Gå til innhold

Hvor ofte dusjer du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv dusjer jeg hver dag etter jobb, og når jeg skal ut blandt folk, men har jeg fri og bare er hjemme som i disse tider, kan det gå noen dager uten at jeg dusjer, eller gidder å bytte klær. Hva med dere? 

Anonymkode: 1281c...e70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1-2 ganger i uken, vasker meg under armene hver morgen. Men singel, hadde dusjet oftere med en mann 😂

Anonymkode: e8fc6...e15

Skrevet

Stort sett hver dag, men hender jeg hopper over en dag.

Anonymkode: 6d5e1...c79

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

1-2 ganger i uken, vasker meg under armene hver morgen. Men singel, hadde dusjet oftere med en mann 😂

Ser den. Tror folk dusjer altfor ofte, gjør ikke noe om man lukter litt når man er hjemme alene😊

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du ikke kollegaer...venner....øvrige familie? Greit med litt bedre personlig hygiene uavhengig om du er singel eller ei😫

Anonymkode: ecb0b...3e1

Skrevet

Hver morgen og evt etter trening på kvelden.

Skrevet

Hver morgen og etter trening som er 5-6 ganger i uka

Anonymkode: 9bfd3...23e

Skrevet

Hver dag, uansett om jeg er hjemme eller på jobb. Jeg orker jo ikke å kjenne på dårlig lukt av meg selv? I tillegg så bor jeg jo med andre, litt hensyn kan man ta om man da altså ikke har i mot å kjenne seg ufresh. 

Anonymkode: b6ba9...e17

Skrevet

Hver morgen og etter trening . Det blir ofte 2 ganger om dagen 

Skrevet

Hver morgen. Bruker ikke såpe så ofte da, men litt sjampo hver dag. Beste måten å starte dagen på er med en dusj.

Anonymkode: b5fae...1df

Skrevet

Hver morgen🙂

Anonymkode: c4f1e...e82

Skrevet

Ca hver tredje dag i vanlig uke og før jeg skal ut på teater, middag el. 

Anonymkode: 7d581...725

Skrevet

Stort sett annahver dag.

Anonymkode: fc997...6a0

Skrevet

Stort sett kvar kveld før eg legge meg🙂 og på morgen om vi har hatt sex på kvelden eller morgen🤪 

Anonymkode: af6c8...598

Skrevet

Til vanlig: hver dag. Nå: 2 ggr per uke. Sitter kun hjemme, så ser ikke poenget med å sløse bort penger jeg ikke har😅

Anonymkode: 30586...3b9

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du ikke kollegaer...venner....øvrige familie? Greit med litt bedre personlig hygiene uavhengig om du er singel eller ei😫

Anonymkode: ecb0b...3e1

Jeg er permittert og alene i karantene. Dusjer selvsagt hver morgen ellers. Nå sitter jeg alene på tredje uka, så ingen her som har det vondt 👌🏻

Skrevet

Hver morgen uansett. Trener alltid rett etter at jeg har stått opp de dagene jeg trener. Skal jeg noe spesielt om kvelden og har vært svett på dagtid, blir det kanskje en ekstra dusj. 

Anonymkode: 51700...065

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er permittert og alene i karantene. Dusjer selvsagt hver morgen ellers. Nå sitter jeg alene på tredje uka, så ingen her som har det vondt 👌🏻

Så du har gått i tre uker uten å dusje? 

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så du har gått i tre uker uten å dusje? 

Det var jo ikke det hun sa, din nepe. 

Jeg dusjer 2-3 ganger i uken nå. Så er det penger spart der også. 

Anonymkode: fb61c...487

Skrevet

2-3 ganger i uken og ved spesielle behov. Når jeg har mensen , dusjer jeg bortimot hver dag.

Anonymkode: 709d5...6a3

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

2-3 ganger i uken og ved spesielle behov. Når jeg har mensen , dusjer jeg bortimot hver dag.

Anonymkode: 709d5...6a3

Samme her. Bare jeg som går her og slenger så det går helt fint. 

Anonymkode: e4b42...e96

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var jo ikke det hun sa, din nepe. 

Jeg dusjer 2-3 ganger i uken nå. Så er det penger spart der også. 

Anonymkode: fb61c...487

Kjeften! 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Åh fysj! Du må jo rett og slett lukte ekkelt. Dusje 1 gang pr uke? At det går an...

Anonymkode: 6141c...5d3

Skrevet

Hver morgen og hver kveld. 
vasker håret annenhver dag, vasker kroppen hver kveld og på morgenen står jeg bare under det varme vannet ti minutter bare for å våkne og føle meg som ett menneske 😴

Anonymkode: 0826b...28b

Skrevet

Annenhver dag, og i tillegg den dagen jeg trener. Er det kjedligste jeg vet, lukter heller ikke vondt selv om det ikke er hver dag.

Anonymkode: ec4c9...913

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...