Anonym bruker Skrevet 6. april 2020 #51 Skrevet 6. april 2020 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du vil heller ha 10 000 døde enn en økonomisk kollaps!? Tror du Norges økonomi er uavhengig av resten av verden? Tror du virkelig at det betyr noe som helst for din økonomi at Norge slipper opp på restriksjonene? Hele verden har stengt, og uansett hva Norge gjør, kommer økonomien til å være rammet i mange mage år framover. Du får flytte til Sverige med familien din.. Der er det enda større sannsynlighet for at du og familien din blir smittet og dør. Men så lenge du kan shoppe og gå på kafé er det vel verdt det!?? Anonymkode: 07166...778 Hvis du har klart å lese hele tråden, så har du kanskje klart å få med deg at det ikke er min personlige økonomi jeg er bekymret for? Anonymkode: 53af3...dbe
Anonym bruker Skrevet 6. april 2020 #52 Skrevet 6. april 2020 Er kjempe redd. 😭😭 Anonymkode: e27fb...573
Anonym bruker Skrevet 6. april 2020 #53 Skrevet 6. april 2020 23 timer siden, Twintipp skrev: Er ikke kjempebekymret på egne vegne, men de sier at dette er 4 ganger så hardt som influensa, og da blir jeg skremt. 3/4 i husstanden hadde det nå i desember, og det var ikke gøy! Minste på 1 1/2 år var 3 ganger til legetilsyn og nummeret inntil sykehusinnleggelse. Jeg utviklet lungebetennelse, hostet på meg ribbeinsbrudd, måtte to runder til røntgen, 2 antibiotikakurer og toppet det nå med prolaps på motsatt side av ribbeinsbruddet pga overbelastning og hoste i 2 mnd. Så dersom corona er verre blir jeg redd. Men, går ikke rundt og er veldig redd, men liker ikke uvissheten! Denne influensa sesongen var mye verre for barn enn for voksne. Flere barn/unge døde. Corona er sjeldent farlig for barn. Når det er sagt så ble jeg selv innlagt på sykehus for kraftig infeksjon ifm influensa i desember i fjor. Og det er jo når vi får sånne erfaringer som unge voksne...at vi får litt mer respekt for dette viruset... Anonymkode: e9d39...7ba
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #54 Skrevet 7. april 2020 På 5.4.2020 den 20.10, Anonym bruker skrev: Jeg er ikke redd i det hele tatt, selv ikke når ene barnet har astma og derfor er mer utsatt. Jeg er nøye med å følge tiltakene likevel, holder avstand, vasker hendene, går ikke på besøk osv, men jeg klarer rett og slett ikke å bli bekymret for selve viruset på mine/vår familie sine vegne. Føler at det er veldig uvanlig? Alle andre jeg snakker med og leser om her inne virker så redde for å bli smittet. Anonymkode: 39aad...f51 Ikke for meg selv personlig. Men mine foreldre og svigerforeldre er oppi åra og bør ikke få det. Og en niese med en nyresykdom og en nevø med astma bør heller ikke få det. Anonymkode: 5645a...ca7
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #55 Skrevet 7. april 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Denne influensa sesongen var mye verre for barn enn for voksne. Flere barn/unge døde. Anonymkode: e9d39...7ba Ikke "flere". Det var vel snakk om 1 eller 2. Anonymkode: 5645a...ca7
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #56 Skrevet 7. april 2020 Nei, absolutt ikke. Jeg jobber i en dagligvarebutikk med mye kunder fra flere steder i landet selv nå i disse tider hvor reiser er frarådet. Fortsatt ikke syk, men vil anta jeg har bygget opp immunstoffer innen nå. Jeg overholder fortsatt reglene mtp andre. Anonymkode: 2d959...396
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #57 Skrevet 7. april 2020 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke "flere". Det var vel snakk om 1 eller 2. Anonymkode: 5645a...ca7 2 barn under 5 år og 3 ungdom av det jeg har lest. Det blir flere. Mye til å være i lille Norge med relativt godt helsesystem. Anonymkode: e9d39...7ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå