Gå til innhold

«Jeg skulle ønske jeg hadde...........»


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var en tråd i går om en familie i krise.

HI hadde uttrykket seg litt uklart, og vips, var det 2-3 sider med kverulering. 

Man må bare se forbi de folkene, dette er ikke folk som har noe nyttig å bidra med uansett. De har sikkert aldri hatt kjæreste en gang. 

Anonymkode: 1db33...647

Sa Trollmor som ikke en gang har far til sine 11 små...

Anonymkode: af851...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sa Trollmor som ikke en gang har far til sine 11 små...

Anonymkode: af851...62a

Mannfolk er virkelig min minste bekymring. 

Når det er så få damer som setter grenser, så flokker de gode mannfolkene seg, rundt de svært få som gjør det. 

Det er bare å prøve!

Anonymkode: 1db33...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mannfolk er virkelig min minste bekymring. 

Når det er så få damer som setter grenser, så flokker de gode mannfolkene seg, rundt de svært få som gjør det. 

Det er bare å prøve!

Anonymkode: 1db33...647

Du har ikke mye igjen å si når du har måttet ty til slike hullete forsøk på hersketeknikk, Trollmor ;)

Anonymkode: af851...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I ditt oppklarende svar hvor du forteller mer hva du har gjort er det jo tydelig at du har sagt fra. Men selv om han ikke har respektert det du har sagt, så har du fortsatt med ham - og på den måten har du i praksis vist ham at du egentlig bare sier det, men ikke mener så mye alvor med det. Og da har du tydeligvis problemer med å sette grenser for deg selv.

Men det er helt tydelig at dette er en mann som ikke passer deg, en som ikke lytter til deg, og da er det uansett ingen fremtid for dere sammen.

Anonymkode: af851...62a

Neida. Du må ikke overtolke alt. Jeg har satt tydelige grenser og jeg setter nok en grense ved å levere alt tilbake og avslutte det hele. Det er forskjell på å sette grenser for seg selv og å gi en sjanse til. 

Anonymkode: 39470...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Neida. Du må ikke overtolke alt. Jeg har satt tydelige grenser og jeg setter nok en grense ved å levere alt tilbake og avslutte det hele. Det er forskjell på å sette grenser for seg selv og å gi en sjanse til. 

Anonymkode: 39470...3d2

Jeg gir meg i tråden av åpenbare grunner. Men si gjerne fra hvordan dette utarter seg :) 

Anonymkode: 1db33...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har ikke mye igjen å si når du har måttet ty til slike hullete forsøk på hersketeknikk, Trollmor ;)

Anonymkode: af851...62a

Sa hun som har kalt samme person for trollmor minst 3 ganger, og om og om igjen hevder at jeg ikke kan sette grenser for meg selv. 

Anonymkode: 39470...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gir meg i tråden av åpenbare grunner. Men si gjerne fra hvordan dette utarter seg :) 

Anonymkode: 1db33...647

Ser den😀 skal si fra om det tar av

Anonymkode: 39470...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Neida. Du må ikke overtolke alt. Jeg har satt tydelige grenser og jeg setter nok en grense ved å levere alt tilbake og avslutte det hele. Det er forskjell på å sette grenser for seg selv og å gi en sjanse til. 

Anonymkode: 39470...3d2

Men du har jo ikke gitt ham én eller to sjanser, du har iflg. deg selv gitt ham en ny sjanse hver eneste gang, og da har du sendt veldig blandede signaler til ham. Og det er ditt ansvar.

At han er en dust som ikke lytter til deg og dermed overkjører deg i sin iver, det er hans problem.

Og ang. at jeg har kalt hun andre Trollmor... når hun forteller deg at man ikke snakker med menn før man vet at de er den rette, da sier det seg selv at hun ikke er seriøs i sine svar til deg.

 

Anonymkode: af851...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men du har jo ikke gitt ham én eller to sjanser, du har iflg. deg selv gitt ham en ny sjanse hver eneste gang, og da har du sendt veldig blandede signaler til ham. Og det er ditt ansvar.

At han er en dust som ikke lytter til deg og dermed overkjører deg i sin iver, det er hans problem.

Og ang. at jeg har kalt hun andre Trollmor... når hun forteller deg at man ikke snakker med menn før man vet at de er den rette, da sier det seg selv at hun ikke er seriøs i sine svar til deg.

 

Anonymkode: af851...62a

Første gangen var det bare hyggelig. Så ble det mer og mer creepy, så nå gidder jeg ikke mer. Jeg har ikke sendt et eneste blandet signal i det hele tatt. Du overtolker seriøst absolutt alt, og vrenger på alt for å få rett. Slapp av litt. Du tok feil, gå videre. Kos deg og slapp av. Det viktigste er ikke å ha rett, men innse når man tar feil. 

Anonymkode: 39470...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske jeg hadde muligheten til å gå på kino,ut å spise,gå på standup show og å drikke på byn!

Anonymkode: 39486...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skulle ønske jeg hadde muligheten til å gå på kino,ut å spise,gå på standup show og å drikke på byn!

Anonymkode: 39486...c27

:fnise: herlig retning på denne ellers så problematiske tråden. 

Anonymkode: 1db33...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har litt samme tendenser. Hans kjærlighetsspråk er å fikse ting for meg, hjelpe meg. Ble litt krasj i starten da jeg er en veldig selvstendig dame som ikke trenger noen for å fikse ting. Men har også lært meg at dette gjør han for å være snill og fordi det er hans måte å vise kjærlighet på. Så vi har møttes litt på halvveien. Dersom mannen er snill og har alt annet du ønsker, hvorfor ikke prøve å snakke ordentlig med han? Enig i at en tørketrommel er litt i overkant. Mannen min gjorde også sånne ting i starten av forholdet. Nevnte at jeg trengte nye dekk og dagen etter var dekkene byttet. Sånne ting. Han har svært god økonomi og vet ikke hva godt han kan få gjort for meg. Nå har vi vært sammen i 20 år, så han var ikke akkurat ute etter et ligg. Han er snill tvers igjennom, fikk aldri noen psykopat-vibber av snillheten hans akkurat. 

Anonymkode: 9adc8...bb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...