Gå til innhold

Synes Mette Marit er en sånn kvinne som blir vakrere


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

og vakrere med årene. Måtte bare få det ut:) Hun er en naturlig skjønnhet.

Anonymkode: c6dc3...55a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hun holder seg svært godt. Og mannen hennes blir bare hottere og hottere 😛😅🔥

Anonymkode: 48452...974

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun er utrolig flott. 
Haakon blir også kjekkere og kjekkere

Anonymkode: 6a97d...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, hun ser utrolig flott ut! Virker mer selvsikker også, det hjelper nok på.

Anonymkode: 63810...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte det samme på 17.mai 🤩 Veldig pen! 
får håpe hun leser denne tråden! 

Anonymkode: a810e...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her. Håper også hun leser tråden og jeg er enig i at Haakon også bare blir kjekkere og kjekkere. De utstråler selvtillit og kjærlighet begge to.

Anonymkode: c6dc3...55a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er myyye penere nå, langt mer utstråling og gløder mer. Er nok trygg i rollen sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bruker jo også mer og mer penger på utseende. Bare se på hårfargen. Hun er egentlig kommuneblond og blir lysere for hvert år. Jeg er egentlig imponert over at man sjeldent ser etterveksten.

Anonymkode: 7eda9...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lett å se fin ut på en romslig apanasje si! 

Anonymkode: 35a26...3f2

Hva så? Hun er jo like pen selv om du er misunnelig. 

Anonymkode: 9b210...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva så? Hun er jo like pen selv om du er misunnelig. 

Anonymkode: 9b210...73e

Kutt bare ut å dra misunnelseskortet! 

Jeg er en av de som ikke er synes MM er så veldig pen. Derfor har jeg holdt meg ute av tråden til nå, slik at jeg ikke skal ødelegge stemningen.

Men at de som digger MM ikke tåler at andre ikke gjør det, blir for dumt. Man må få lov å ha ulike meninger. 

Anonymkode: b25b6...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Lett å se fin ut på en romslig apanasje si! 

Anonymkode: 35a26...3f2

Og når man aldri jobber

Anonymkode: 5c0c7...974

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra for henne å få operert nakkeprolapsen. Holdningen og hele dama ser bedre ut. 

Anonymkode: 7a8e1...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ærlig innrømme at jeg ikke har likt MM og forhåndsdømt henne fra én . 

Men i de seinere år har jeg snudd og må si vi har et flott kronprinspar med like så flotte barn. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er klassisk pen. Er det er tegn på at du begynner å bli ganske voksen når du synes hun er pen? 😛 

Min «gamle» tante sa at hun var så nydelig da jeg var tenåring. Jeg skjønte det ikke og syntes hun var kjedelig. Ikke stygg, langt ifra men kjedelig 😛. Men så er vel tenåring gjerne mer på glamour modeller og Hollywood stjerner da. 
 

Synes ikke hun forfaller nei

Anonymkode: 3eba6...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Og når man aldri jobber

Anonymkode: 5c0c7...974

Fordi hun har en kronisk lungesykdom, tenkte du på? Godt gjort å se strålende og energisk ut med dårlige lunger. 

Anonymkode: 42112...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det er tegn på at du begynner å bli ganske voksen når du synes hun er pen? 😛 

Tror heller det er snakk om at MM begynner å bli godt voksen, og da er hun ikke like truende lengre.

Tror aldri jeg har sett kvinner enes om at noen andre kvinner er så pen, hvis disse kvinnene ikke har minst en skjønnhetsfeil (alderdom, helseproblemer, overvekt, etc). 

Anonymkode: b25b6...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke hun er noen naturlig skjønnhet men hun stråler av godhet. Og når man i tillegg er pyntet og fjong så blir man flott! 🤩

Anonymkode: 02ddc...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Tror heller det er snakk om at MM begynner å bli godt voksen, og da er hun ikke like truende lengre.

Tror aldri jeg har sett kvinner enes om at noen andre kvinner er så pen, hvis disse kvinnene ikke har minst en skjønnhetsfeil (alderdom, helseproblemer, overvekt, etc). 

Anonymkode: b25b6...5f1

Sier du det? Den erfaringen har ikke jeg. Jenter og kvinner som er trygge på seg selv er ofte rause når det gjelder å gi kompliment til andre. 

Men så syns jeg heller ikke at hverken alderdom eller overvekt er skjønnhetsfeil da. 

Anonymkode: 48452...974

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sier du det? Den erfaringen har ikke jeg. Jenter og kvinner som er trygge på seg selv er ofte rause når det gjelder å gi kompliment til andre. 

Men så syns jeg heller ikke at hverken alderdom eller overvekt er skjønnhetsfeil da. 

Anonymkode: 48452...974

Ja, det var poenget mitt.

Nettopp dette, mangel på trygghet, er grunnen til at jeg tror det sjelden skjer at kvinner komplimenterer de som virkelig ER vakre.

Har faktisk, litt på gøy, nevnt noen kvinner som er vakre, i ymse tråder, for å se om protestene ville komme. Ikke bare kom de, de haglet inn. Mens de som ble nevnt fra annet hold, var konsekvent kvinner med overvekt, dårlig selvfølelse, helseproblemer og andre ting.

Det er derfor jeg tenker det må være en slik grunn som foreligger, når opptil flere kvinner går fra å ikke synes MM er noe spesielt, til å plutselig synes at hun er det. 

Det er jo bare å tenke på hvordan sympatien snudde brått, da den smellvakre svenske prinsessen, plutselig ble utsatt for utroskap. Før var det hun som var den mest populære blant menn, og dermed hennes eldre søster som var den mest populære blant kvinner. Men plutselig fikk vi se at også den yngste var som oss andre, sårbar og utsatt for svik. Og da ble det plutselig også mye enklere å synes hun var vakker. 

Anonymkode: b25b6...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det var poenget mitt.

Nettopp dette, mangel på trygghet, er grunnen til at jeg tror det sjelden skjer at kvinner komplimenterer de som virkelig ER vakre.

Har faktisk, litt på gøy, nevnt noen kvinner som er vakre, i ymse tråder, for å se om protestene ville komme. Ikke bare kom de, de haglet inn. Mens de som ble nevnt fra annet hold, var konsekvent kvinner med overvekt, dårlig selvfølelse, helseproblemer og andre ting.

Det er derfor jeg tenker det må være en slik grunn som foreligger, når opptil flere kvinner går fra å ikke synes MM er noe spesielt, til å plutselig synes at hun er det. 

Det er jo bare å tenke på hvordan sympatien snudde brått, da den smellvakre svenske prinsessen, plutselig ble utsatt for utroskap. Før var det hun som var den mest populære blant menn, og dermed hennes eldre søster som var den mest populære blant kvinner. Men plutselig fikk vi se at også den yngste var som oss andre, sårbar og utsatt for svik. Og da ble det plutselig også mye enklere å synes hun var vakker. 

Anonymkode: b25b6...5f1

Det kan jo komme av forskjellig smak og da. Selv om du synes en kvinne er vakker, er det ikke sikkert at alle deler den meningen, uten at det bunner i utrygghet, dårlig selvtillit eller selvfølelse

Anonymkode: f4be3...d07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...