Gå til innhold

nabo unger som ringer på døra?

Anbefalte innlegg

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men her går det jo begge veier. En dag får ungene is her,en annen dag får de is hos en annen nabo osv.

Anonymkode: fde67...e56

Jeg er enig med deg i at man ikke deler ut is kun til egne unger, dersom de har med seg venner. Men man trenger jo heller ikke tømme hele pakka hver gang ungene spør om is. Er de en stor gjeng, så er det lov å si nei ikke akkurat nå en gang innimellom. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde liksom ikke forventet at mine 2 gutter skulle gå bort til naboene for de ser noe de liker..  En grunn til at vi kjøpte egen basseng og trampoline. Her snakker vi til 3 og 4 åringen at de ikke skal gå til naboene for de vil ha noe og om de er sultne så skal de komme inn igjen så de for mat.

Foreldrene er problemet som ikke lærer ungene sine folkeskikk og forventer at ungene skal få være hos naboene som har trampoliner og basseng. Det er lov og ønske og ha hagen sin i fred i min meining. Om nabo ungene vil leke så har de lekeplassen til det. Og om man lar nabo ungene låne bassenget så skitner de det til og drar med mange andre unger til. Så nei takk

Anonymkode: f4feb...364

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...