Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #51 Skrevet 20. april 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Er du klar over hvor mange utenlandsturister som pleier å komme til Norge? Det hadde vært null problem i år.. Anonymkode: d0715...8a2 Kanskje et lite problem for de som skal prøve å bygge opp igjen turisteder/hoteller og overnattingsstedene, parker osv. Fullt belegg, men bare i tre uker... Anonymkode: 0a2d5...bc8
Anonym bruker Skrevet 20. april 2020 #52 Skrevet 20. april 2020 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kanskje et lite problem for de som skal prøve å bygge opp igjen turisteder/hoteller og overnattingsstedene, parker osv. Fullt belegg, men bare i tre uker... Anonymkode: 0a2d5...bc8 Nå har ikke hele Norge skolebarn da😊 barnløse og foreldre med (kun) bhgbarn kunne fint dratt utenom. Og det var vel heller ingen som sa bare tre uker ferie for skolebarna..😊 Anonymkode: d0715...8a2
Anonym bruker Skrevet 21. april 2020 #53 Skrevet 21. april 2020 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Aldri i verden at ungene mine skal bli snytt for ferie. Vi gleder oss til ferie, lange late morgener og sene kvelder. Masse tid med barna. Hvorfor vil noen ta fra ungene dette? Anonymkode: 66772...7b0 Fordi det er viktigere at de lærer det de skal på skolen enn at de har så lang ferie, spessielt i år når det må bli sterke begrensninger på hva de kan gjøre i ferien uansett. Anonymkode: 43218...f27
Anonym bruker Skrevet 21. april 2020 #54 Skrevet 21. april 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Fordi det er viktigere at de lærer det de skal på skolen enn at de har så lang ferie, spessielt i år når det må bli sterke begrensninger på hva de kan gjøre i ferien uansett. Anonymkode: 43218...f27 Det er slettes ikke sikkert at det blir sterke begrensinger på hva man kan gjøre i juli, altså. Anonymkode: a81b4...9e2
Anonym bruker Skrevet 21. april 2020 #55 Skrevet 21. april 2020 Dessuten: Hvem skal betale lærernes lønn? Når skal lærerne avspasere den ekstra tiden de jobber, i lovpålagt avspaseringstid? Hvorfor skal alle de lærerne som jobber knallhardt med nettundervisning/hjemmeskole straffes fordi det er en liten håndfull lærere som gjør en dårlig jobb? Anonymkode: 0d31f...c01
Anonym bruker Skrevet 21. april 2020 #56 Skrevet 21. april 2020 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dessuten: Hvem skal betale lærernes lønn? Når skal lærerne avspasere den ekstra tiden de jobber, i lovpålagt avspaseringstid? Hvorfor skal alle de lærerne som jobber knallhardt med nettundervisning/hjemmeskole straffes fordi det er en liten håndfull lærere som gjør en dårlig jobb? Anonymkode: 0d31f...c01 Det er mange som har måttet gjøre ekstra arbeid, arbeide på andre tider, flytte ferie osv i denne situasjonen. En del lærere har jobbet mye og hardt, andre har brukt minimal tid på jobb. Det varierer mye. Jeg mener ikke lærere skal jobbe gratis, men jeg tror det er mulig å finne løsninger som gjør at elevene kan få tatt igjen viktig lærdom. Betaling må komme fra det offentlige som vanlig eventuelt mot avspasering av mindre viktige undervisningsdager som idrettsdager, vårturdager, kirkebesøk før jul osv. Anonymkode: 43218...f27
Anonym bruker Skrevet 21. april 2020 #57 Skrevet 21. april 2020 Jeg er lærer. Jeg tar gledelig kortere arbeidsfri periode. Men ikke gratis - da skal jeg ha timene mine utbetalt i lønn (overtid). Er det mulig, jobber jeg gjerne i stedet for å avspasere. Anonymkode: f2e5a...69b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå