Gå til innhold

Besteforeldre som ikke vil sitte barnevakt.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, amandine skrev:

Skal ikke påberope meg å alltid sjekke alle detaljer, men det var relativt åpenbart denne gangen med tre like anonymkoder på de tre siste innleggene. Og kommentaren minang tidsperspektivet ditt var jo ikke en antakelse, den var ikke engang særlig frekk. 

Jo, jeg oppfatter den som frekk. 

Det siste jeg skrev var generelt her inne. Noe jeg blåste ut der og da. Beklager for det.  Noen her inne er bare ute etter å lage kvalmen for andre. Og når man ser at hi i utgangspunktet er langt nede/deppa. Hvorfor dra de lenger ned? 😔 man blir fortvila på andres veiene. Sånn er det bare. Er ikke bare jeg som har påpekt det i dette innlegget heller. 

Anonymkode: 540c3...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du er jo nok HI, men med en annen konto. Samme umodne reaksjonsmønsteret 

Anonymkode: 61a25...08f

Vet du hva? Alle mennesker som reagerer på enkelte ting, er ikke umoderne. Mennesker som reagerer annerledes enn deg, er heller ikke alltid umodne. Nei, jeg er ikke hi. Men noen ganger føler jeg for å vise min støtte mot alle som ikke eier empati eller forståelse for andre i situasjoner du selv ikke har vært i før. Greit å spørre om barnet et mye styr osv. Men her var det mye "leser mellom linjene" og antar masse som vi ikke aner noe om. Resultatet er jo å gjøre situasjonen verre for hi. Hvorfor? Jeg forstår det bare ikke. 

Anonymkode: 540c3...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.5.2020 den 12.47, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor er ikke barna dine i barnehage?

Jeg skjønner at det kan være tungt å være alenemor 24/7, men de fleste av oss har jo fri fra barna når vi er på jobb.

Jeg har heller aldri hatt annen barnevakt enn barnehagen, selv om jeg ikke er alenemor så har ingen av oss foreldre som kan/vil være barnevakt. Vi har derfor av og til tatt oss fri et par timer midt på dagen og gått ut for å spise lunsj mens ungene er i barnehagen. Man trenger av og til litt tid uten barn også.

Om jeg var deg ville jeg flyttet vekk fra dem, så du ikke ser at ser når søsteren din får barnevakt av dem. Det kan også hende foreldrene dine mener at siden dere bor i samme hus ser dine barn dem nok uten at de trenger være barnevakt? Om ikke så er det greiest for deg å komme vekk fra denne konflikten.

Flytt vekk fra dem og finn deg noen andre som kan være barnevakt av og til, en tenåring f.eks.

Anonymkode: 1e1f5...00e

Du mener ikke på ramme alvor å sammenlikne situasjonen din med hi’s?! Hvis dere er to voksne hjemme vet du INGENTING om å være alene. 

Anonymkode: 88c11...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...