Gå til innhold

Synes Mette Marit er en sånn kvinne som blir vakrere


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun har jo aldri jobbet før det heller. Å klippe litt snorer og spise litt middager rundt om i verden kan ikke kalles jobb. 

Anonymkode: 5c0c7...974

Tror du virkelig livet hennes bare har kjentes flott? Jeg er glad jeg ikke er tildelt en slik rolle. Bli tatt bilde av og få oppmerksomhet alle steder du går. Folk som skal være vennene dine fordi du har status. Det er ekstremt mye hun ikke kan gjøre for hun må gå foran som et godt eksempel. 

Anonymkode: 3eba6...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tror du virkelig livet hennes bare har kjentes flott? Jeg er glad jeg ikke er tildelt en slik rolle. Bli tatt bilde av og få oppmerksomhet alle steder du går. Folk som skal være vennene dine fordi du har status. Det er ekstremt mye hun ikke kan gjøre for hun må gå foran som et godt eksempel. 

Anonymkode: 3eba6...0f2

Sier ikke at det er noe å trakte etter. Men at det er en tung og slitsom jobb fysisk det er det ikke. Og hun har tatt det på seg og gått inn i det helt frivillig. Hun gikk vel stort sett på nav før hun giftet seg. Evt jobbet litt på bar. 

Anonymkode: 5c0c7...974

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/26/2020 at 7:13 PM, Anonym bruker said:

og vakrere med årene. Måtte bare få det ut:) Hun er en naturlig skjønnhet.

Anonymkode: c6dc3...55a

synes ikke hun er pen i hele tatt

Anonymkode: af8f4...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Noen og enhver er pen og blir penere av åpen tilgang på stylist, frisør, garderobe med skreddersydde designerplagg, helse prioritert i alle køer i helsevesenet, sekretær og stab tilgjengelig. og så videre. 

MM er litt for satt og fruete i kroppen etter min smak. Har mange ganger tenkt at stylisten burde hjulpet med en god BH - undertøy er viktig for at resten skal sitte pent. 

Men det er bare min smak, da. 

Anonymkode: a4997...352

Haha så enig! Måten hun bærer klær på er heller ikke noe å skryte av. Dårlig holdning har hun også 

Anonymkode: 003b5...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keg synes hun er naturlig pen og har en god utstråling. Hun har modnet med årene og blitt tryggere på seg selvmord rollen sin. En hver som er trygg på deg selv og sine oppgaver vil ha bedre utstråling enn en som er nervøs, og synlig ikke trives!

Og så skal det selvfølgelig ikke stikkes under en stol at det hjelper enormt å ha tilnærmet fri tilgang til frisør, hudpleie, stylist, sminkør, PT, barnevakt osv. Enhver blir «penere» av å bli stylet. 

Anonymkode: cef3c...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Keg synes hun er naturlig pen og har en god utstråling. Hun har modnet med årene og blitt tryggere på seg selvmord rollen sin. En hver som er trygg på deg selv og sine oppgaver vil ha bedre utstråling enn en som er nervøs, og synlig ikke trives!

Og så skal det selvfølgelig ikke stikkes under en stol at det hjelper enormt å ha tilnærmet fri tilgang til frisør, hudpleie, stylist, sminkør, PT, barnevakt osv. Enhver blir «penere» av å bli stylet. 

Anonymkode: cef3c...00f

selvmord rollen sin??? Kunne bare ikke la den passere😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Myrsnipesyndromet (etter den greske myten om Orion og myrsnipa) er når man mister gangsynet litt når det gjelder egne barn. Synes MMs kritikk av pressen når det gjelder hennes svært så mediekåte sønn har vært heller uheldig. 

 

Anonymkode: 67dad...a7e

Takk :) 

Anonymkode: b25b6...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Hengebukksvinet skrev:

Kunne bare ikke la den passere😂

Nei, det var vel helt «umulig». 

Anonymkode: b25b6...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sier ikke at det er noe å trakte etter. Men at det er en tung og slitsom jobb fysisk det er det ikke. Og hun har tatt det på seg og gått inn i det helt frivillig. Hun gikk vel stort sett på nav før hun giftet seg. Evt jobbet litt på bar. 

Anonymkode: 5c0c7...974

Er det bare tunge og fysisk slitsomme jobber som teller som jobb altså?

Da har ikke jeg jobbet siden jeg studerte, jeg. Takk for opplysningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er pent er individuelt. Hun er absolutt ikke stygg eller frastøtende, men heller ikke det jeg synes er spesielt pen. Jeg synes dattera er penere. Men Märtha Louise (og Sonja) er de peneste damene i den familien. Og jeg er IKKE fan av Märtha og hennes oppførsel (engler, Durek osv.), men utseendemessig er hun vakker

Anonymkode: 0b332...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Superdolly skrev:

Er det bare tunge og fysisk slitsomme jobber som teller som jobb altså?

Da har ikke jeg jobbet siden jeg studerte, jeg. Takk for opplysningen.

Ikke jeg heller! 😅 hva er tungt da? Ting kan være psykisk tungt og. Jeg liker mer litt fysisk arbeid enn bare hodet. Derfor scorer jeg nok på slike tester. Jeg er ikke lederen, jeg er den som trenger å få beskjed og «gjøre». Trives ikke i lederrollen og med alt ansvaret. 

Anonymkode: 3eba6...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Superdolly skrev:

Er det bare tunge og fysisk slitsomme jobber som teller som jobb altså?

Da har ikke jeg jobbet siden jeg studerte, jeg. Takk for opplysningen.

Men det er jo lettere å se pen og opplagt ut når man hverken trenger å stå opp tidlig, lage mat, vaske klær, vaske hus, kjøre unger til skolen eller andre ting vi andre må gjøre i tillegg til jobb? Ingenting av det hun gjør kvalifiseres til å kalles jobb. 

Anonymkode: 5c0c7...974

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...