode: 49cd6...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...