Gå til innhold

Hva syns du om Love bracelet fra Cartier? Jeg er sjokkert!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Søstera mi er veldig opptatt av disse og sparer opp til å kjøpe et. Hva er så spesielt? Hun skal kjøpe det som koster rundt 5000 DOLLAR. Hvem bruker så mye penger på et smykke uten diamant?? Se det dyreste med diamanter. 56000 dollar for et armbånd. Hvem har råd?? 

https://www.cartier.com/en-us/collections/jewelry/collections/love.viewall.html

Bare jeg som ikke liker dem? 

Anonymkode: 335ca...1c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri sett før. Men ikke noe jeg ville betalt over hundrelapper for, Cartier er ikke alt.

Anonymkode: bf342...f83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant?? Forstår ikke hva som er veldig fint med disse? Mer enn hundre hadde jeg betalt for diamanter har verdi så ville blitt rik da 🤣🤣

Anonymkode: 335ca...1c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sett de før, men når jeg ser på de så tenker jeg at dette er ment for å være kjærlighetsgaver, ikke noe man kjøper selv...

Anonymkode: e0b84...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse varene er skapt for de som fortjener de. Minner litt om kausjon i amerikanske fengsel. De er jo fattige slaver av et eller annet galskap, når de må ha det.

Perfekte gave fra overfladiske menn til overfladiske kvinner. En slags sirkel av nothing😊

Anonymkode: e2727...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Disse varene er skapt for de som fortjener de. Minner litt om kausjon i amerikanske fengsel. De er jo fattige slaver av et eller annet galskap, når de må ha det.

Perfekte gave fra overfladiske menn til overfladiske kvinner. En slags sirkel av nothing😊

Anonymkode: e2727...17f

Dagens dummeste kommentar. 
 

HI: Nei, skjønner ikke hva som er så spesielt med dem.

Anonymkode: 0ed86...ef9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Disse varene er skapt for de som fortjener de. Minner litt om kausjon i amerikanske fengsel. De er jo fattige slaver av et eller annet galskap, når de må ha det.

Perfekte gave fra overfladiske menn til overfladiske kvinner. En slags sirkel av nothing😊

Anonymkode: e2727...17f

For en voldsom påstand. Hvor går grensen for hva som er overfladisk? 

Anonymkode: 335ca...1c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cartier er jo et veldig gammelt selskap, rundt 150 år. Å eie noe av Cartier er status. 

Anonymkode: 3783c...f75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var jo ikke fine engang, men du får med skrutrekker, da, og en god skrutrekker er kjekt å ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Himmel og hav skrev:

De var jo ikke fine engang, men du får med skrutrekker, da, og en god skrutrekker er kjekt å ha...

Takk for dagens latter :D

Enig, de var virkelig ikke fine. Jeg ville bedt pent om å få byttet det om jeg fikk et, for det ville ikke blitt brukt av meg.

Anonymkode: 60324...52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alt som er fint. Min søster har en Cartier Trinity-ring og den er jeg skikkelig misunnelig på. Klokka derimot, ikke min smak.

Cartier er et merke og koster tilsvarende. Akkurat som Jif koster mer enn vindusrens fra Rema sitt merke.

Anonymkode: 86783...bde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Himmel og hav said:

De var jo ikke fine engang, men du får med skrutrekker, da, og en god skrutrekker er kjekt å ha...

Jeg har lenge tenkt at jeg trenger en skrutrekker i gull. Jeg kan ikke utstå stål

Armbåndene ser kanskje bedre ut i virkeligheten, men de minner meg om ting som selges på Glitter. 

Anonymkode: 0d9c0...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet som toppselger i mange år. Å kjøpe et slikt armbånd var et "must" om du skulle vise at du var en god selger. Dette var bare starten. Så var det DEN klokka, DET kjedet... og så ballet det på seg. 

Jeg sparte mine penger for å si det sånn! 

Latterlig å bruke penger på slikt om man må spare seg til det. Det er så mye annet viktig å bruke penger på. 

Min mening i alle fall. 

Anonymkode: a0fbe...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har jobbet som toppselger i mange år. Å kjøpe et slikt armbånd var et "must" om du skulle vise at du var en god selger. Dette var bare starten. Så var det DEN klokka, DET kjedet... og så ballet det på seg. 

Jeg sparte mine penger for å si det sånn! 

Latterlig å bruke penger på slikt om man må spare seg til det. Det er så mye annet viktig å bruke penger på. 

Min mening i alle fall. 

Anonymkode: a0fbe...e49

Herregud så fjasete! Glad jeg er sykepleier og slipper unna sånn overfladisk tull! 

Anonymkode: 636b7...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker de godt, spesielt de i hvitt gull. En venninne har et armbånd av den typen, og det er veldig pent og enkelt på. Ville selv aldri betalt så mye for et armbånd, men synes de er penere i virkeligheten enn hva som fremkommer på nettsiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Kira skrev:

Jeg liker de godt, spesielt de i hvitt gull. En venninne har et armbånd av den typen, og det er veldig pent og enkelt på. Ville selv aldri betalt så mye for et armbånd, men synes de er penere i virkeligheten enn hva som fremkommer på nettsiden. 

Likte de også🤩 Enkle og rene. Men for dyrt for meg, sukk.... Ønske ønske🙏

Anonymkode: c1930...2a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere av disse, naturligvis ulike, så jeg synes de er ganske fine. Har ikke kjøpt noen selv, har fått samtlige, men kunne nok godt ha gjort det. De er enkle, finere i virkeligheten enn på bildene på nettsiden, og de blir ikke ødelagt. Jeg er uforsiktig, og disse armbåndene tåler det. Har klart å ryke noen armbånd tidligere, og det er ikke alle armbånd det er like kult å ryke. Disse sitter derimot like godt som en klokke (om ikke bedre), og de passer til det meste. 

Anonymkode: 3e12c...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de er fine, men ville ikke kjøpt selv. 
Ok, det er dritdyrt men hva er galt med å kjøpe noe man ønsker seg om man har råd? Er jo ikke verre enn å kjøpe en dyr veske. 
Forstår ikke problemstillingen egentlig. 

Anonymkode: 0df2b...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tydeligvis levd uvitende om dette konseptet i over 30 år. Er poenget at du får armbåndet i gave, og så må det skrus på? Giveren beholder skrutrekkeren? Fine var de ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har flere av disse, naturligvis ulike, så jeg synes de er ganske fine. Har ikke kjøpt noen selv, har fått samtlige, men kunne nok godt ha gjort det. De er enkle, finere i virkeligheten enn på bildene på nettsiden, og de blir ikke ødelagt. Jeg er uforsiktig, og disse armbåndene tåler det. Har klart å ryke noen armbånd tidligere, og det er ikke alle armbånd det er like kult å ryke. Disse sitter derimot like godt som en klokke (om ikke bedre), og de passer til det meste. 

Anonymkode: 3e12c...99f

Flere?? Med diamanter eller uten? Hvem gir flere sånne armbånd? Holder det ikke med en og kombinerer man da? Søstera mi ønsker i hvitt gull tror jeg. 

Anonymkode: 335ca...1c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer iallfall ikke til å bruke penger på disse smykkene. Og håper jeg ikke får i gave. Synes ikke de er fine , og uanstendig mye penger.  Men så er jeg ikke hverken smykke - eller veskemenneske.  Så slikt hverken sparer jeg til , eller ønsker jeg meg. Har en Cartier klokke som jeg fikk i gave for flere år siden. Nå ble jeg litt uvel, har ikke sjekket hva den kostet.

Anonymkode: 22266...9e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kommer iallfall ikke til å bruke penger på disse smykkene. Og håper jeg ikke får i gave. Synes ikke de er fine , og uanstendig mye penger.  Men så er jeg ikke hverken smykke - eller veskemenneske.  Så slikt hverken sparer jeg til , eller ønsker jeg meg. Har en Cartier klokke som jeg fikk i gave for flere år siden. Nå ble jeg litt uvel, har ikke sjekket hva den kostet.

Anonymkode: 22266...9e5

Du får nok ikke en klokke fra Cartier til under 20 lapper. 

Anonymkode: 335ca...1c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Anonym bruker said:

Flere?? Med diamanter eller uten? Hvem gir flere sånne armbånd? Holder det ikke med en og kombinerer man da? Søstera mi ønsker i hvitt gull tror jeg. 

Anonymkode: 335ca...1c1

Ett uten, ett med edelstener og resten med diamanter. Det holder vel strengt tatt med ingen armbånd? 

Anonymkode: 3e12c...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...