Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #26 Skrevet 1. mai 2020 Hvor ble det av hi da? Anonymkode: be6b9...374
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #27 Skrevet 1. mai 2020 Jeg er her, ser av svarene at jeg har overreagert. Anonymkode: 94bdb...f0a
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #28 Skrevet 1. mai 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er her, ser av svarene at jeg har overreagert. Anonymkode: 94bdb...f0a Er du gravid? Du virker litt hormonstyrt. Anonymkode: d42c4...8d7
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #29 Skrevet 1. mai 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er her, ser av svarene at jeg har overreagert. Anonymkode: 94bdb...f0a Men ble du bare irritert inni deg, eller kjeftet du på barnehagen? Stor forskjell. Anonymkode: be6b9...374
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #30 Skrevet 1. mai 2020 Hi her. Jeg kjeftet og kontaktet styrer i tillegg til pedagogisk leder. Jeg er ikje gravid til den som lurte over her. Anonymkode: 94bdb...f0a
Gjest Skrevet 1. mai 2020 #31 Skrevet 1. mai 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hi her. Jeg kjeftet og kontaktet styrer i tillegg til pedagogisk leder. Jeg er ikje gravid til den som lurte over her. Anonymkode: 94bdb...f0a Auda. Kanskje snakke litt rolig med dem på mandag da.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #32 Skrevet 1. mai 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hi her. Jeg kjeftet og kontaktet styrer i tillegg til pedagogisk leder. Jeg er ikje gravid til den som lurte over her. Anonymkode: 94bdb...f0a Wow! Her har man foresatt fra helvete. Regn med at du er tema på neste personalmøte. Slik kan man ikke oppføre seg, vet du? Er dette ditt første barn? Anonymkode: be6b9...374
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #33 Skrevet 1. mai 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Wow! Her har man foresatt fra helvete. Regn med at du er tema på neste personalmøte. Slik kan man ikke oppføre seg, vet du? Er dette ditt første barn? Anonymkode: be6b9...374 Det står att det er yngste. Skremmende nok virker det som hun har flere 😳 Anonymkode: edf1c...6bf
Hannasbananas Skrevet 1. mai 2020 #34 Skrevet 1. mai 2020 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hi her. Jeg kjeftet og kontaktet styrer i tillegg til pedagogisk leder. Jeg er ikje gravid til den som lurte over her. Anonymkode: 94bdb...f0a Da håper jeg du har en ordentlig unnskyldning klar når du ser dem på mandag.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #35 Skrevet 1. mai 2020 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Wow! Her har man foresatt fra helvete. Regn med at du er tema på neste personalmøte. Slik kan man ikke oppføre seg, vet du? Er dette ditt første barn? Anonymkode: be6b9...374 Seriøst? Diskuterer man foreldre på personalmøte? Hvor uprofesjonelle er dere egentlig? Anonymkode: 0cb6e...0da
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #36 Skrevet 1. mai 2020 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Seriøst? Diskuterer man foreldre på personalmøte? Hvor uprofesjonelle er dere egentlig? Anonymkode: 0cb6e...0da Ikke i barnehagen jeg jobber i hvertfall.Eller vi kunne tatt opp problemstillingen at mor klager på at vi har bleie på barnet på tur å kommet frem til en felles løsning på det. At vi da diskuterer med de andre voksne på avdelingen om vi skal følge det mor ønsker eller om vi skal forsette å bruke bleie på tur. Her prøver vi selvsagt alltid å følge det foreldrene ønsker,men dessverre er det ikke alltid det lar seg gjøre. Anonymkode: f8ab7...8c6
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #37 Skrevet 1. mai 2020 På 30.4.2020 den 20.28, Anonym bruker skrev: Helt i starten av bleieslutt synes jeg det er greit å ha bleie på i dressen på tur. Det er så fort gjort at de har det så gøy at de glemmer seg av, og da er det veldig dumt å være langt unna barnehagen med tissevåt dress. Du overreagerte kanskje litt, men jeg skjønner samtidig hva du mener. Anonymkode: 7cfb9...f3b Samme her 😊 Anonymkode: 3fae6...afe
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #38 Skrevet 1. mai 2020 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Seriøst? Diskuterer man foreldre på personalmøte? Hvor uprofesjonelle er dere egentlig? Anonymkode: 0cb6e...0da Jeg jobber ikke i barnehage, men regner da med at en slik episode blir tatt opp og evaluert? At en mor er så misfornøyd at hun går både til pedleder og styrer er vel ikke akkurat hverdagskost i noen barnehage? Anonymkode: be6b9...374
*Miss Marple* Skrevet 1. mai 2020 #39 Skrevet 1. mai 2020 Du bør forberede tidenes beklagelse på mandag, i hvert fall. Sånn kan man da ikke oppføre seg?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #40 Skrevet 1. mai 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg jobber ikke i barnehage, men regner da med at en slik episode blir tatt opp og evaluert? At en mor er så misfornøyd at hun går både til pedleder og styrer er vel ikke akkurat hverdagskost i noen barnehage? Anonymkode: be6b9...374 Det kan bli tatt opp ja men ikke som latterliggjøring av moren som det virker som noen tror. Men for å høre med de andre ansatte hvordan vi kan løse dette på best mulig måte. Vi ønsker jo selvsagt ikke at mor skal være misfornøyd med jobben vi gjør,å da kunne vi ha diskutert på møte hvordan vi skal gå frem. Anonymkode: f8ab7...8c6
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #41 Skrevet 1. mai 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Wow! Her har man foresatt fra helvete. Regn med at du er tema på neste personalmøte. Slik kan man ikke oppføre seg, vet du? Er dette ditt første barn? Anonymkode: be6b9...374 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Seriøst? Diskuterer man foreldre på personalmøte? Hvor uprofesjonelle er dere egentlig? Anonymkode: 0cb6e...0da 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg jobber ikke i barnehage, men regner da med at en slik episode blir tatt opp og evaluert? At en mor er så misfornøyd at hun går både til pedleder og styrer er vel ikke akkurat hverdagskost i noen barnehage? Anonymkode: be6b9...374 Dette var samtalen vedr å ta opp saker på personalmøter. Jeg nevnte ingenting om latterliggjøring. Når det er sagt, så tror jeg det er ganske naivt å tro at personalet ikke snakker seg imellom om ting som skjer. Slik er det vel på de fleste arbeidsplasser? Man diskuterer og bearbeider ting med kollegaer, som selvsagt har taushetsplikt. 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kan bli tatt opp ja men ikke som latterliggjøring av moren som det virker som noen tror. Men for å høre med de andre ansatte hvordan vi kan løse dette på best mulig måte. Vi ønsker jo selvsagt ikke at mor skal være misfornøyd med jobben vi gjør,å da kunne vi ha diskutert på møte hvordan vi skal gå frem. Anonymkode: f8ab7...8c6 Anonymkode: be6b9...374
Himmel og hav Skrevet 1. mai 2020 #42 Skrevet 1. mai 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hi her. Jeg kjeftet og kontaktet styrer i tillegg til pedagogisk leder. Jeg er ikje gravid til den som lurte over her. Anonymkode: 94bdb...f0a Det var voldsomt til reaksjon, da! Barnehageansatte er ikke dine private tjenere og du har ingen rett til å kjefte på voksne mennesker. Ta deg sammen, for sånn kan du ikke gå rundt og oppføre deg.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #43 Skrevet 1. mai 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hi her. Jeg kjeftet og kontaktet styrer i tillegg til pedagogisk leder. Jeg er ikje gravid til den som lurte over her. Anonymkode: 94bdb...f0a Seriøst? En gangs tilfelle og du kjefter på både pedleder og styrer? Det er faktisk uakseptabel oppførsel av en voksen. Til og med av mine barn hadde det ikke vært greit. Hva med å spørre hvorfor, for så å vise litt forståelse for at de ansatte har flere barn enn bare ditt å passe på. Jeg hadde vært takknemlig for at de ansatte tenker selv, at ikke regntøy, vinterdresser og annet utetøy, samt sko hadde blitt tissa ned hver dag. Anonymkode: 819ad...a4d
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #44 Skrevet 1. mai 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Seriøst? Diskuterer man foreldre på personalmøte? Hvor uprofesjonelle er dere egentlig? Anonymkode: 0cb6e...0da Det er helt normalt på de fleste arbeidsplasser at man snakker sammen om hva man gjør, når noen opplever trusler og utagerende adferd, enten det er fra kollegaer, kunder eller hva det måtte være. Det er en del av HMS. Anonymkode: ee8a3...635
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #45 Skrevet 1. mai 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg jobber ikke i barnehage, men regner da med at en slik episode blir tatt opp og evaluert? At en mor er så misfornøyd at hun går både til pedleder og styrer er vel ikke akkurat hverdagskost i noen barnehage? Anonymkode: be6b9...374 Akkurat det er helt innafor, det er jo å gå tjenestevei (enten det er hverdagskost eller ikke). Det å kjefte på de ansatte er IKKE innafor, under noen omstendigheter. Anonymkode: ee8a3...635
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #46 Skrevet 1. mai 2020 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er faktisk uakseptabel oppførsel av en voksen. Riktig. Og i en barnehage er dette ekstra viktig, da kjefting går hardt ut over barns trygghet, som er barnehagens fremste tjenesteytelse. Anonymkode: ee8a3...635
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2020 #47 Skrevet 1. mai 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hi her. Jeg kjeftet og kontaktet styrer i tillegg til pedagogisk leder. Jeg er ikje gravid til den som lurte over her. Anonymkode: 94bdb...f0a Håper virkelig du skammer deg over oppførselen din... Man oppfører seg ikke slik, men det burde du vite. Mangler du impulskontroll eller har du noen form for diagnose? Ingenting annet kan forklare en slik reaksjon... Anonymkode: 2ba2d...be0
uhhuhher Skrevet 2. mai 2020 #48 Skrevet 2. mai 2020 Det å kjefte på andre voksne fordi du er uenig med deres valg, er i seg selv ikke greit. Kanskje du bør gå i deg selv hvis dette er måten du pleier å kommunisere på når du ikke er fornøyd. Kona mi jobber i barnehage, og la meg bare si at de balanserer på en svært stram line om dagen. Blir én person syk eller er borte, så faller hele korthuset sammen. Tilgang på kompetente vikarer er dårlig. Heldigvis er foreldrene veldig forståelsesfulle. Hvis jeg var deg, hadde jeg anstrengt meg for å være blant dem.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #49 Skrevet 2. mai 2020 Du overreagerte. Det er veldig slitsomt med foreldre som blir sinte for ingenting, uten å vite noe mer om hva som ligger bak. Anonymkode: 0564d...440
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2020 #50 Skrevet 2. mai 2020 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Hi her. Jeg kjeftet og kontaktet styrer i tillegg til pedagogisk leder. Jeg er ikje gravid til den som lurte over her. Anonymkode: 94bdb...f0a Oi, nå ble jeg helt målløs. Jeg håper virkelig ikke dette er vanlig oppførsel fra deg? Kjefter du på andre voksne som ikke svarer 100 % til dine forventninger, på samme måten? Du burde legge deg langflat på mandag, og unnskylde deg. Om du ikke var det fra før, så er du nå blitt en foreldre som de ansatte blitt svett når de ser kommer. Anonymkode: 0564d...440
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå