Anonym bruker Skrevet 31. mars 2020 #1 Skrevet 31. mars 2020 Er så mye press på myndighetene ang stengte skoler, mye på nyhetene i går. En «ekspertgruppe» skal fredag vurdere om det er forsvarlig at skolen åpner...og så gir de sin anbefaling til regjeringen. Alt for tidlig spør du meg og er redd disse ukene er bortkastet hvis de åpner for tidlig! Anonymkode: d01d1...41b
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2020 #2 Skrevet 31. mars 2020 Selvsagt skal det vurderes... Det, som alt annet. Hva trodde du de gjør om dagene da? Sitter å krafser på hemoroidene sine? Anonymkode: d3a5e...484
TinaK 1990 Skrevet 31. mars 2020 #3 Skrevet 31. mars 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Selvsagt skal det vurderes... Det, som alt annet. Hva trodde du de gjør om dagene da? Sitter å krafser på hemoroidene sine? Anonymkode: d3a5e...484 Hallo...les VG da, ditt naut!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2020 #4 Skrevet 31. mars 2020 15 minutter siden, TinaK 1990 skrev: Hallo...les VG da, ditt naut! Søt du er. Skjønner ikke helt hvordan du ut fra innlegget mitt kan konkludere med at jeg ikke følger med i media😄 Anonymkode: d3a5e...484
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2020 #5 Skrevet 31. mars 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Søt du er. Skjønner ikke helt hvordan du ut fra innlegget mitt kan konkludere med at jeg ikke følger med i media😄 Anonymkode: d3a5e...484 Antageligvis på grunn av din sjarmerende måte å svare hi på Anonymkode: e0022...736
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2020 #6 Skrevet 31. mars 2020 Jeg regner med at de jevnt og trutt vurderer, og evaluerer, alle tiltakene. Og ja, jeg håper at skoler og barnehager åpner. Anonymkode: 69a20...28b
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2020 #7 Skrevet 31. mars 2020 52 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er så mye press på myndighetene ang stengte skoler, mye på nyhetene i går. En «ekspertgruppe» skal fredag vurdere om det er forsvarlig at skolen åpner...og så gir de sin anbefaling til regjeringen. Alt for tidlig spør du meg og er redd disse ukene er bortkastet hvis de åpner for tidlig! Anonymkode: d01d1...41b Jeg er redd for det samme; at de åpner for tidlig. Anonymkode: 289ce...111
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2020 #8 Skrevet 31. mars 2020 Selvfølgelig vurderer de det, blir spennende å se. Anonymkode: 68abd...908
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2020 #9 Skrevet 31. mars 2020 De får gjerne åpne, men mine unger kommer ikke til å bli sendt på skolen. Hjemmeskole fungerer veldig fint her. Anonymkode: 89dd0...126
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 31. mars 2020 #10 Skrevet 31. mars 2020 Jeg er helt trygg på at de fortløpende vurderer hvorvidt alle tiltak som er satt inn er nødvendig eller ikke . Jeg håper at de kommer frem til at det å åpne skoler er forsvarlig. Gleder oss alle sammen til vanlige skoledager❤️
KellyTaylor Skrevet 31. mars 2020 #11 Skrevet 31. mars 2020 1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Jeg er helt trygg på at de fortløpende vurderer hvorvidt alle tiltak som er satt inn er nødvendig eller ikke . Jeg håper at de kommer frem til at det å åpne skoler er forsvarlig. Gleder oss alle sammen til vanlige skoledager❤️ Det tror jeg også. Nå har minsten gått på skole i 14 dager grunnet jeg har mer enn nok å henge fingrene i på jobben. Er operarasjonssykepleier til vanlig og nå i akuttmottaket Ikke mange barn som har vært på skolen men noen er det jo. Skolen får daglig forespørsler om den og den kan komme fordi foreldrene går på veggen
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2020 #12 Skrevet 31. mars 2020 Forferdelig nederlag: folk klarer ikke å ha egne små unger hjemme så de maser høl i huet på alle andre om at det åpner vel igjen NÅ eller NÅ eller I MORGEN eller NESTE UKE eller SIKKERT ETTER PÅSKE. At dere ikke skjems over å heller hive ungene deres ut i smitten. Minner om at det nå har dødd en tolvåring av viruset, så det er ikke slik at de ikke blir syke. Men for alll del, trøkk dem ut i samfunnet og inn på skolen! Anonymkode: 52049...53e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 31. mars 2020 #13 Skrevet 31. mars 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Forferdelig nederlag: folk klarer ikke å ha egne små unger hjemme så de maser høl i huet på alle andre om at det åpner vel igjen NÅ eller NÅ eller I MORGEN eller NESTE UKE eller SIKKERT ETTER PÅSKE. At dere ikke skjems over å heller hive ungene deres ut i smitten. Minner om at det nå har dødd en tolvåring av viruset, så det er ikke slik at de ikke blir syke. Men for alll del, trøkk dem ut i samfunnet og inn på skolen! Anonymkode: 52049...53e Og du da? Du har ikke noe å skjemmes for du eller?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2020 #14 Skrevet 31. mars 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Forferdelig nederlag: folk klarer ikke å ha egne små unger hjemme så de maser høl i huet på alle andre om at det åpner vel igjen NÅ eller NÅ eller I MORGEN eller NESTE UKE eller SIKKERT ETTER PÅSKE. At dere ikke skjems over å heller hive ungene deres ut i smitten. Minner om at det nå har dødd en tolvåring av viruset, så det er ikke slik at de ikke blir syke. Men for alll del, trøkk dem ut i samfunnet og inn på skolen! Anonymkode: 52049...53e Fordi VI må jobbe og samfunnet må gå rundt Anonymkode: 69a20...28b
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2020 #15 Skrevet 31. mars 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Forferdelig nederlag: folk klarer ikke å ha egne små unger hjemme så de maser høl i huet på alle andre om at det åpner vel igjen NÅ eller NÅ eller I MORGEN eller NESTE UKE eller SIKKERT ETTER PÅSKE. At dere ikke skjems over å heller hive ungene deres ut i smitten. Minner om at det nå har dødd en tolvåring av viruset, så det er ikke slik at de ikke blir syke. Men for alll del, trøkk dem ut i samfunnet og inn på skolen! Anonymkode: 52049...53e Kan du ikke forstå at dette IKKE handler om at folk ikke vil tilbringe tid med ungene sine. Det handler om at samfunnet vårt blir ruinert! 300 000 nordmenn er permittert over natta. Hele Norge går for halv maskin fordi de foreldrene som ikke har mistet jobben må være hjemme å passe barn. Du vet at det finnes veldig mange jobber der hjemmekontor ikke er mulig? Jeg kunne gladelig hatt ungene mine på hjemmeskole i månedsvis om jeg visste at alt ville bli ok igjen når det var over. Men det er ikke tilfelle. Å rakke ned på folk på den måten får deg til å virke ganske enkel, selv om du tydeligvis føler deg mye bedre enn alle andre. Anonymkode: f8f1a...de1
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2020 #16 Skrevet 31. mars 2020 Jeg håper de ventet til det er «trygt». Når det er vet jeg ikke. Men jeg tror at etter påske er en dårlig ide... folk kommer til å reise, om ikke utenlands, så på besøk til familie. Smitte vil spres. Unger tar det med på skolen, osv. Så er ballen i gang. Men de må jo åpne igjen en gang.. Anonymkode: b4d70...032
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2020 #17 Skrevet 31. mars 2020 11 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Og du da? Du har ikke noe å skjemmes for du eller? Nei. Jeg holder avstand, vasker hender, jobber hjemme, hjelper barn og gamle foreldre, og handler hver annen uke. Anonymkode: 52049...53e
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2020 #18 Skrevet 31. mars 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan du ikke forstå at dette IKKE handler om at folk ikke vil tilbringe tid med ungene sine. Det handler om at samfunnet vårt blir ruinert! 300 000 nordmenn er permittert over natta. Hele Norge går for halv maskin fordi de foreldrene som ikke har mistet jobben må være hjemme å passe barn. Du vet at det finnes veldig mange jobber der hjemmekontor ikke er mulig? Jeg kunne gladelig hatt ungene mine på hjemmeskole i månedsvis om jeg visste at alt ville bli ok igjen når det var over. Men det er ikke tilfelle. Å rakke ned på folk på den måten får deg til å virke ganske enkel, selv om du tydeligvis føler deg mye bedre enn alle andre. Anonymkode: f8f1a...de1 Det er akkurat de samme som gnåler nå som alltid gleder seg til ferien er over og de kan få dytta ungene i barnehagen igjen. Anonymkode: 52049...53e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 31. mars 2020 #19 Skrevet 31. mars 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nei. Jeg holder avstand, vasker hender, jobber hjemme, hjelper barn og gamle foreldre, og handler hver annen uke. Anonymkode: 52049...53e Og nettvett?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2020 #20 Skrevet 31. mars 2020 Akkurat nå, mamma til adhd gutt<3 skrev: Og nettvett? Takk, jeg har. Å påpeke andres tåpelighet er ikke uforenlig med nettvett, forstår du. Anonymkode: 52049...53e
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2020 #21 Skrevet 31. mars 2020 Det var da et forskrekkelig mas om denne skoleåpningen. Folk med høyere kompetanse enn de fleste av oss her inne vurderer det fortløpende og vi må bare vente og se hva de lander på. Det blir jo ikke bedre av å mase uavbrutt. Jeg har ett skolebarn hjemme og nyter tiden vi får sammen, men jeg skjønner jo at denne situasjonen ikke er liv laga for landet og verden. Hold ut, hold sammen og hold påleggene. Anonymkode: 2c1e9...b52
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 31. mars 2020 #22 Skrevet 31. mars 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er akkurat de samme som gnåler nå som alltid gleder seg til ferien er over og de kan få dytta ungene i barnehagen igjen. Anonymkode: 52049...53e Jepp. Akkurat samme folka. Sånn det var
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2020 #23 Skrevet 31. mars 2020 Hvor mange innlegg må det lages om dette tro, det er jo nye innlegg hver dag Anonymkode: e0022...736
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 31. mars 2020 #24 Skrevet 31. mars 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Takk, jeg har. Å påpeke andres tåpelighet er ikke uforenlig med nettvett, forstår du. Anonymkode: 52049...53e Tenkte vel i grunn mest på hvordan du velger å ytre meningene dine
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2020 #25 Skrevet 31. mars 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei. Jeg holder avstand, vasker hender, jobber hjemme, hjelper barn og gamle foreldre, og handler hver annen uke. Anonymkode: 52049...53e Når alt det er på plass så kan du jo øve deg på hvordan du formulerer deg når du skal kommunisere med noen. Anonymkode: 2c1e9...b52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå