Anonym bruker Skrevet 20. mai 2020 #51 Skrevet 20. mai 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ok, takk for opplysningen! Dette var faktisk interessant!! 🙂 Jeg hadde så absolutt INGEN virkning av Tramadol, så da har jeg nok sannsynligvis en sånn feil. Anonymkode: 07924...9dc Veldig greit å finne ut, for det kan innvirke på andre medisiner også (at man ikke har effekt av dem, at man ikke bør ta dem eller at man får for mye eller for lite effekt av normale doser). Spesielt hvis noe skulle skje en gang og man trenger medisiner som disse cyp-variantene påvirker. F.eks. kan man slippe å bli sett på som hypokonder eller at man ønsker å melke rusmidler fra lege/legevakt/sykehus, slik jeg ble Få det sjekket. Beklager avsporingen, HI - jeg har svart ordentlig på det du spør om ellers. Anonymkode: 5e71f...456
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2020 #52 Skrevet 21. mai 2020 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Mulig det, men dette vet vi jo ikke. HI har jo ikke delt noen verdens ting om hvem hun er i denne situasjonen, for alt hun vet så er hun den voksne datteren med barn, som er plassert hos sine foreldre og som nå vil bort der fra, og som finner på grunner til å sverte sine foreldre. Dermed er det heller ingen vits å spekulere så fryktelig mye. Anonymkode: ae2c8...484 Men da får hun vel neppe barnet med seg, så hvorfor skulle hun sverte dem? Hun bor jo der fordi den lille trenger stabile omsorgspersoner, forstår jeg fra HI. Anonymkode: 3f1b2...e7c
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2020 #53 Skrevet 21. mai 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Men da får hun vel neppe barnet med seg, så hvorfor skulle hun sverte dem? Hun bor jo der fordi den lille trenger stabile omsorgspersoner, forstår jeg fra HI. Anonymkode: 3f1b2...e7c Hvis hun gjør dette for å sverte foreldrene så er nok tanken at ikke de heller beholder barnet. Klart at barnet følger mor, så langt råd er. Uansett, denne tråden består utelukkende av spekulasjoner, HI er borte, og dermed ser jeg ikke egentlig noen grunn til å diskutere noe vi ikke egentlig vet hva er. Anonymkode: ae2c8...484
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2020 #54 Skrevet 21. mai 2020 Har ikke nevnt hvem jeg er i denne sammenheng pluss noen andre detaljer , for ønsker ikkje at noen av partene skal bli gjenkjent. Ønsker bare å høre andre sine tanker om situasjonen, om mine tanker er ok og ikke helt på viddene. Har nå gjort som jeg i utgangspunktet tenkte å gjøre. Anonymkode: 02b20...054
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå