Gå til innhold

Da var det påskeferie gitt!!


mamma til adhd gutt<3

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 69662...cbc

Hele poenget her med tråden min er å hylle alle barn ( og voksne) med 3 ukers unntakstilstand . Jeg ville også si at jeg unner barna ferie nå og jeg lurer oppriktig på hva du mener er feil med det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her og. 52 timers uke neste uke. Ny turnus fra mandag.  3 ganger 12 timers vakter og et par vanlige vakter oppå der. 12 timersvakter annenhver helg fremover. Uten noe annet enn vanlig timelønn. Klem til deg fra meg, så krysser jeg fingre for at vi begge unngår smitte. 

Anonymkode: 284c7...266

TAKK!❤️

Anonymkode: bf675...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg håper du ikke ser fullt så svart på det hele tiden 😊

Vel, det gjelder selvfølgelig ikke bare meg..Men det er vanskelig å ikke se mørkt på det, for dette blir ille. Og langvarig. Og når virus avtar, vil det være et enormt arbeid med elektiv drift som er lagt på is midlertidig. 
Jeg har ingen tro på at lønn og arbeidsvilkår vil bedres etter dette. 

Anonymkode: bf675...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vel, det gjelder selvfølgelig ikke bare meg..Men det er vanskelig å ikke se mørkt på det, for dette blir ille. Og langvarig. Og når virus avtar, vil det være et enormt arbeid med elektiv drift som er lagt på is midlertidig. 
Jeg har ingen tro på at lønn og arbeidsvilkår vil bedres etter dette. 

Anonymkode: bf675...5c0

Selvsagt er og blir ting tøft men for min del hjelper det å ha håp. Barnas tegninger med regnbue hvor det står « alt blir bra» sier alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fortjent ferie til alle barna! Jeg må si jeg er imponert over hvor fint barna mine takler det her. De jobber godt med skolearbeidet hjemmefra og de er snille med hverandre og lite krangling. De savner vennene sine, men synes det er koselig med mer tid med oss foreldre. Gleder meg til torsdag hvor det blir ordentlig ferie for meg også🤩

Anonymkode: d7ccb...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Se der! Der klarte du jammen å få vridd inn noe negativt her også 👏🏻Jeg har ventet på deg, ikke en tråd fra hi uten at du kommer hoppende. 

Barna har påskeferie. Hvordan kan det være negativt?

Anonymkode: e34f5...f47

Det h*n sa 👆🏻

Er det mulig å vri så mye negativt ut av et positivt innlegg... 🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja, fortjent ferie til alle barna! Jeg må si jeg er imponert over hvor fint barna mine takler det her. De jobber godt med skolearbeidet hjemmefra og de er snille med hverandre og lite krangling. De savner vennene sine, men synes det er koselig med mer tid med oss foreldre. Gleder meg til torsdag hvor det blir ordentlig ferie for meg også🤩

Anonymkode: d7ccb...787

Jeg er også veldig imponert over ungene❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...