Gå til innhold

Søstra mi liker ikke å ha besøk av oss..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, nerdybirdy skrev:

om det står fremme på bordet i en skål spiller det INGEN rolle om det er søsterens eller jesus sitt godteri - da er det til alle. En voksen som har den "MITT MITT MITT" tankegangen rundt noe så lite som mat/forbruksvarer er smålig og umoden. Det er ikke barna som er frekke drittunger. 

Utover det synes jeg du bør legge av deg å betegne unger som "små drittunger". Det er unødvendig og nedlatende.

Hvor har du det i fra at det står fremme på bordet i en skål?

Anonymkode: f65c2...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg har 2 gutter en på 4 og eldste på 6. Søsteren min har alltid likt og ha privatliv hun bor aleina nå, Men hun klager alltid på at guttene mine roter og tar på alt de gangene vi har vært på besøk hos henne.. 

Hun hatet og å ha besøk av oss (guttene mine) da hun var hjemme boende med foreldrene mine, våres) At snopet, og badebombene og andre utstyr av henne ble gitt av foreldrene  våres til guttene mine da de var på besøk. Jeg mener jeg hun burde da ha slike ting inne på rommet hennes? siden besteforeldre liker jo og skjemme vekk barnebarna sine :) Eller er det jeg som tar feil? 

Anonymkode: f7c01...332

Skjønner faktisk søsteren din  her, hvorfor kunne ikke foreldrene dine kjøpe nye ting til barna dine? Nei her holder jeg med din søster

Anonymkode: 249b3...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.5.2020 den 17.24, Anonym bruker skrev:

Jeg forstår at jeg tar feil her.. men hun har f.eks masse badebomber og heil haug med snop, er det gale at en av guttene mine får  låne en badebombe til kveldsbad hos mormor og morfar? uansett om det kanskje blir feil at de bare tar i fra henne og ikke får ha tingene sine i fred 

Anonymkode: f7c01...332

Ja, om hun ikke blir spurt er det galt! Man kan ikke bare ta andres ting selvom man bor i hus sammen og selvom den andre har mye. 

Anonymkode: 07888...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener er jo akkurat med leire hun har masse leire. Som barn liker, Men foreldrene mine er ialefall greie å lar dem få leke med de, Jeg mener de skal jo ikke ødelegge leire?

Hun har ting som unger liker og vil ha, Og halo litt leire? Føler søsteren min er ganske egoistisk samme med foreldrene mine synes det og de er jo tantebarna hennes!  jeg mener går det virkelig ann og være så egoistisk med tantebarna sine? 

Anonymkode: f7c01...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg mener er jo akkurat med leire hun har masse leire. Som barn liker, Men foreldrene mine er ialefall greie å lar dem få leke med de, Jeg mener de skal jo ikke ødelegge leire?

Hun har ting som unger liker og vil ha, Og halo litt leire? Føler søsteren min er ganske egoistisk samme med foreldrene mine synes det og de er jo tantebarna hennes!  jeg mener går det virkelig ann og være så egoistisk med tantebarna sine? 

Anonymkode: f7c01...332

Gi deg med trollingen nå da

Anonymkode: f65c2...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg mener er jo akkurat med leire hun har masse leire. Som barn liker, Men foreldrene mine er ialefall greie å lar dem få leke med de, Jeg mener de skal jo ikke ødelegge leire?

Hun har ting som unger liker og vil ha, Og halo litt leire? Føler søsteren min er ganske egoistisk samme med foreldrene mine synes det og de er jo tantebarna hennes!  jeg mener går det virkelig ann og være så egoistisk med tantebarna sine? 

Anonymkode: f7c01...332

På tide å sette på korken på flaska? Det er jo helt uforståelig det du skriver.

Anonymkode: ece28...b72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...