Gå til innhold

Hvor går ferien i år da?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er vel ikke verre å snakke litt rundt dette enn å sitte blåøyd å tro at man skal til «syden» i sommer? Realisme er faktisk sunt, litt bakkekontakt og fornuft. 

Anonymkode: eee58...a99

Du ser ikke at å tro og å håpe ikke nødvendigvis er det samme?. Poenget er at INGEN vet hvordan det blir. Jeg går ikke rundt å tror at vi kommer oss til Hellas i juli men hva skader det å håpe på det? Hvis det hjelper folk å håpe så må da det være greit eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Du ser ikke at å tro og å håpe ikke nødvendigvis er det samme?. Poenget er at INGEN vet hvordan det blir. Jeg går ikke rundt å tror at vi kommer oss til Hellas i juli men hva skader det å håpe på det? Hvis det hjelper folk å håpe så må da det være greit eller? 

De fleste oppegående folk som følger litt med ser jo hvor dette bærer, og skjønner jo at det er urealistisk at folk får farte rundt som før allerede i sommer. Å gå rundt å håpe på noe man innerst inne vet ikke vil skje er veldig nære fornektelse; ikke sunt!

Anonymkode: eee58...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

De fleste oppegående folk som følger litt med ser jo hvor dette bærer, og skjønner jo at det er urealistisk at folk får farte rundt som før allerede i sommer. Å gå rundt å håpe på noe man innerst inne vet ikke vil skje er veldig nære fornektelse; ikke sunt!

Anonymkode: eee58...a99

Da får du mene det😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norgesferien var allerede i boks før koronaen, men hvis man ikke får leie hyttene vi har bestillt oppover i landet, så blir det ikke noe ferie her. 

Anonymkode: b47b4...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De fleste oppegående folk som følger litt med ser jo hvor dette bærer, og skjønner jo at det er urealistisk at folk får farte rundt som før allerede i sommer. Å gå rundt å håpe på noe man innerst inne vet ikke vil skje er veldig nære fornektelse; ikke sunt!

Anonymkode: eee58...a99

Men herregud da tåpelige menneske!! Skader det deg at folk sitter å håper på en liten ferietur i sommer? Skader det deg om de ikke får den ferieturen de håpet på? Da er jeg iallefall spent på alvorlige konsekvenser dette vil ha for deg og ditt liv siden du er så opptatt av å trykke ned stemningen? Synes helt ærlig at de som er mest opptatt av å "preache" om hvor langtidsvarende og omfattende disse tiltakene kommer til å bli, nærmest som om verden går helt under av dette viruset, virker til å ha en del psykiske lidelser de trenger hjelp med. Vil si at ditt behov for profesjonell og psykiatrisk hjelp er mye større enn Mamma til adhd gutt<3`s behov for en realitetsorientering er.

Anonymkode: 5e56c...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 17. året på rad har vi bestilt Kypros i juli. I slutten av juni har vi bestilt Legoland. Slik det ser ut blir det sommerferie på verandaen i blokk. Tviler på stranda her hjemme og.

Anonymkode: 841b2...096

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men herregud da tåpelige menneske!! Skader det deg at folk sitter å håper på en liten ferietur i sommer? Skader det deg om de ikke får den ferieturen de håpet på? Da er jeg iallefall spent på alvorlige konsekvenser dette vil ha for deg og ditt liv siden du er så opptatt av å trykke ned stemningen? Synes helt ærlig at de som er mest opptatt av å "preache" om hvor langtidsvarende og omfattende disse tiltakene kommer til å bli, nærmest som om verden går helt under av dette viruset, virker til å ha en del psykiske lidelser de trenger hjelp med. Vil si at ditt behov for profesjonell og psykiatrisk hjelp er mye større enn Mamma til adhd gutt<3`s behov for en realitetsorientering er.

Anonymkode: 5e56c...047

Psykiatrisk hjelp har nok du kjennskap til ja... 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: eee58...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Psykiatrisk hjelp har nok du kjennskap til ja... 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: eee58...a99

Var det virkelig alt du hadde å komme med? Et elendig forsøk på hersketeknikk? Søt type du.. Sånn, for å gå ned på ditt nivå... 😘

Anonymkode: 5e56c...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt legoland.

 

Nå håper jeg det blir greit med Hunderfossen,  men forbereder unga på at det kan bli telt og fiske.

 

Eldste ble så oppspilt når telt ble nevnt at telt nok må skje, men hadde vært greit om dyreparker eller noe åpnet.

Anonymkode: 68549...34c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Var det virkelig alt du hadde å komme med? Et elendig forsøk på hersketeknikk? Søt type du.. Sånn, for å gå ned på ditt nivå... 😘

Anonymkode: 5e56c...047

Nei, men er vel ikke mye annet du forstår? Tydeligvis... grunnen til at det blir litt fjernt å håpe på sydentur til sommeren er jo at det viser hvor lite man har skjønt av situasjonen verden er i og hvor omfattende og alvorlig det er. Om så mot alle odds det skulle gå an å reise til syden til sommeren, burde faktisk ikke det være noe folk prioriterer midt oppi alt som skjer nå. Er bare så egoistisk å tenke at egen sydentur er viktig på noe nivå midt i en verdenskrise...

Anonymkode: eee58...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hadde tenkt legoland.

 

Nå håper jeg det blir greit med Hunderfossen,  men forbereder unga på at det kan bli telt og fiske.

 

Eldste ble så oppspilt når telt ble nevnt at telt nok må skje, men hadde vært greit om dyreparker eller noe åpnet.

Anonymkode: 68549...34c

Du skal ikke se bort fra at dyreparken kanskje er åpen i en eller annen form, den er åpen nå og

Anonymkode: 51ae9...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, men er vel ikke mye annet du forstår? Tydeligvis... grunnen til at det blir litt fjernt å håpe på sydentur til sommeren er jo at det viser hvor lite man har skjønt av situasjonen verden er i og hvor omfattende og alvorlig det er. Om så mot alle odds det skulle gå an å reise til syden til sommeren, burde faktisk ikke det være noe folk prioriterer midt oppi alt som skjer nå. Er bare så egoistisk å tenke at egen sydentur er viktig på noe nivå midt i en verdenskrise...

Anonymkode: eee58...a99

Ingen har sagt at en reise er viktigere enn noe annet men det må være lov å håpe . Det går ikke utover noen og reiselivsnæringen både innenlands og utenlands lider under dette vi opplever nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Ingen har sagt at en reise er viktigere enn noe annet men det må være lov å håpe . Det går ikke utover noen og reiselivsnæringen både innenlands og utenlands lider under dette vi opplever nå. 

Alle håper vel verden blir normal igjen raskt, men når man svarer som man gjør her virker det jo som folk virkelig tror det blir noe av. Jeg håper jo jeg vinner i Lotto også selv om jeg jo vet det er forsvinnende liten sjans. 

Anonymkode: eee58...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Alle håper vel verden blir normal igjen raskt, men når man svarer som man gjør her virker det jo som folk virkelig tror det blir noe av. Jeg håper jo jeg vinner i Lotto også selv om jeg jo vet det er forsvinnende liten sjans. 

Anonymkode: eee58...a99

Så la folk tro det de vil da? Er det så vanskelig ? Du må gjerne tro på julenissen for min del for å si det sånn. Spiller det virkelig noen rolle? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Så la folk tro det de vil da? Er det så vanskelig ? Du må gjerne tro på julenissen for min del for å si det sånn. Spiller det virkelig noen rolle? 

Poenget er jo at om folk tror det, tilsier det at de ikke ser alvoret og da kanskje ikke heller lever slik at risikoen for at dette blir langvarig reduseres. 

Anonymkode: eee58...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal bare være hjemme. Ikke bestilt noe som helst og har planer om å grille, sove i telt og være masse på stranda, bade og fiske både krabber og fisk. Gleder meg til sommer☀️🍦 

Anonymkode: 17b12...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Poenget er jo at om folk tror det, tilsier det at de ikke ser alvoret og da kanskje ikke heller lever slik at risikoen for at dette blir langvarig reduseres. 

Anonymkode: eee58...a99

Så lenge folk følger påbud og retningslinjer så kan de både tro og håpe så mye de vil. Heldigvis 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alle håper vel verden blir normal igjen raskt, men når man svarer som man gjør her virker det jo som folk virkelig tror det blir noe av. Jeg håper jo jeg vinner i Lotto også selv om jeg jo vet det er forsvinnende liten sjans. 

Anonymkode: eee58...a99

Du bare må være vrang og kverulerende? Eller er du en av dommedags menneskene her inne? Uansett hva så har du fått sagt det du vil, og så kan du la folk få fred for gnålet ditt!

Anonymkode: dcd76...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Poenget er jo at om folk tror det, tilsier det at de ikke ser alvoret og da kanskje ikke heller lever slik at risikoen for at dette blir langvarig reduseres. 

Anonymkode: eee58...a99

Himmel som du gnager. Du er jo helt usunt opphengt i mamma til adhd gutt

Anonymkode: 51ae9...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Poenget er jo at om folk tror det, tilsier det at de ikke ser alvoret og da kanskje ikke heller lever slik at risikoen for at dette blir langvarig reduseres. 

Anonymkode: eee58...a99

Det der er bare tullball! Vi har akkurat kjøpt oss leilighet i Spania, og selvfølgelig håper vi fortsatt det er mulig å reise ned i løpet av sommeren. Å håpe er ikke skadelig, og det er heller ikke noe som sier at den som håper ikke ser alvoret i dette. Nå må du rulle inn, og slutte med denne kveruleringen din.

Anonymkode: ada5c...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er vel ikke verre å snakke litt rundt dette enn å sitte blåøyd å tro at man skal til «syden» i sommer? Realisme er faktisk sunt, litt bakkekontakt og fornuft. 

Anonymkode: eee58...a99

Men det er jo ingen som tror man skal noen ting. Voksne folk tåler både å glede seg og at ting blir avlyst.

Hvorfor plager det deg at folk er positive? Man trenger ikke være naiv selv om man håper på bedre tider.  

Hi

Anonymkode: 19ba7...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Psykiatrisk hjelp har nok du kjennskap til ja... 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: eee58...a99

Du store verden! 

Anonymkode: 19ba7...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hjemme tenker jeg. Her har vi oppvarmet basseng, trampoline, huskestativ, klatrevegg, zipline, tennisbane, hester og alt vi egentlig trenger for å ha en topp sommer. Vi har også 3 terasser hvor den ene har overbygd tak så vi får nok mange netter i sovepose der ute med fyr på gasspeisen og mye grilling.

Anonymkode: dcd76...c9a

Bor dere i et palass? 😃 Tar dere imot besøk? 2 barn og 2 voksne, renslige og koronafrie! 

Anonymkode: febce...fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det er jo ingen som tror man skal noen ting. Voksne folk tåler både å glede seg og at ting blir avlyst.

Hvorfor plager det deg at folk er positive? Man trenger ikke være naiv selv om man håper på bedre tider.  

Hi

Anonymkode: 19ba7...097

Nemlig! Helt enig med deg HI

Anonymkode: ada5c...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...