Gå til innhold

Hvor går ferien i år da?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hva håper du da? 

Anonymkode: 6bf03...cdd

Nå snakket vi om ferie så uten å snu dette til noe annet enn akkurat det så håper jeg på Hellas i juli/aug 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nesten garantert at du ikke kan dra hvor du vil i sommer. Alå? 

De melder smittetopp mellom mai og oktober en gang. Relativt stort spenn og newsflash!!!: Sommeren er midt inni der.

Anonymkode: 6bf03...cdd

Beklager at jeg HÅPER det da. Hvorfor skal man ikke få lov til det? Skal bare gå å tenke negativt hele tiden? Kjære vene. 

Anonymkode: de91e...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år seiler vi norskekysten slik som vi pleier gjøre :)  Er fantastisk ferie uansett vær.  Vi er rigget for uthavn, så bruker holde oss der folk ellers ikke ferdes. 

 

Anonymkode: ff346...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Beklager at jeg HÅPER det da. Hvorfor skal man ikke få lov til det? Skal bare gå å tenke negativt hele tiden? Kjære vene. 

Anonymkode: de91e...860

Du kan jo selvfølgelig få håpe, selvfølgelig! :) Men det er også LOV å være LITT realistisk. Tenk om du sitter og håper, helt til 19. juni, at "kanskje vi får dratt på Norgesferie", uten å ha planlagt hjemmeferie... Tenk så kjipt.

Håp på det beste - men forbered deg på det verste. 

Anonymkode: 6bf03...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Nå snakket vi om ferie så uten å snu dette til noe annet enn akkurat det så håper jeg på Hellas i juli/aug 

Ja, lykke til.

Anonymkode: 6bf03...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, lykke til.

Anonymkode: 6bf03...cdd

Takk❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan jo selvfølgelig få håpe, selvfølgelig! :) Men det er også LOV å være LITT realistisk. Tenk om du sitter og håper, helt til 19. juni, at "kanskje vi får dratt på Norgesferie", uten å ha planlagt hjemmeferie... Tenk så kjipt.

Håp på det beste - men forbered deg på det verste. 

Anonymkode: 6bf03...cdd

Realistisk er jeg, men har fortsatt et håp. Nå er det ikke sånn at vi skal reise Norge rundt, men jeg har familie vest på og har booket hytte der, så det er ikke sånn at det er planlagt til detalj, vi skal være der i 3 uker. Får man ikke lov til det så tar vi ting på sparket hjemme, får jo ikke planlagt hva man skal gjøre hjemme uansett, da vil jo det meste være stengt tenker jeg. Kjipt blir det hvis jeg ikke får sett familien min, det må jeg få lov til å synes, og nå som påsken gikk i vasken og. Vi klarer å bli hjemme uten å planlegge alt for mye.

Anonymkode: de91e...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på en campingferie i Norge. Hvis vi ikke får lov å reise langt, men vi kan møte andre, så kan det hende vi lager en liten campingleir på gårdsplassen til en av oss i vennegjengen, og tar en liten campingtur der 😉 Ellers håper jeg på fint vær, slik at vi kan være mye ute, og forhåpentligvis bade mye 😊

Anonymkode: 33412...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å reise, men har ikke samvittighet til å fly. Hadde tenkt oss på interrail i sommer, men det utgår selvfølgelig. Tidligere i dag tenkte jeg på hvor kjekt det hadde vært å være i dyreparken eller i Lofoten. Hvis det blir mulig blir det norgesferie, ellers koser vi oss i nærmiljøet😊

Anonymkode: e805b...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan jo selvfølgelig få håpe, selvfølgelig! :) Men det er også LOV å være LITT realistisk. Tenk om du sitter og håper, helt til 19. juni, at "kanskje vi får dratt på Norgesferie", uten å ha planlagt hjemmeferie... Tenk så kjipt.

Håp på det beste - men forbered deg på det verste. 

Anonymkode: 6bf03...cdd

Ja, for det går virkelig ikke an å ha to tanker i hodet samtidig!? Tenk å både planlegge å reise bort på ferie og tenke at man må bli hjemme!!! Uhørt. 

Anonymkode: 19ba7...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen får dra noe sted i sommer så du får planlegge med egen kommune eller bydel.

Anonymkode: 13590...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpar på å få litt sommarferie, og at vi etter kvart skal få lov å reise på hytta vår.  Legg ikkje lista høgare, foreløpig.  Eigentleg hadde vi tenkt å ta ein liten "storbyferie" til Trondheim :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, for det går virkelig ikke an å ha to tanker i hodet samtidig!? Tenk å både planlegge å reise bort på ferie og tenke at man må bli hjemme!!! Uhørt. 

Anonymkode: 19ba7...097

Hvorfor blir du så hissig? Hun svarer deg på en helt fin måte. 

Anonymkode: 03829...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ingen får dra noe sted i sommer så du får planlegge med egen kommune eller bydel.

Anonymkode: 13590...e39

Vi bor i en liten kommune med god plass til å ta seg ut, så noe stort problem blir det nok ikke. Men kjekt å komme seg bort litt, så om det blir åpnet for fritidsreiser så tar vi nok en tur. 

Anonymkode: 19ba7...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i helsevesenet. Så kommer til å være fornøyd med 2 dager sammenhengende fri. 

Anonymkode: ff142...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, med tanke på at vi har bestilt (og betalt) to uker i Italia, og har hytte i Sverige så er vi litt ute å kjører med ferieplanene 🙈

Vi håper det blir mulig å dra på hytta, men Italiaturen satser vi st reiseforsikringen ordner opp i....

Anonymkode: 0dae7...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingen får dra noe sted i sommer så du får planlegge med egen kommune eller bydel.

Anonymkode: 13590...e39

Det er ingen som vet definitivt hvilke regler som vil gjelde i sommer så la folk planlegge , håpe og lengte. Vi klarer alle å omstille oss hvis vi må😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor blir du så hissig? Hun svarer deg på en helt fin måte. 

Anonymkode: 03829...3f2

Ikke meg som svarte det der altså, jeg som håper på vestlandsferie til familien, vil bare si det.

Anonymkode: de91e...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk store problemer med å se at de kan begrense folka frihet såpass mye i flere måneder, så jeg planlegger ferie på hytta som jeg pleier. Det er faktisk ikke hverken mulig eller juridisk begrunnet å begrense folks bevegelsesfrihet i lange perioder. For ikke å snakke om økonomien og bedriftene rundt omkring. Det åpnes nok mot sommeren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi eier rekkehus i Spania, så skulle i utgangspunktet vært der både påsken og sommeren. Påsken er jo helt uaktuell, trolig også sommeren. 

Vi håper på fantastisk vær her hjemme. Så kjører vi nok på tur. Ingenting er planlagt, men hele reiselivs-Norge trenger hjelp når ting begynner å åpne igjen😉.

Anonymkode: 10233...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tenkt i feriebaner i år. Mulig pågår samfunnsånden enda, og vi klarer fint en sommer hjemme. Det er på mange måter fint og kjenne på det å bruke fantasien på en annen måte, vi er så vant til og bare reise bort. 
Det er mange perler langs kysten her vi bor, vi kan sove i telt, bade, spise is, spille spill, grille og kose oss. 
Og være i leiligheten vår i Oslo om det er åpnet for det, og finne på ting der:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telt i hagen, terrassen eller stua. Masse å finne på hjemme også. 

Anonymkode: eee58...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Vi håper på Hellas i juli/aug og går ikke det så reiser vi på « sommerferie» i juleferien . Da blir det noe mer eksotisk . Gjør litt undersøkelser for å ha en plan B hvis det blir til det

Det blir nok ikke Hellas i 2020 altså...

Anonymkode: eee58...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingen får dra noe sted i sommer så du får planlegge med egen kommune eller bydel.

Anonymkode: 13590...e39

Du, frøken positiv: Host opp en kilde på det eller hold fred. Ingen er interessert i din synsing.

Er det noe folk trenger i disse tider så er det håp og positive tanker. 

Anonymkode: 6efc7...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Det er lov å håpe. Håp er godt å ha i krise ❤️

Joda, men bør spe på med litt realisme så en slipper for mye skuffelse. Skuffelse er ikke veldig bra; bedre å bli positivt overrasket ved en realistisk plan. 

Anonymkode: eee58...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...