Gå til innhold

blir folk styggere nå i koronatider?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Blir aggressiv av å høre voksne mennesker klynke for noe som er så bagatellmessig som at de «mistenkes for å være forfengelig», og at de får «komplekser av det». Alvorlig talt! 

Anonymkode: fb042...40f

:klaske:

Anonymkode: 3398e...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men. det er jo ingen som vet at jeg tar det pga helse.

Anonymkode: 3398e...50e

Det er ingen som vet at jeg ikke bare har dårlig smak heller...

Anonymkode: 73998...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blir aggressiv av å høre voksne mennesker klynke for noe som er så bagatellmessig som at de «mistenkes for å være forfengelig», og at de får «komplekser av det». Alvorlig talt! 

Anonymkode: fb042...40f

Det er sak for alle å synse/mene/legge seg opp når det gjelder andres forfengelighet. Så kan skjønne at det går an å være sensitiv på den saken når en føler en står i fokus selv. 

Å forebygge hva andre mennesker skal tenke eller mene er en umulig oppgave. Folk tenker sitt som de vil. Er en liten reise å komme dit at man ikke bryr seg om hva kreti og pleti skulle mene  

Jeg er forfengelig. Og jålete. Det lever jeg godt med :)

En kollega av meg fortalte at hun hadde tatt vippeextentions på kjøkkenet til noen som der å lærte seg sånt. Kostet bare 800,-

Å, mente hun videre, så jeg brukte vippeserum! Ja, så forfengelig var ihvertfall ikke hun!

Så hun var så forfengelig at hun brukte extentions, men ikke så forfengelig at hun brukte vippeserum.  Greit å vite hvor grensen går, og hun hadde virkelig ingen problemer med å formidle hvordan standarden var.  :) 

 

 

Anonymkode: ca297...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, sug lut skrev:

Det er håp så lenge liket fiser.

Akkurat i den gården lurer jeg på om det egentlig først er håp etter at liket har sluttet å fise... ;)

Anonymkode: ea761...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er sak for alle å synse/mene/legge seg opp når det gjelder andres forfengelighet. Så kan skjønne at det går an å være sensitiv på den saken når en føler en står i fokus selv. 

Å forebygge hva andre mennesker skal tenke eller mene er en umulig oppgave. Folk tenker sitt som de vil. Er en liten reise å komme dit at man ikke bryr seg om hva kreti og pleti skulle mene  

Jeg er forfengelig. Og jålete. Det lever jeg godt med :)

En kollega av meg fortalte at hun hadde tatt vippeextentions på kjøkkenet til noen som der å lærte seg sånt. Kostet bare 800,-

Å, mente hun videre, så jeg brukte vippeserum! Ja, så forfengelig var ihvertfall ikke hun!

Så hun var så forfengelig at hun brukte extentions, men ikke så forfengelig at hun brukte vippeserum.  Greit å vite hvor grensen går, og hun hadde virkelig ingen problemer med å formidle hvordan standarden var.  :) 

 

Anonymkode: ca297...872

Haha! Herlig! Takk for historien! :) 

Anonymkode: fb042...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fordi hårfarge ser naturlig ut, mens botox ser unaturlig ut. Det er unaturlig å ikke ha mimikk i ansiktet.

Anonymkode: fb042...40f

De som har tatt så mye botox at man mister mimikk har tatt altfor mye, botox skal brukes slik at man fremdeles har mimikk, men bare ser freshere og mer våken ut. Det er ekstrem tilfellene av botox man legger merke til, de aller fleste aner du ikke har tatt det en gang. 

Anonymkode: 9f280...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De som har tatt så mye botox at man mister mimikk har tatt altfor mye, botox skal brukes slik at man fremdeles har mimikk, men bare ser freshere og mer våken ut. Det er ekstrem tilfellene av botox man legger merke til, de aller fleste aner du ikke har tatt det en gang. 

Anonymkode: 9f280...8b7

Nåvel, det vet strengt tatt ikke du om jeg gjør. Det blir litt som å påstå at jeg ikke klarer å se hvem som farger håret heller. 

Anonymkode: fb042...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...