Gå til innhold

Overreagerte jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi her. Jeg kjeftet og kontaktet styrer i tillegg til pedagogisk leder. Jeg er ikje gravid til den som lurte over her.

Anonymkode: 94bdb...f0a

Hvis du mener at barnet ditt er klar for å være i barnehagen uten bleier så ta bleiene du evn har i barnehagen hjem, når de ikke har bleier tilgjengelig vil de ikke ha noe valg .

Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 minutter siden, Toneelise skrev:

Hvis du mener at barnet ditt er klar for å være i barnehagen uten bleier så ta bleiene du evn har i barnehagen hjem, når de ikke har bleier tilgjengelig vil de ikke ha noe valg .

Et håpløst råd som absolutt ikke tar hensyn til barnet

Anonymkode: 0564d...440

Skrevet
2 timer siden, Toneelise skrev:

Og når barnet da har et uhell og har bæsj eller tiss fra korsryggen/magen og ned i begge beina på dressen, skal barnet da kles naken ute bak en busk og vaskes der eller skal hele kohorten gå tilbake fra skogen, i la oss si 20 minutter, fordi Ole har bæsja i buksa? Tenker du at det er fint for barnet? Hvor mange sånne turer skal kohorten ta om dagen for at Oles mor skal tilfredsstilles?  All erfaring tilsier nemlig at det er noe helt annet å slutte med bleie hjemme og å slutte med bleie i barnehagen. Barnehagen er full av distraksjoner og barns fokus på dogåing i sluttefasen er ofte langt bak i leksa, og enda lenger bak når de er på tur.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...