Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #51 Skrevet 7. april 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Men det er nå bare du som diller med den tankegangen. Har ikke noe med hvordan jeg tenker å gjøre. Anonymkode: 28bd9...fa3 Det var da en voldsomt stor løgn! Når du sier at, "de har valgt det", "de er ikke ofre", så er dette nettopp den der liberalistiske tankegangen, "det finnes ikke noe samfunn", "andre skal ikke hjelpe noen", "la de syke som ikke har forsikring dø", og så videre. Synes du det er en gal (som i feilaktig, ikke som i "i behov av psykiatri", selv om det sikkert er tilfelle det også) ideologi, så er det eneste riktige å ta avstand fra den, legge den fra seg, heller enn å prøve å lyve fra deg dine egne utsagn og utspill. Anonymkode: f7284...a5f
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #52 Skrevet 7. april 2020 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var da en voldsomt stor løgn! Når du sier at, "de har valgt det", "de er ikke ofre", så er dette nettopp den der liberalistiske tankegangen, "det finnes ikke noe samfunn", "andre skal ikke hjelpe noen", "la de syke som ikke har forsikring dø", og så videre. Synes du det er en gal (som i feilaktig, ikke som i "i behov av psykiatri", selv om det sikkert er tilfelle det også) ideologi, så er det eneste riktige å ta avstand fra den, legge den fra seg, heller enn å prøve å lyve fra deg dine egne utsagn og utspill. Anonymkode: f7284...a5f Du virker hakke gal... Anonymkode: 28bd9...fa3
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #53 Skrevet 7. april 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Du virker hakke gal... Anonymkode: 28bd9...fa3 Det er du som er hakke gal Anonymkode: 223ff...059
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #54 Skrevet 7. april 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: En alkoholisert far som heller ruser seg enn å ta vare på kone og barn, og som blir agressiv i tillegg? Null sympati!! Dette er et valg personen har tatt hver eneste dag, valget om å prioritere egen rus foran sine familiemedlemmer. Ikke kom å si dette ikke er noe han kan noe for selv. Man må ta ansvar for egne valg. Sosialister som bare duller med alle er naive, alle er ofre, akkurat som de ikke er i stand til å tenke selv? Det ER de. Anonymkode: 28bd9...fa3 Men det var ikke svar på spørsmålet mitt. Hva om det var barnet ditt, søsteren din eller fetteren din? Like bastant på at de ikke har livets rett? Anonymkode: 77712...cfa
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #55 Skrevet 7. april 2020 10 timer siden, Anonym bruker skrev: En alkoholisert far som heller ruser seg enn å ta vare på kone og barn, og som blir agressiv i tillegg? Null sympati!! Dette er et valg personen har tatt hver eneste dag, valget om å prioritere egen rus foran sine familiemedlemmer. Ikke kom å si dette ikke er noe han kan noe for selv. Man må ta ansvar for egne valg. Sosialister som bare duller med alle er naive, alle er ofre, akkurat som de ikke er i stand til å tenke selv? Det ER de. Anonymkode: 28bd9...fa3 Wow.. Bare wow🤦♀️ Anonymkode: 13d4a...1ad
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #56 Skrevet 7. april 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Men det var ikke svar på spørsmålet mitt. Hva om det var barnet ditt, søsteren din eller fetteren din? Like bastant på at de ikke har livets rett? Anonymkode: 77712...cfa Jo, det var jo et svar om man har kapasitet til å forstå noe. Anonymkode: 28bd9...fa3
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #57 Skrevet 7. april 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Wow.. Bare wow🤦♀️ Anonymkode: 13d4a...1ad Du har ikke store ordforrådet eller? Anonymkode: 28bd9...fa3
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #58 Skrevet 7. april 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jo, det var jo et svar om man har kapasitet til å forstå noe. Anonymkode: 28bd9...fa3 Ok. Barnet ditt har ikke livets rett om hun/han er så dum at hun/han velger å ruse seg. Kjenner jeg er glad du ikke er i familie med meg. Anonymkode: 77712...cfa
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #59 Skrevet 7. april 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ok. Barnet ditt har ikke livets rett om hun/han er så dum at hun/han velger å ruse seg. Kjenner jeg er glad du ikke er i familie med meg. Anonymkode: 77712...cfa Så du er rusmisbruker? Forklarer jo endel. Anonymkode: 28bd9...fa3
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #60 Skrevet 8. april 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Du har ikke store ordforrådet eller? Anonymkode: 28bd9...fa3 Kunne sagt veldig mye om denne saken, men har skjønt ut i fra resten av svarene dine at det ikke er så mye vits å prøve. Men ja, jeg blir satt ut av hvordan du omtaler andre mennesker og hvor lite peiling du har på dette området. Det er bare trist. Anonymkode: 13d4a...1ad
Anonym bruker Skrevet 8. april 2020 #61 Skrevet 8. april 2020 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Så du er rusmisbruker? Forklarer jo endel. Anonymkode: 28bd9...fa3 Dine svar forteller mer om deg. Jeg ønsker ikke sånne folk i familien min. Har heldigvis aldri vært rusmisbruker, men har jobbet nok med dem til å forstå mye mer enn du noen gang kommer til å gjøre. God bedring! Anonymkode: 77712...cfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå