Gå til innhold

Uanmeldt korona-besøk


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Mostly Harmless skrev:

Jeg ville vært litt proaktiv og sagt fra før neste gang.

Lurt.

Anonymkode: 99d0e...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så typisk. Det er først og fremst gamlingene vi prøver å beskytte. Vi yrkesaktive småbarnsforeldre sliter oss ut for å få alt til å gå rundt, og disse som er i risikogruppen gir blanke.

Anonymkode: 1b6c5...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er så typisk. Det er først og fremst gamlingene vi prøver å beskytte. Vi yrkesaktive småbarnsforeldre sliter oss ut for å få alt til å gå rundt, og disse som er i risikogruppen gir blanke.

Anonymkode: 1b6c5...bc1

For det første - det er ikke bare de eldre vi forsøker å beskytte. Det er de eldre, de 1,6 millioner nordmenn som er i risikogrupper, og det er alle andre som måtte bli syk av helt andre ting og trenge intensivbehandling eller operasjoner, men som risikerer å ikke få hjelp for - og dermed dø av - ting som i utgangspunktet ville vært helt enkel behandling.

Overbelastes helsevesenet for mye så blir det massive dødstall, ikke bare av korona, men også av andre ting, personer som ville overlevd om vi ikke overbelastet helsevesenet.

Her jeg bor er det definitivt ungdommen og mer og mindre unge voksne som er de verste. Gikk meg en tur i kveldingen og så flere biler med 4-5 ungdommer i, sitte tett i små biler. De gir blanke.

Anonymkode: 0a3ec...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er så typisk. Det er først og fremst gamlingene vi prøver å beskytte. Vi yrkesaktive småbarnsforeldre sliter oss ut for å få alt til å gå rundt, og disse som er i risikogruppen gir blanke.

Anonymkode: 1b6c5...bc1

Lei av livet?

Anonymkode: f186c...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men viruset overlever kun i fire dager, så påskeegget kan man jo lett vente med å spise.

Anonymkode: 99d0e...276

Spise ja, men man tar jo i mot og tar på det - og viruset kan overføres på den måten

Anonymkode: 840b2...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lei av livet?

Anonymkode: f186c...0b8

Av corona-livet ja. Frister å ta sjansen på at corona vil ramme min familie mildt og at vi ikke trenger helsevesenet på en stund ellers heller, og bare gi like mye F som gamlingene.

Anonymkode: 1b6c5...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Spise ja, men man tar jo i mot og tar på det - og viruset kan overføres på den måten

Anonymkode: 840b2...c05

Folk er vel fornuftige nok til å klare å legge det bort, så vaske hendene før man gjør noe annet, eller?! 🙄

Anonymkode: 1440b...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...