Gå til innhold

«Jeg skulle ønske jeg hadde...........»


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg dater en mann. Veldig forsiktig. Jeg har fortalt at jeg trenger mye tid. Vi har ikke hatt sex, ikke vært hjemme hos hverandre. Vi har møttes for kaffe 7-8 ganger og middag to ganger. Ble kjent for omtrent to mnd siden. 
 

Jeg tror nok han har kommet mye lenger enn meg på dette med følelser. Han ønsker så veldig å tilfredsstille meg og vise at han lytter til hva jeg sier. 
For eksempel:

- jeg skulle ønske jeg rakk innom xxxxx (butikk) før den stenger. Skulle så gjerne hatt yyy i den. 
Neste gang vi treffes har han kjøpt dette

- jeg skulle hatt en plante som er lett å stelle. Jeg er så dårlig på planter.

Neste gang vi treffes har han kjøpt ei lettstelt plante til meg. 
 

- tørketrommelen min ble ødelagt

vipps så har jeg tørketrommel. 
 

Jeg får selvsagt ikke lov å betale for dette. Men nå har jeg sluttet å si hva jeg ønsker meg, og må stoppe meg selv når jeg holder på å si noe. Jeg føler nå at jeg skylder han så mye at jeg bør bli med han hjem og ha sex med han. Jeg tror det er intensjonen hans også. Hvis jeg avbryter dette, så skylder jeg han fortsatt kontakt fordi tingene som han har kjøpt, kan han når som helst kreve tilbake. 
Altså har han allerede etter to mnd fikset aå jeg er låst fast med han. Det var jaggu kjapt!

Anonymkode: 39470...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom deg vekk fra fyren!

Om han spør så sier du hvorfor.

Og så får han gå i seg selv. 

Anonymkode: 1db33...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kom deg vekk fra fyren!

Om han spør så sier du hvorfor.

Og så får han gå i seg selv. 

Anonymkode: 1db33...647

Jeg skal det. Men jeg skal først pakke alt han har kjøpt inn i bilen og levere det tilbake når vi skal ta kaffe i morgen. Jeg skal ikke skylde han noe!

Anonymkode: 39470...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skal det. Men jeg skal først pakke alt han har kjøpt inn i bilen og levere det tilbake når vi skal ta kaffe i morgen. Jeg skal ikke skylde han noe!

Anonymkode: 39470...3d2

Haha, må si jeg har sansen for damer som identifiserer så raskt hva enkelte menn driver på med, og er så tydelig på at det er ikke greit. Lykke til! :) 

Og fortell oss hvordan det går, da!

Anonymkode: 1db33...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altså har han allerede etter to mnd fikset aå jeg er låst fast med han. Det var jaggu kjapt!

Anonymkode: 39470...3d2

Nei, det er ikke han som har fikset det slik, det er du som har godtatt det i to måneder.

Anonymkode: af851...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han lytter til deg, er gavmild, bryr seg og venter med sex. Hva er problemet?

Anonymkode: 85e32...35d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Han lytter til deg, er gavmild, bryr seg og venter med sex. Hva er problemet?

Anonymkode: 85e32...35d

Hvis ikke du ser det, så tenker jeg du skal være glad for at du ikke havner ut for en sånn...

Anonymkode: 1db33...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er ikke han som har fikset det slik, det er du som har godtatt det i to måneder.

Anonymkode: af851...62a

Ærlig talt, det er ikke alltid så lett å se før det er gått litt tid. 

Anonymkode: 1db33...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om han er like gavmild i senga.....du får vel si at du skulle ønske du fikk 5 orgasmer hver gang du har sex 😛

Anonymkode: e0f12...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis ikke du ser det, så tenker jeg du skal være glad for at du ikke havner ut for en sånn...

Anonymkode: 1db33...647

Jeg lurer også.. Forklar gjerne for oss som ikke skjønner. Dette høres jo ut som en drøm for meg! 

Men nå har jeg kun vært med 2 menn og ble svindlet og lurt av begge.. 

Anonymkode: c3202...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomster og småting er bare fint og romantisk..

Men en tørketrommel er altfor mye å gi. Og alt for mye å ta i mot! Jeg hadde faktisk insistert på å betale for den.

Jeg ville helt klart gitt betalt tilbake det tørketrommelen kostet. Du kan ikke akkurat gi han en brukt tørketrommel tilbake 😅 Det er riktig passivt aggressivt å gi han tilbake planten 

Anonymkode: c75ff...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har jo tatt imot. Hadde det vært blomster, en middag osv. Så er det jo normalt å ta imot. Men jeg hadde aldri tatt imot tørketrommel av en jeg dater.

Anonymkode: 429d3...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg lurer også.. Forklar gjerne for oss som ikke skjønner. Dette høres jo ut som en drøm for meg! 

Men nå har jeg kun vært med 2 menn og ble svindlet og lurt av begge.. 

Anonymkode: c3202...bd0

Ja, det må jeg bare beklage at du har!

Men hvis du skal unngå å bli sviktet, sveket og lurt av menn, så må du holde deg langt unna smiskerne.

En mann bør oppføre seg som en normal person, ikke en som dynger deg med gaver, eller sier mange fine ord.

Han bør ha gode holdninger og god tid til å vise deg at han har det. 

Jeg beregner minst et år fra jeg blir kjent med noen til jeg føler jeg kjenner vedkommende godt nok til at ting kan bli seriøst. Aller helst vil jeg kjenne fyren godt før jeg starter noe som helst av date’ing.

Anonymkode: 1db33...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blomster og småting er bare fint og romantisk..

Jeg hadde holdt meg unna slike menn også, jeg da. 

Anonymkode: 1db33...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skal det. Men jeg skal først pakke alt han har kjøpt inn i bilen og levere det tilbake når vi skal ta kaffe i morgen. Jeg skal ikke skylde han noe!

Anonymkode: 39470...3d2

Å gi tilbake en potteplante er jo merkelig. Men jeg ville ha spurt hva trommelen kostet, og vippset den summen til ham.

Anonymkode: d8ac5...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Å gi tilbake en potteplante er jo merkelig. Men jeg ville ha spurt hva trommelen kostet, og vippset den summen til ham.

Anonymkode: d8ac5...5ff

Ut med dårlig karma! 

Ikke hyggelig å se på en plante og tenke at det er forsøksvis betaling for sex. 

Anonymkode: 1db33...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, Anonym bruker said:

Ut med dårlig karma! 

Ikke hyggelig å se på en plante og tenke at det er forsøksvis betaling for sex. 

Anonymkode: 1db33...647

Å drepe en uskyldig plante gir vel ikke bedre karma 😆

Anonymkode: c75ff...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å drepe en uskyldig plante gir vel ikke bedre karma 😆

Anonymkode: c75ff...937

Drepe en plante? 😂

Nei, man behover ikke drepe den! 

Anonymkode: 1db33...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis han faktisk bare har gjort dette for å være snill (ikke for at han forventer sex), tenk så lei seg han blir når du tropper opp med tørketrommel og potteplante!

Sannsynligvis forventer han sex, det tror nok jeg også. 

(Og samtidig så kjenner jeg at det hadde vært fantastisk med en mann som kjøpte ting til meg 😉 )

Anonymkode: 5d5e8...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

(Og samtidig så kjenner jeg at det hadde vært fantastisk med en mann som kjøpte ting til meg 😉 )

Anonymkode: 5d5e8...d2d

Be careful what you wish for...

Anonymkode: 1db33...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han så dårlig kjangs på andre damer at han gjør alt dette kun for å få sex??? Det synes jeg er veldig rart. Er han stygg?

Hjelp for en kjip gjeng m damer det er her inne, ikke vil dere ha blomster eller noe fra en fyr dere dater?? Stakkars mannfolk dere har datet må jeg si! 

Hi: hvis du synes dette er skremmende så må du prøve å øve dine sosiale ferdigheter dit hen at du ikke deler private ting/ønsker/behov med neste mann du dater, for du vil tydeligvis ikke ha en mann som oppfyller dette. 

Anonymkode: 2aee7...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har han så dårlig kjangs på andre damer at han gjør alt dette kun for å få sex??? Det synes jeg er veldig rart. Er han stygg?

Hjelp for en kjip gjeng m damer det er her inne, ikke vil dere ha blomster eller noe fra en fyr dere dater?? Stakkars mannfolk dere har datet må jeg si! 

Hi: hvis du synes dette er skremmende så må du prøve å øve dine sosiale ferdigheter dit hen at du ikke deler private ting/ønsker/behov med neste mann du dater, for du vil tydeligvis ikke ha en mann som oppfyller dette. 

Anonymkode: 2aee7...4e1

Har ikke noe med at jeg ikke vil ha blomster eller noe. Her er jo poenget at vi feks snakket om et eller annet om blomster, jeg sier at jeg ikke klarer å holde liv i blomster og derfor måtte hatt en lettstelt plante om jeg skulle hatt noen, og han velger da å kjøpe en lettstelt plante. 
 

Husk at tingene her bare er eksempler. Det er ikke disse tingene han har kjøpt til meg. Det er andre ting, men like dyre. Vippser jeg penger, så vippser han tilbake. så har jeg ikke mulighet til å betale noe.
 


 

 

Anonymkode: 39470...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert en uhørt tanke, men hva med å snakke med han? Fortelle at du er ukomfortabel med å få gaver og at du gjerne vil betale for deg selv. 

Men det er kanskje litt lite drama i det 🤔

Anonymkode: 55604...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...