Gå til innhold

Da var det påskeferie gitt!!


mamma til adhd gutt<3

Anbefalte innlegg

Skolesaker er ryddet bort og endelig er det ferie! Jeg vil sende en stor klem og applaus til alle foreldre og alle unger som har gjort det aller beste de kan i disse ukene ❤️🐥❤️. Fy søren for noen flotte store og små det er i dette landet her!! Klapp på skulderen til dere alle😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God påske! 🐣 Har en liten rettebunke jeg skal pløye meg gjennom i påsken, men ikke verre enn at jeg får tid til å sitte på verandaen, gått turer, spist god mat, spist påskesnop, og ikke minst tatt meg et glass vin eller to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, frk Nilsen skrev:

God påske! 🐣 Har en liten rettebunke jeg skal pløye meg gjennom i påsken, men ikke verre enn at jeg får tid til å sitte på verandaen, gått turer, spist god mat, spist påskesnop, og ikke minst tatt meg et glass vin eller to :)

Høres innafor ut😊 siste jeg gjorde før minstemann lukket igjen pcn var å rette stiloppgaven hans om påske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mamma_til_2 skrev:

God påske 🐣🐥

God påske🐥❤️🐥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på å vaske ned soverommet nå - deilig å få det gjort :)

God påske :)

Anonymkode: 315d7...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke ferie helt enda, to dager med hjemmekontor neste uke. Bruker ikke feriedager når vi likevel ikke kommer oss på tur. 

Men skolebarna har ferie og det er selvsagt ganske nydelig. Nå skal kyllinger og pynt frem og helgefreden senke seg. 

God påske🐣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,5 dag igjen til ferie. Helt ok at jeg ikke har tatt ut feriedager siden vi ikke kommer oss noen steder. 

Anonymkode: ee289...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Ikke ferie helt enda, to dager med hjemmekontor neste uke. Bruker ikke feriedager når vi likevel ikke kommer oss på tur. 

Men skolebarna har ferie og det er selvsagt ganske nydelig. Nå skal kyllinger og pynt frem og helgefreden senke seg. 

God påske🐣

Kom kanskje litt uklart frem her og det beklager jeg😊. Ungene har ferie. Vi er fortsatt opptatt i 3 dager til uken. Jeg jobber vanlig og mannen skal jobbe dobbelt . ( 16 timers dager ). Det hjelper uansett masse på at ungene kan slappe av, sove lenge, kose seg med film på sengen og i det hele tatt ha ferie . Vi hadde heller ikke tatt ferie dersom vi hadde kunnet nå når vi uansett bare er hjemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CoronaJobbing hele påsken. Og sommerferien er inndratt. Hvis jeg ikke dør av virus, kommer jeg til å dø av overbelastning😞

Anonymkode: bf675...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

God påske :)

føles ikke som ferie

Anonymkode: b2f7a...a97

Jobber du i påsken? Er barna på skolen eller har skolearbeid?

Anonymkode: a6982...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

CoronaJobbing hele påsken. Og sommerferien er inndratt. Hvis jeg ikke dør av virus, kommer jeg til å dø av overbelastning😞

Anonymkode: bf675...5c0

Jeg håper du ikke ser fullt så svart på det hele tiden 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God påske alle sammen.

Var deilig å få ryddet vekk alle skolesakene fra spisestuen. Og så og at motivasjonen til sønnen min, var veldig dårlig i går. Han har vært veldig flink ellers. 

Her skal vi kose oss mye, starter i dag med å lete etter påske egg, så kose frokost med røkt laks, egg, juice og kakao og film. Vi tar påske egg tidlig, for om en uke har han bursdag, og da skal det får være i fokus. 

Anonymkode: e8538...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoleferien har startet, så vi trenger ikke jobbe med  skolearbeid på en stund, men jeg skal Jobbe mandag-onsdag. Jeg skal være fysisk i barnehagen. Har hatt hjemmekontor disse 3 ukene. 

Anonymkode: 7b201...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg...

Det er ikke noe jobb. Jobber i UK. Det er tomt. Alt er tomt. Butikker er tomme. Jeg kan ikke kjøpe ting fordi jobben gir ikke penger.  

Anonymkode: a7e10...685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hytta :D påskeegg med godteri :D nei, vent... Hytta er stengt og du er kronisk syk og allergisk mot det meste i verden så du kan aldri smake på en kvikk lunsj eller appelsin, eller kakao, i solveggen noen gang igjen. 

Drit i det! 

Påskeferie sa du? Da får vi tenke på det  viktige med påska: Jesus. Kristendommen. 

God påske ♡

Anonymkode: b515c...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

CoronaJobbing hele påsken. Og sommerferien er inndratt. Hvis jeg ikke dør av virus, kommer jeg til å dø av overbelastning😞

Anonymkode: bf675...5c0

Her og. 52 timers uke neste uke. Ny turnus fra mandag.  3 ganger 12 timers vakter og et par vanlige vakter oppå der. 12 timersvakter annenhver helg fremover. Uten noe annet enn vanlig timelønn. Klem til deg fra meg, så krysser jeg fingre for at vi begge unngår smitte. 

Anonymkode: 284c7...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre er det mange som hverken får påskeferie eller sommerferie i år. Jeg har kontorjobb, men må likevel jobbe røddagene i år. Ikke alle kan bare ta seg fri og slappe av i disse dager. Heller tvert imot! 

Anonymkode: 69662...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg...

Det er ikke noe jobb. Jobber i UK. Det er tomt. Alt er tomt. Butikker er tomme. Jeg kan ikke kjøpe ting fordi jobben gir ikke penger.  

Anonymkode: a7e10...685

Hvordan gjøres det med matforsuning og jordbruk i UK?

Håper ting ordner seg for deg.

Anonymkode: e9356...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i påsken og datteren min har skole hele neste uke. Blir påskeferie i 2021 

Anonymkode: 111ba...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dessverre er det mange som hverken får påskeferie eller sommerferie i år. Jeg har kontorjobb, men må likevel jobbe røddagene i år. Ikke alle kan bare ta seg fri og slappe av i disse dager. Heller tvert imot! 

Anonymkode: 69662...cbc

Nå var dette i all hovedsak barna det handlet om. Ungene får ferie og får slappet av . Påske blir det uansett med påskelam og egg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jobber i påsken og datteren min har skole hele neste uke. Blir påskeferie i 2021 

Anonymkode: 111ba...712

Hvorfor skole hele neste uke?

Anonymkode: 1ecaa...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skole hele neste uke?

Anonymkode: 1ecaa...01e

Fordi jeg jobber også på røddagene i år. Beordret på vakt 

Anonymkode: 111ba...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter tre uker med hjemmeskole var følelsen i går (fredag) helt himmelsk. De siste to dagene var et slit pga dalende motivasjon på gutten. I dag sov vi utpå til klokken 11 og det er ubeskrivelig deilig. Jeg jobber ikke så vi skal kose oss. Håper på fint vær så vi kan grille litt pølser og sånn. 

Anonymkode: 8c678...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...