Gå til innhold

blir folk styggere nå i koronatider?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tenker på de som lever mye på utseendet. Altså i form av operasjoner og fillers? 

Anonymkode: abb16...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir penere 😂 Ingen sminke og produkter i ansiktet renser huden. 

Anonymkode: ef447...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I hvertfall innvendig

Anonymkode: 3398e...50e

?

Anonymkode: abb16...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gelelakken på neglene vokser ut, og de får ikke etterfylt den. 
Etterveksten i håret likeså. 

 

Anonymkode: 716d0...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har jo blitt urovekkende svært vanlig med botox/fillers i dag. Noe som gjør at folk ‘holder seg svært godt uten at det nødvendigvis viser så godt nøyaktig man har gjort. Men når effekten går ut ser man ganske godt at vedkommende ser mer ‘sliten’ ut. 

Så ser for meg at botox-tilhengerne er flinke å holde seg hjemme i disse tider😅 Evt kan de skylde på bekymringer rundt det som skjer for tiden.

Jeg ble forøvrig litt bekymret selv, da jeg så det var utsolgt overalt for den hårfargen jeg bruker for å skjule mine små grå..så fikk litt panikk selv et øyeblikk😅 Heldigvis finnes det nettbutikker.

Dette fikk meg forresten til å komme på at jeg vet om en del frisører som jobber svart for nærmeste familie/venner nå... Og det gjør mest sannsynlig kosmetiske sykepleiere/leger som driver klinikker også. Men håper jo ikke det..mtp at de sikkert trengs i helsebransjen i disse tider. Og da helst med minst mulig potensielle smittekilder med seg..

Anonymkode: 1e51e...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

I hvertfall innvendig

Anonymkode: 3398e...50e

Ja det er i slike tider dritten innvendig hos folk kommer ut. Handler sikkert om frykt og mangel på kontroll.

Anonymkode: 1e51e...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom de strenge tiltakene varer lenge så vil vi nok etterhvert se mer av det naturlige i hvert fall. Naturlige negler og vipper, litt flere rynker, hår med lang ettervekst og frisyrer som vokser ut. 

Anonymkode: 9f280...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Tøystykke skrev:

Men blir man penere av operasjoner og fillers, da?

På ingen måte... Tvert i mot, se bare hvor stygge "noen" i farmen kjendis ser ut... 

Anonymkode: 55165...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i slike tider man kan være glad for at hårfargen er min egen, langt hår som klippes kun 2 ganger i året, en hud som til tross for mine 45 år ikke har rynker (kommer noen smilerynker når jeg smiler), å sminke meg er jeg elendig til så jeg bruker det ikke. Mao så ser jeg like jævlig ut nå som ellers hvis man skal følge hi sitt resonnemnt som sier at naturlig er stygt.

Anonymkode: 1298c...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg alt jeg behøver for å fortsette å være nøyaktig som nå - jeg har min egen rompe (som er nasjonens beste, forøvrig) og pupper og lepper, jeg får trent godt og hatt  hjemmekontor i sola, jeg får sovet godt og mellom sju og åtte timer pr natt, jeg spiser sunt (det er bare å unngå å handle godis den ene gangen man er i butikk, med unntak for påskegodis) og har gått halvannen kg ned siden dette startet. Jeg har hårfarge til et halvt år og vel så det, og sminke går det ikke noe av om dagen så der har jeg det som trengs i all evighet, og dessuten er jeg naturlig nydelig uansett. Et framifrå eksemplar, rett og slett.

Jeg siterer ellers meg selv: Jeg gleder meg generelt til å se ettervekstsamfunnet, der folk får nærkontakt med egen hårfarge, normalrynker og kroppshår, men jeg gleder meg mest ved tanken på at folk som ikke er NOENTING annet enn utseendet sitt nå ikke får etterfylt pupper, bygget ny megarompe eller latt seg oransjemales i salong, og i tilegg må leve med stygge halvt utvokste extensions og stygge halvt avfalne vippeeextensions - eller mekke sjæl. Ahhh.

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

På ingen måte... Tvert i mot, se bare hvor stygge "noen" i farmen kjendis ser ut... 

Anonymkode: 55165...614

...jeg har ikke ord! Virkelig?! 

Anonymkode: 975e8...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil vel synes litt på hårsveiser, ettervekst og slikt hvis det pågår en stund tenker jeg. Folk vil kanskje bli litt mer naturlige når mulighetene for å diverse behandlinger er stengt en stund. Ikke så mye kunstige øyevipper, solarium, voksing av uønsket hårvekst, søppelfylling osv en periode. 

Anonymkode: d849e...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

På ingen måte... Tvert i mot, se bare hvor stygge "noen" i farmen kjendis ser ut... 

Anonymkode: 55165...614

Ja, det er temmelig ironisk hvor stygg man blir av å prøve å se pen ut. Har ikke sett farmen kjendis, men registrerer jo folk rundt meg som tror fillers og botox gjør de pene. Nei, det gjør det ikke, det ser desperat og kunstig ut. Pent er å kunne gjøre det beste ut av aldringen. 

Anonymkode: fb042...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sug lut skrev:

Selv har jeg alt jeg behøver for å fortsette å være nøyaktig som nå - jeg har min egen rompe (som er nasjonens beste, forøvrig) og pupper og lepper, jeg får trent godt og hatt  hjemmekontor i sola, jeg får sovet godt og mellom sju og åtte timer pr natt, jeg spiser sunt (det er bare å unngå å handle godis den ene gangen man er i butikk, med unntak for påskegodis) og har gått halvannen kg ned siden dette startet. Jeg har hårfarge til et halvt år og vel så det, og sminke går det ikke noe av om dagen så der har jeg det som trengs i all evighet, og dessuten er jeg naturlig nydelig uansett. Et framifrå eksemplar, rett og slett.

Jeg siterer ellers meg selv: Jeg gleder meg generelt til å se ettervekstsamfunnet, der folk får nærkontakt med egen hårfarge, normalrynker og kroppshår, men jeg gleder meg mest ved tanken på at folk som ikke er NOENTING annet enn utseendet sitt nå ikke får etterfylt pupper, bygget ny megarompe eller latt seg oransjemales i salong, og i tilegg må leve med stygge halvt utvokste extensions og stygge halvt avfalne vippeeextensions - eller mekke sjæl. Ahhh.

Hahaha! Digger deg!

mvh nasjonens nest beste rompe

Anonymkode: fb042...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er hårfarge akseptert mens botox ikke er det?

Anonymkode: c4348...d90

Fordi det er forskjell å barbere seg og skjære av seg hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, huden blir vel bedre, men spørs om jeg blir særlig penere da brynene har fått herje vilt en periode. Ikke så god med pinsetten 😳

Anonymkode: b2669...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, sug lut skrev:

Fordi det er forskjell å barbere seg og skjære av seg hodet.

Begge deler er forbigående. Begge er potensielt helseskadelig (men trygt hvis det gjøres av profesjonelle). Begge har som eneste formål å endre utseende. 

Anonymkode: c4348...d90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er hårfarge akseptert mens botox ikke er det?

Anonymkode: c4348...d90

Fordi hårfarge ser naturlig ut, mens botox ser unaturlig ut. Det er unaturlig å ikke ha mimikk i ansiktet.

Anonymkode: fb042...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Begge deler er forbigående. Begge er potensielt helseskadelig (men trygt hvis det gjøres av profesjonelle). Begge har som eneste formål å endre utseende. 

Anonymkode: c4348...d90

Men det ene ser naturlig og pent ut, mens det andre ser kunstig og desperat ut.

Litt som når man farger håret helt sort enda man har lyse farger. 

Anonymkode: fb042...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Fordi hårfarge ser naturlig ut, mens botox ser unaturlig ut. Det er unaturlig å ikke ha mimikk i ansiktet.

Anonymkode: fb042...40f

Ikke all hårfarge ser naturlig ut, og ikke all botox ser unaturlig ut, samme hvor mye enkelte skulle ønske det.

Anonymkode: c4348...d90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...