Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #26 Skrevet 4. april 2020 Dusjer håret hver tredje dag og kroppen annenhver dag. Anonymkode: 08641...e0e
Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #27 Skrevet 4. april 2020 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: Åh fysj! Du må jo rett og slett lukte ekkelt. Dusje 1 gang pr uke? At det går an... Anonymkode: 6141c...5d3 Det var helt normalt for et par generasjoner siden. Mine besteforeldre luktet aldri vondt. Dessuten er det bra for miljøet. Vi er egentlig utrolig egoistiske som dusjer så mye av forfengelighetshensyn. For helsa har det ingen betydning (det vil si det kan ha negativ betydning hvis man har sensitiv hud). Anonymkode: f8c76...a4c
Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #28 Skrevet 4. april 2020 Vanligvis 2-4 ganger i uka, kommer an på hva jeg skal. Anonymkode: 6dc85...9b8
Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #29 Skrevet 4. april 2020 4 hours ago, Anonym bruker said: Selv dusjer jeg hver dag etter jobb, og når jeg skal ut blandt folk, men har jeg fri og bare er hjemme som i disse tider, kan det gå noen dager uten at jeg dusjer, eller gidder å bytte klær. Hva med dere? Anonymkode: 1281c...e70 nå 1-2 ganger i uka , når det er vanlig hverdag og vanlig liv, hver dag Anonymkode: 98cae...74d
Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #30 Skrevet 4. april 2020 Hver 2.-3.dag. De dagene jeg ikke dusjer vasker jeg meg under armene og nedentil så ingen lukt 😊 Anonymkode: cbd46...081
Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #31 Skrevet 4. april 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det var helt normalt for et par generasjoner siden. Mine besteforeldre luktet aldri vondt. Dessuten er det bra for miljøet. Vi er egentlig utrolig egoistiske som dusjer så mye av forfengelighetshensyn. For helsa har det ingen betydning (det vil si det kan ha negativ betydning hvis man har sensitiv hud). Anonymkode: f8c76...a4c Akkurat dette her 😊 Jeg lukter ikke vondt. Jeg har lest bøker og sett filmer i 3 uker. Blir ikke svett av det. Har vanligvis veldig vond eksem både i underlivet og hodebunnen, noe i albuen og knehasen. Det er befriende og ikke ha vondt noen av stedene nå. Helt overbevist om at det er mindre dusjing som er årsaken. Huden får hvile. Anonymkode: e8fc6...e15
Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #32 Skrevet 4. april 2020 Annenhver dag nå med hjemmekontor. Merker allerede forbedring i hodebunnen Anonymkode: 201e3...b25
CherryC Skrevet 4. april 2020 #33 Skrevet 4. april 2020 Hver morgen og etter trening. Skal være rimelig elendig og syk om jeg ikke dusjer.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #34 Skrevet 4. april 2020 Stort sett hver dag! Anonymkode: 71973...3e9
Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #35 Skrevet 4. april 2020 1-2 ganger i uka, ekstra ved behov. Huden min tåler dårlig bad og dusj. Smører meg morgen og kveld hver dag. Hudlegen min sier at vann er min verste fiende. Velger å ha en nogenlunde grei hud fremfor å tilfredsstille andres meninger om hvor ofte man skal dusje. Anonymkode: 5106f...de5
Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #36 Skrevet 4. april 2020 1-2 ganger i uka. Vasker meg under armene og i skrittet de andre dagene. Jeg dusjer ikke oftere ellers heller. Da klør jeg meg til blods. Det varme vannet tar helt knekken på min tørre, sarte vinterhud. Om sommeren går det litt bedre og jeg kan dusje annenhver dag. Anonymkode: 53c95...7e6
Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #37 Skrevet 4. april 2020 1-2 ganger pr dag. Hjelper meg roe litt ned når jeg er stresset. Er mye stresset for tiden. Anonymkode: 6bf51...1e6
Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #38 Skrevet 4. april 2020 Jeg dusjer når jeg har tid rett og slett. Og det er fanden meg ikke hver dag jeg har det. Anonymkode: 5a7ca...cbf
Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #39 Skrevet 4. april 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: 1-2 ganger i uken, vasker meg under armene hver morgen. Men singel, hadde dusjet oftere med en mann 😂 Anonymkode: e8fc6...e15 Usj. Da lukter du. Uansett hva du måtte tro selv. stakkars kollegaene dine (som helt sikkert ikke tør si noe). Jeg dusjer hver dag. Når jeg hopper over en dag lukter jeg fitte (beklager uttrykket). Håret vaskes to til tre ganger i uka (tjukt og langt). Anonymkode: 3fe78...8c6
Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #40 Skrevet 4. april 2020 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Usj. Da lukter du. Uansett hva du måtte tro selv. stakkars kollegaene dine (som helt sikkert ikke tør si noe). Jeg dusjer hver dag. Når jeg hopper over en dag lukter jeg fitte (beklager uttrykket). Håret vaskes to til tre ganger i uka (tjukt og langt). Anonymkode: 3fe78...8c6 Nå har jeg ikke med meg kollegaene mine i karantene, så hvis du gidder å lese hele sammenhengen så ser du at jeg dusjer HVER MORGEN når jeg er på jobb og ikke i karantene. Noen mennesker har virkelig hardt for det. Anonymkode: e8fc6...e15
Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #42 Skrevet 4. april 2020 2, noen ganger 3 ganger om dagen. Men de fleste gangene uten såpe. Dusj roer nervene mine og er det eneste som gjør meg ordentlig varm. Anonymkode: 020c1...4b8
Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #43 Skrevet 4. april 2020 Men hvorfor er det om å gjøre å dusje minst mulig? Det å være nydusjet og føle seg ren er jo en deilig følelse, og ekstra viktig om man bare daffer hjemme! Jeg får helt fnatt av å tenke på å gå rundt udusjet og i slaskete klær. Det er da forfallet har begynt 🤢 Anonymkode: b6ba9...e17
Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #44 Skrevet 4. april 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvorfor er det om å gjøre å dusje minst mulig? Det å være nydusjet og føle seg ren er jo en deilig følelse, og ekstra viktig om man bare daffer hjemme! Jeg får helt fnatt av å tenke på å gå rundt udusjet og i slaskete klær. Det er da forfallet har begynt 🤢 Anonymkode: b6ba9...e17 For deg er det en deilig følelse. For meg er en dusj etterfulgt av 3-4 timers intens kløe på armer og ben, selv om jeg dusjer med dusjolje og smører meg med fet krem etterpå. Ikke noe deilig ved det. Dusjer kun fordi jeg må. Tror du at du hadde dusjet hver dag om du hadde det sånn? Tror du at du fortsatt hadde syntes det var deilig? Anonymkode: 53c95...7e6
Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #45 Skrevet 4. april 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: For deg er det en deilig følelse. For meg er en dusj etterfulgt av 3-4 timers intens kløe på armer og ben, selv om jeg dusjer med dusjolje og smører meg med fet krem etterpå. Ikke noe deilig ved det. Dusjer kun fordi jeg må. Tror du at du hadde dusjet hver dag om du hadde det sånn? Tror du at du fortsatt hadde syntes det var deilig? Anonymkode: 53c95...7e6 De fleste har ikke slike problemer. Det de som skriver her sier er at fordi de bare er hjemme gjør det ingenting om de lukter litt. Det er ekkelt, uansett hvordan man vrir på det. Mennesker uten problemhud tåler fint en kjapp dusj hver dag. Anonymkode: b6ba9...e17
Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #46 Skrevet 4. april 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: De fleste har ikke slike problemer. Det de som skriver her sier er at fordi de bare er hjemme gjør det ingenting om de lukter litt. Det er ekkelt, uansett hvordan man vrir på det. Mennesker uten problemhud tåler fint en kjapp dusj hver dag. Anonymkode: b6ba9...e17 Jeg fikk problemhud av for mye dusjing. Dusjet en -to ganger om dagen i flere år. Så slo huden min seg vrang. Legen sier at det skyldes for mye dusjing. Det er forøvrig andre måter å holde seg ren på enn å dusje, så man lukter ikke nødvendigvis vondt selv om man ikke dusjer hver dag. Anonymkode: 53c95...7e6
Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #47 Skrevet 4. april 2020 Hver kveld. Jeg greier bare ikke dusje om morgenen - det er rett og slett «vondt» å få vannet på kroppen. Sikkert en vanesak men jeg fikser det bare ikke. Anonymkode: 61ba8...1e7
Anonym bruker Skrevet 4. april 2020 #48 Skrevet 4. april 2020 "Til vanlig" dusjer jeg nesten hver kveld, men vasker håret bare en gang i uka. Nå for tiden daffer jeg bare hjemme og blir nesten aldri svett, så det rekker med dusj 1-2 ganger i uka. Vasker meg med klut nedentil og under armene de dagene jeg ikke dusjer. Merker at huden har hatt godt av det, den er ikke like tørr og jeg har nesten ikke kviser lenger. Anonymkode: 4c472...265
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #49 Skrevet 5. april 2020 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Hver morgen og hver kveld. vasker håret annenhver dag, vasker kroppen hver kveld og på morgenen står jeg bare under det varme vannet ti minutter bare for å våkne og føle meg som ett menneske 😴 Anonymkode: 0826b...28b Altfor mye, stakkars huden din... Anonymkode: 1281c...e70
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #50 Skrevet 5. april 2020 Dusjing er så kjedelig! Tørke hår er et ork! Men håret mitt ser fett ut etter 2 dager, så jeg må dusje annenhver dag. Jeg er lite plaget av svettelukt, så kunne nok klart meg uten dusjing så ofte hvis ikke håret hadde vært så problematisk Anonymkode: 3233a...6ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå