Gå til innhold

Hvor ofte dusjer du?

Anbefalte innlegg

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altfor mye, stakkars huden din... 

Anonymkode: 1281c...e70

Og stakkars miljøet. 

Anonymkode: f8c76...a4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hver kveld. Jeg greier bare ikke dusje om morgenen - det er rett og slett «vondt» å få vannet på kroppen. Sikkert en vanesak men jeg fikser det bare ikke.

Anonymkode: 61ba8...1e7

Såå enig. Det er dessuten deilig å legge seg ren og varm 😊 Jeg dusjer hver kveld uten unntak bare for å slappe av, men bruker kun intimsåpe. Vasker håret hver fjerde dag omtrent. 

Anonymkode: 20488...76f

Skrevet

Lurer på om dere som dusjer 1 - 2 ganger i uka har samboere som dere har jevnlig sex med...?

Skrevet

Minst en gang om dagen. Av og til to ganger om dagen

Anonymkode: 23ade...cda

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Usj. Da lukter du. Uansett hva du måtte tro selv. stakkars kollegaene dine (som helt sikkert ikke tør si noe). 

Jeg dusjer hver dag. Når jeg hopper over en dag lukter jeg fitte (beklager uttrykket). Håret vaskes to til tre ganger i uka (tjukt og langt). 

Anonymkode: 3fe78...8c6

Neida jåla, ikke alle lukter av å dusje 1-2 ganger i uka, selv om kanskje du gjør det. Du vet det at fravær av parfymelukt ikke er det samme som at man lukter vondt.

Mannen min er ofte på jakt-eller fisketur uten å få dusja på 4-5 dager. Og nei, han lukter ikke vondt når han kommer hjem. Jeg liker lukta av ham bedre da enn når han lukter denne forferdelige kjemiske parfymelukta som alle lukter nå til dags.

Anonymkode: 00d7f...b03

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Lurer på om dere som dusjer 1 - 2 ganger i uka har samboere som dere har jevnlig sex med...?

Nå dusjer jeg minst annenhver dag, men husk at man dusjer bort feromoner også. Og forfedrene dine hadde også sex. 

Anonymkode: f8c76...a4c

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Akkurat dette her 😊 Jeg lukter ikke vondt. Jeg har lest bøker og sett filmer i 3 uker. Blir ikke svett av det. Har vanligvis veldig vond eksem både i underlivet og hodebunnen, noe i albuen og knehasen. Det er befriende og ikke ha vondt noen av stedene nå. Helt overbevist om at det er mindre dusjing som er årsaken. Huden får hvile.

Anonymkode: e8fc6...e15

Du går ikke turer, trener eller sykler? Høres ut som utfordringen din ligger på et annet plan!

Anonymkode: ecb0b...3e1

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du går ikke turer, trener eller sykler? Høres ut som utfordringen din ligger på et annet plan!

Hvilken utfordring mener du hun har? Jeg ser ingen problemer med det hun gjør... 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Føler du deg bedre når du angriper andre mennesker? Eller prøver å finne feil ved de? Føler du deg bedre selv når du tråkker på andre?

Anonymkode: e8fc6...e15

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg har ikke det. Da jeg hadde samboer, dusjet jeg litt oftere, men ikke hver dag. Om sommeren dusjer jeg ofte hver kveld, for å vaske av solkremen. 

Nå dater jeg en som er yrkesmilitær. Han er godt vandt med lite dusjing. Er ikke sånn at jeg unngår å dusje pga det altså, men vet at han tåler at jeg er på dag to uten dusj. Er naturligvis nydusjet når han skal sove over, noe som skjer én gang annenhver måned 😅 

Anonymkode: 5106f...de5

Skrevet

Altfor mye dessverre! Hver kveld. Klarer ikke sove uten å dusje først. I tillegg til på dagen hvis jeg har trent ute. (Nei jeg klarer ikke å slutte med dusjingen på kvelden)

Anonymkode: 4db95...8bb

Skrevet
8 hours ago, Anonym bruker said:

jeg kan svare kun for meg selv,men jeg er singel, og vasker meg jo,men dusjer ikke

Anonymkode: 98cae...74d

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en ektemann jeg har sex med rett som det er, ja, og det går strålende. For å gjenta til det kjedsommelige for dere som har litt tungt for det: Det er andre måter å holde seg ren på enn å dusje. Det er tydeligvis en del av dere som er fullstendig fantasiløse når det kommer til hygiene og som antagelig ville forgå av å ligge i telt eller på ei hytte uten vann i 14 dager. Man kan:

- vaske seg under armene med såpe og hender og skylle med vann med de samme hendene

- klutvaske både under armer, underliv og føtter

- vaske seg med bidét, bidetta eller en flaske lunkent vann

- bruke hånddusjen som bidetta inne i dusjen

- Vaske håret over badekaret eller vasken

- Ta et fotbad

osv

Det er dessuten ikke alle av oss som lukter mye, hverken av svette eller underliv. Det er sikkert vanskelig å forstå for dere som stinker så ille at dere må dusje hver dag. Og nei, det er ikke vi som ikke kjenner vår egen lukt. Jeg har bl.a bodd ei drøy uke på hytte uten annen mulighet for å vaske meg enn med en liten skvett vann i en vaskevannsfat. Håret så ut som det var styla med Melange, men allikevel blitt sjekka opp med beskjed om at jeg lukta så godt. Ikke alle damer stinker. 

https://www.nrk.no/livsstil/feil-dusjing-kan-gi-torr-hud-som-klor-1.13718674

Anonymkode: 53c95...7e6

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

jeg kan svare kun for meg selv,men jeg er singel, og vasker meg jo,men dusjer ikke

Anonymkode: 98cae...74d

Bare for gøy, hvor vasker du deg henne? I skrittet og under armene? 

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en ektemann jeg har sex med rett som det er, ja, og det går strålende. For å gjenta til det kjedsommelige for dere som har litt tungt for det: Det er andre måter å holde seg ren på enn å dusje. Det er tydeligvis en del av dere som er fullstendig fantasiløse når det kommer til hygiene og som antagelig ville forgå av å ligge i telt eller på ei hytte uten vann i 14 dager. Man kan:

- vaske seg under armene med såpe og hender og skylle med vann med de samme hendene

- klutvaske både under armer, underliv og føtter

- vaske seg med bidét, bidetta eller en flaske lunkent vann

- bruke hånddusjen som bidetta inne i dusjen

- Vaske håret over badekaret eller vasken

- Ta et fotbad

osv

Det er dessuten ikke alle av oss som lukter mye, hverken av svette eller underliv. Det er sikkert vanskelig å forstå for dere som stinker så ille at dere må dusje hver dag. Og nei, det er ikke vi som ikke kjenner vår egen lukt. Jeg har bl.a bodd ei drøy uke på hytte uten annen mulighet for å vaske meg enn med en liten skvett vann i en vaskevannsfat. Håret så ut som det var styla med Melange, men allikevel blitt sjekka opp med beskjed om at jeg lukta så godt. Ikke alle damer stinker. 

https://www.nrk.no/livsstil/feil-dusjing-kan-gi-torr-hud-som-klor-1.13718674

Det er ingen her som har sagt de stinker, men har noe med selvfølelsen å gjøre. Å man svetter av å trene. Hadde du lest alle innleggene her hadde du sluppet å være så sarkastisk i måten du skriver på. 

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Usj. Da lukter du. Uansett hva du måtte tro selv. stakkars kollegaene dine (som helt sikkert ikke tør si noe). 

Jeg dusjer hver dag. Når jeg hopper over en dag lukter jeg fitte (beklager uttrykket). Håret vaskes to til tre ganger i uka (tjukt og langt). 

Anonymkode: 3fe78...8c6

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

De fleste har ikke slike problemer. Det de som skriver her sier er at fordi de bare er hjemme gjør det ingenting om de lukter litt. Det er ekkelt, uansett hvordan man vrir på det. Mennesker uten problemhud tåler fint en kjapp dusj hver dag. 

Anonymkode: b6ba9...e17

På 4.4.2020 den 16.07, Anonym bruker skrev:

Har du ikke kollegaer...venner....øvrige familie? Greit med litt bedre personlig hygiene uavhengig om du er singel eller ei😫

På 4.4.2020 den 16.34, Anonym bruker skrev:

Hver dag, uansett om jeg er hjemme eller på jobb. Jeg orker jo ikke å kjenne på dårlig lukt av meg selv? I tillegg så bor jeg jo med andre, litt hensyn kan man ta om man da altså ikke har i mot å kjenne seg ufresh. 

Anonymkode: b6ba9...e17

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Åh fysj! Du må jo rett og slett lukte ekkelt. Dusje 1 gang pr uke? At det går an...

Anonymkode: 6141c...5d3

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ingen her som har sagt de stinker, men har noe med selvfølelsen å gjøre. Å man svetter av å trene. Hadde du lest alle innleggene her hadde du sluppet å være så sarkastisk i måten du skriver på. 

Har lest alle innleggene. Her er de som jeg fant i farta som mener at man må stinke ol om man ikke dusjer daglig. Selvfølelsen min henger ikke i en tynn tråd fra dusjen. Takk og lov for det. 

Skrevet

hver dag  når jeg jobber,  gjerne annenhver dag nå når jeg er hjemme.  

Anonymkode: 7252a...fc8

Skrevet

Hver morgen for å våkne. Da dusjer jeg med 2 småtroll på badet som gjerne stikker hodet inn i dusjen, eller leker med tannkremen over alt 😂

Dusjer etter trening eller nå blir det etter lengre gåturer med barna. 

Spyler meg nedentil på kvelden om jeg har tante rød på besøk.

Har ikke sex så slipper å dusje etter noe jeg ikke har 🤣🤣🤣

Anonymkode: e3426...ac8

Skrevet

Dusjer hver dag

Skrevet

2-3 dager i uka. Oftest 2. Vasker meg under armene og i skrittet hver dag.

Anonymkode: 8aa22...a6d

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hver morgen for å våkne. Da dusjer jeg med 2 småtroll på badet som gjerne stikker hodet inn i dusjen, eller leker med tannkremen over alt 😂

Tante rød faktisk... 

Anonymkode: 30586...3b9

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor har du ikke sex? Er du alenemor? 

Skrevet

Hver dag til vanlig, 2.hver dag når jeg bare er hjemme. Gikk faktisk 3 dager her en gang i forrige uke. Vasker meg selvsagt hver dag. Det er utrolig godt for hud, hår og hodebunn å hvile litt.

Anonymkode: 27c4f...8cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...