Gå til innhold

Hvor går ferien i år da?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi var midt i prosessen med å bestille sydentur da alt smalt, og er nå i tenkeboksen for å finne på noe spennende innenlands. 

Vi er to voksne og en gutt på 8 år som bor på Vestlandet. 

Så hva tenker dere som ikke har hytte eller båt å ta dere til i sommerferien i år?

Anonymkode: 19ba7...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi venter og ser hvordan ting blir. Det diskuteres jo til og med om ferien skal flyttes til mai/ juni nå.. så vi får se. Foreløpig ser det ut til at det blir telt som blir den største utflukten.

Anonymkode: ce43d...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir hjemme. Mange rundt her blir hjemme. Grunnen til det er også økonomi. Mange her tjener godt og har bra økonomi, men nå er de fleste permittert og har ikke råd til ferier i år 

Anonymkode: 87430...a78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi håper på Hellas i juli/aug og går ikke det så reiser vi på « sommerferie» i juleferien . Da blir det noe mer eksotisk . Gjør litt undersøkelser for å ha en plan B hvis det blir til det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Vi håper på Hellas i juli/aug og går ikke det så reiser vi på « sommerferie» i juleferien . Da blir det noe mer eksotisk . Gjør litt undersøkelser for å ha en plan B hvis det blir til det

Hvorfor ikke ta en Norgesferie? 😊

Vi må støtte lokale bedrifter mer enn noengang. Det er dugnaden som følger den pågående dugnad 😊 

Hellas i juli, tror jeg dessverre du kan glemme. 

Anonymkode: 03829...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte dra til Lofoten. Sikkert levelig der uten utenlandske turister i hopetall😊 Besøke familie og venner, telte på Unstad og kose oss. Og så blir det, i år som i fjor, telt og fiske på Finnmarksvidda. 

Anonymkode: 5f8c9...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi venter og ser hvordan ting blir. Det diskuteres jo til og med om ferien skal flyttes til mai/ juni nå.. så vi får se. Foreløpig ser det ut til at det blir telt som blir den største utflukten.

Anonymkode: ce43d...a10

Nei, det diskuteres ikke... 

Håper å kunne reise nordover til familien. Har ikke sett dem siden jul, så håper virkelig det lar seg gjøre. Men er forberedt på at vi må holde oss innenfor kommunegrensa. 

Anonymkode: 62220...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvorfor ikke ta en Norgesferie? 😊

Vi må støtte lokale bedrifter mer enn noengang. Det er dugnaden som følger den pågående dugnad 😊 

Hellas i juli, tror jeg dessverre du kan glemme. 

Anonymkode: 03829...3f2

Ja vi kommer ikke til å sitte hjemme i sommer ( med mindre det er det som tilrådes). Vi kommer til å gå i fjellet og fiske og sånn tenker jeg. Jobbe mye når ungene er borte . Vi ønsker oss også solferie så flytter bare akkurat den. Jeg tror dessverre også at Hellas i år utgår men lever i håpet❤️🇬🇷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde planlagt telttur i Norge før korona så vi har fortsatt de samme planene.

Anonymkode: f7cce...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sikkert landet rundt med campingvogn. Spent på om det er muligheter for dyrepark, tusenfryd og badeland. Sikkert for mye å håpe på.

Anonymkode: 5e56c...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sydover til varmen i aug og sørlandet i juni. Ellers hytta ved sjøen 

Anonymkode: cbf52...1e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må jeg vite om det i det hele tatt blir noen sommerferie. Har fått varsler om at den kan bli utsatt eller oppdelt. Uansett blir det nok hjemme. Får håpe på litt strandvær og en plass på et svaberg noen meter fra de andre.

Anonymkode: 45110...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme tenker jeg. Her har vi oppvarmet basseng, trampoline, huskestativ, klatrevegg, zipline, tennisbane, hester og alt vi egentlig trenger for å ha en topp sommer. Vi har også 3 terasser hvor den ene har overbygd tak så vi får nok mange netter i sovepose der ute med fyr på gasspeisen og mye grilling.

Anonymkode: dcd76...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er vel passe naive om dere tror det er greit å foreta seg fritidsreiser i sommer!?

Anonymkode: 6bf03...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Dere er vel passe naive om dere tror det er greit å foreta seg fritidsreiser i sommer!?

Anonymkode: 6bf03...cdd

Det er lov å håpe. Håp er godt å ha i krise ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Las verandas 

Anonymkode: a6d6b...7b0

Spennende. :) Her blir det nok Costa del Hage.

Anonymkode: 14d3c...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde egentlig tenkt oss en tur til Lalandia og Legoland, men ser an hvordan dette utvikler seg.
Tror nok det blir Las Verandas og Costa del Hage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Det er lov å håpe. Håp er godt å ha i krise ❤️

Hva håper du da? 

Anonymkode: 6bf03...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir Norgesferie, hadde egentlig tenkt oss til syden da vi har feriert i Norge i maaange år nå, men det går ikke, om det så åpnes til det blir vi i Norge. Men jeg håper vi kan dra hvor vi vil i Norge, da jeg har familie vestover, orker ikke tanken på å bare bli hjemme, da tror jeg at jeg blir gal. Må vi så må vi, men HÅPER inderlig at vi kan få ferie.

Anonymkode: de91e...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Musemor med tre søte små skrev:

Vi hadde egentlig tenkt oss en tur til Lalandia og Legoland, men ser an hvordan dette utvikler seg.
Tror nok det blir Las Verandas og Costa del Hage

Kanskje like greit at du holder deg hjemme, med det profilbildet der.

Anonymkode: 6bf03...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Blir Norgesferie, hadde egentlig tenkt oss til syden da vi har feriert i Norge i maaange år nå, men det går ikke, om det så åpnes til det blir vi i Norge. Men jeg håper vi kan dra hvor vi vil i Norge, da jeg har familie vestover, orker ikke tanken på å bare bli hjemme, da tror jeg at jeg blir gal. Må vi så må vi, men HÅPER inderlig at vi kan få ferie.

Anonymkode: de91e...860

Nesten garantert at du ikke kan dra hvor du vil i sommer. Alå? 

De melder smittetopp mellom mai og oktober en gang. Relativt stort spenn og newsflash!!!: Sommeren er midt inni der.

Anonymkode: 6bf03...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...