Gå til innhold

Hva syns du om Love bracelet fra Cartier? Jeg er sjokkert!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg syntes det var fint. Jeg er veldig glad i cartier, har trinity ringen. Mamma fikk den av pappa, nå har jeg fått den. Etterhvert vil jeg gi den til min datter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 2.7.2020 den 20.14, Anonym bruker skrev:

Cartier er jo et veldig gammelt selskap, rundt 150 år. Å eie noe av Cartier er status. 

Anonymkode: 3783c...f75

Men er det status i Norge? Har knapt hørt om Cartier, har aldri sett noen gå med det.

Anonymkode: 5aa09...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men er det status i Norge? Har knapt hørt om Cartier, har aldri sett noen gå med det.

Anonymkode: 5aa09...ebf

Sikkert i noen miljøer. Ingen kjøper jo smykker i den prisklassen bare fordi de er pene.

Anonymkode: db40d...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men er det status i Norge? Har knapt hørt om Cartier, har aldri sett noen gå med det.

Anonymkode: 5aa09...ebf

Det har status blant folk som vet hva det er og er opptatt av det. Selv kjenner jeg godt merket, men er ikke opptatt av det, ergo har det ikke status hos meg. 

Anonymkode: ff746...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bøyde spikre er flott det, men lover deg du kan finne dem rimeligere på nærmeste byggeplass. Ta dem med til gullsmed og få dem gullbelagt, og du kan sikkert få 15 av dem for prisen av én Cartier på denne måten. 

Anonymkode: 09289...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Elina said:

Seriøst, spar penger å kjøp dette: https://campadre.no/brand/diamond-style/P191095146/love-bangle-rose-gold?gclid=EAIaIQobChMIo-na85Oy6gIVi-myCh0oNA6JEAYYASABEgL9DfD_BwE&gclsrc=aw.ds

Mange dupes ser helt like ut når du har dem på. De aller fleste med disse love bracelet har "fake" eller dupes og hvis man ikke har den kjipeste kvaliteten så ser man ikke forskjell. Ellers så må jeg ta med at orginalen er beryktet for å ripe fort, dette gjelder både armbåndet og ringen. Jeg skulle kjøpe ringen men slo det fra meg etter å ha sjekket litt rundt, mange videoer på youtube om dette. Når en ting koster såpass mye så er det jo ikke holdbart, men de er laget i topp kvalitet gull og det riper lett i følge Cartier selv.  

De har de også dupes på aliexpress for 3 usd - 20 usd (men variabel kvalitet kan jeg tenke meg)

Ellers kan man få tak i sølv som er trukket med 18K gull fra asia for en billig penge (rundt 90 usd). En venn av meg fra Kina ga meg en kontaktperson til noen som solgte det, så veldig lett å få tak i. De er også helt like.

Om man vil ha hele i 18 K gull så får du de fra blant annet Saudi Arabia (Saudi Gold) for rundt 4000kr. Så de faktisk på finn for ikke så lenge siden men de er ikke der nå (selger er der enda og har andre gull varer så man kan jo ta kontakt for å høre, selger er i Sandnes og selger saudi gold).  

Dupes burde vært ulovlig, og det er selvfølgelig kvalitetsforskjell. Cartier sine armbånd fås også med diamanter - det er ikke vanskelig å se forskjellen på en ekte og en falsk diamant altså. 

Ellers opplever jeg ikke at det ripes lett. Jeg tar ikke godt vare på ting, men har allikevel ikke masse riper. Mitt eldste armbånd er fra 1975, så jeg vil jo si at det er ganske så holdbart. 

Anonymkode: 3e12c...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dupes burde vært ulovlig, og det er selvfølgelig kvalitetsforskjell. Cartier sine armbånd fås også med diamanter - det er ikke vanskelig å se forskjellen på en ekte og en falsk diamant altså. 

Ellers opplever jeg ikke at det ripes lett. Jeg tar ikke godt vare på ting, men har allikevel ikke masse riper. Mitt eldste armbånd er fra 1975, så jeg vil jo si at det er ganske så holdbart. 

Anonymkode: 3e12c...99f

Jeg er helt enig. Kopi er kopi uansett og burde vært ulovlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men er det status i Norge? Har knapt hørt om Cartier, har aldri sett noen gå med det.

Anonymkode: 5aa09...ebf

Hvis du ikke har hørt om Cartier er du jo bare generelt kulturelt  uopplyst.

Anonymkode: bf342...f83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Anonym bruker said:

Dupes burde vært ulovlig, og det er selvfølgelig kvalitetsforskjell. Cartier sine armbånd fås også med diamanter - det er ikke vanskelig å se forskjellen på en ekte og en falsk diamant altså. 

Ellers opplever jeg ikke at det ripes lett. Jeg tar ikke godt vare på ting, men har allikevel ikke masse riper. Mitt eldste armbånd er fra 1975, så jeg vil jo si at det er ganske så holdbart. 

Anonymkode: 3e12c...99f

Kan du vise bilde av armbåndene? Hvor mange diamanter er det? Den med minst diamant koster nesten 100k? 💎😳

Anonymkode: 2d5af...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du ikke har hørt om Cartier er du jo bare generelt kulturelt  uopplyst.

Anonymkode: bf342...f83

Takk for en god latter :ler:

Anonymkode: 5aa09...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Anonym bruker said:

Kan du vise bilde av armbåndene? Hvor mange diamanter er det? Den med minst diamant koster nesten 100k? 💎😳

Anonymkode: 2d5af...4be

Bilde av mine armbånd? Nei, hvorfor skal jeg det? Antall diamanter må du nesten Google, men det er vel rundt 2 karat (når hele armbåndet er dekket). 

Anonymkode: 3e12c...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Anonym bruker said:

Hvis du ikke har hørt om Cartier er du jo bare generelt kulturelt  uopplyst.

Anonymkode: bf342...f83

Enig 

Anonymkode: 2d5af...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Anonym bruker said:

Bilde av mine armbånd? Nei, hvorfor skal jeg det? Antall diamanter må du nesten Google, men det er vel rundt 2 karat (når hele armbåndet er dekket). 

Anonymkode: 3e12c...99f

Ville bare vært morsomt... Var bare ett spm. 

Anonymkode: 2d5af...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...