Anonym bruker Skrevet 25. mai 2020 #51 Skrevet 25. mai 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei. Det holder om man aldri har opplevd ømhet og begjær for noen andre enn den partneren man har. Det blir litt som med jakken. Enkelte har kun lyst på de tingene de kan betale for, mens andre har lyst på det, selv de gangene de ikke betaler. Anonymkode: 96775...190 Du tar feil. Har man opplevd ømhet kan man la seg friste om man møter et menneske som man blir betatt av. Sammenligningene dine med røyk og tyveri henger ikke på greip og går ikke an å forholde seg til. Anonymkode: 56dbd...1c2
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2020 #52 Skrevet 25. mai 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du tar feil. Har man opplevd ømhet kan man la seg friste om man møter et menneske som man blir betatt av. Sammenligningene dine med røyk og tyveri henger ikke på greip og går ikke an å forholde seg til. Anonymkode: 56dbd...1c2 Nei, jeg forstår det. Her er det både den ene og den andre (og sikkert snart den tredje) som ikke evner å forholde seg til selv den enkleste logikk. Så hva kan jeg gjøre med det? Trylle? Neppe. Dere får bare fortsette livet uten å forstå. Anonymkode: 96775...190
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2020 #53 Skrevet 25. mai 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, jeg forstår det. Her er det både den ene og den andre (og sikkert snart den tredje) som ikke evner å forholde seg til selv den enkleste logikk. Så hva kan jeg gjøre med det? Trylle? Neppe. Dere får bare fortsette livet uten å forstå. Anonymkode: 96775...190 Eller fortsette livet med den mening at du bare ...tar feil. Anonymkode: 58130...228
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2020 #54 Skrevet 25. mai 2020 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eller fortsette livet med den mening at du bare ...tar feil. Anonymkode: 58130...228 Vær så god, du har min fulle velsignelse! Anonymkode: 96775...190
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2020 #55 Skrevet 25. mai 2020 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, jeg forstår det. Her er det både den ene og den andre (og sikkert snart den tredje) som ikke evner å forholde seg til selv den enkleste logikk. Så hva kan jeg gjøre med det? Trylle? Neppe. Dere får bare fortsette livet uten å forstå. Anonymkode: 96775...190 Du tar feil. Er det så vondt å innse? Du klarer ikke å argumentere for ditt syn uten å trekke inn helt irrelevante sammenligninger og gå til personangrep. Anonymkode: 56dbd...1c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå